Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Of ik.quote:Op maandag 14 november 2005 01:05 schreef PC eend het volgende:
OMG doka![]()
Nu maar hopen dat CUall het goeddkeurt
Tot wanneer heeft iequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Of ik.
Kom eens met een betere motivatie DOnkere CAmoufleur.![]()
Broederliefdequote:Op maandag 14 november 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftt...wat heb jij gedaan voor die punten??![]()
Gaat dit over het spelquote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Ah okay, it wasn't me.quote:Op maandag 14 november 2005 01:32 schreef demins het volgende:
Mijn vraag over je radio-optreden verklaard...
[BB SC 735] Freud maakt overuren
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.quote:Op maandag 14 november 2005 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dit over het spel
Kun je het even uitleggen
Ik doe niet aan teruglezen
Ah ok thnxquote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee er was in een radio programma een deel dat je wakker gebeld kon worden als je er vroeg uitmoest.
Die man die werd gebeld moest er vroeg uit omdat hij naar Duitsland moest.
Naar de verjaardag van zn moeder.
En APK toevallig ook
Heeft ze het overleefdquote:Op maandag 14 november 2005 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert was dit weekend in Frankrijk en mijn zus woont er ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |