Rare regenwormen hou jij er op na ? Lijkt meer of je iemand probeert te bevruchten.quote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
In het echt doe jij ook gewoon aardig. Dus dan is er geen reden om tegen jou te keer te gaan.
Maar achter je pc'tje komt je ware aard blijkbaar naar boven. Lange slungelige bonenstaak.
Of nee, iets laag bij de grondser is toepasselijker: jij Regenworm. [afbeelding]
Ok dank je...quote:Op maandag 14 november 2005 14:38 schreef Kleintje het volgende:
ow nee, jij mag dat zeggen
Jouw spaar ik
*slijm*
hoe is de verdeling hier dan ongeveer ? ik bedoel zijn er veel neuzen en havenjoden op BB?quote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]Jij schaamteloze Judas.
Kleintje, APK is een ajacied in hart en nieren!!!!
Zie je, je bent gewoon sjalours !quote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok dank je...
Maareh ik kan slecht tegen slijmende vrouwen... -2 staat genoteerd, ik moet me nog bedenken of ik die ooit ga uitvoeren... Onder voorbehoud dus...![]()
En jij dacht dat ik je vergeten wasquote:Op maandag 14 november 2005 14:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb je gisteren al -2 gegeven was dat niet genoeg?![]()
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?quote:Op maandag 14 november 2005 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe is de verdeling hier dan ongeveer ? ik bedoel zijn er veel neuzen en havenjoden op BB?
Laat die man toch vallen, die lijmt je alleen voor je puntjes.quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, ik ga ook Kribbets naam in mijn onderschrift doen, dan krijg ik ook +2
Bommie, gaan we nu trouwen of niet?
Doet eens antwoord geven op de vragen die ik je stelde...
Heb jij niet nodig ik heb je foto's gezienquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
lieverd, welke vragen dan ?quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Kleintje het volgende:
Bommie, gaan we nu trouwen of niet?
Doet eens antwoord geven op de vragen die ik je stelde...
Ik heb tegen niemand een antipathie... Ik neem mensen zoals ze zijn... Behalve BB Chankwal dan... En BB Ingrid... Selectieve antipathie dus...quote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?![]()
Iklig hier echt blauwquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon op de gezamenlijke antipathie voor alles wat uit 020 komt houden?![]()
Ik lijm voor punten? Minpunten geven is nog nooit zo makkelijk geweest, jammer dat ik 24 uur moet wachtenquote:Op maandag 14 november 2005 14:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Laat die man toch vallen, die lijmt je alleen voor je puntjes.
![]()
Werkt je soms bij het zelfde relatiebureau als die voor Chantal is ingeschakeldquote:Op maandag 14 november 2005 14:37 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke, nog 2 vragen om te zien of we bij elkaar passen, anders moeten we maar gewoon trouwen.
Welke muziek en wat vind je van formule 1?
Ja sorry, kom uit utreg, normaal gesproken hebben we een hekela aan iedereen alleen niet zo grof als aan de ajaciedenquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffffquote:Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Kerel, ze roept heel de middag om Versabommie, niet om jou ! Sorry hoor . .. kun je lezen ??quote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik lijm voor punten? Minpunten geven is nog nooit zo makkelijk geweest, jammer dat ik 24 uur moet wachten![]()
![]()
sttt... nie zegguhquote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Werkt je soms bij het zelfde relatiebureau als die voor Chantal is ingeschakeld![]()
Nee niets op, maar lijkt er wel opquote:Op maandag 14 november 2005 14:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Herb jij gedronken? Op het feestje van Peter6000 ?![]()
Als jij nou een makkelijker te onthouden naam had gehad, dan had ik jouw naam geroepenquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kerel, ze roept heel de middag om Versabommie, niet om jou ! Sorry hoor . .. kun je lezen ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |