abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 19:55:47 #1
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32239986
Wat voor functie hebben deze parasieten van de samenleving in onze maatschappij? Ik heb er lang over nagedacht, maar verder dan een vleesgeworden pamflet van de linkse kerk kan ik niet komen. Even een opsomming van de bijzondere bijdrage van deze "wereldverbeteraars" aan onze maatschappij.

1. Paratiseren op het systeem.
2. Vervolgens schijten op het systeem wat hen in leven houdt.
3. Te pas en te onpas overlast veroorzaken.
4. Allochtonen knuffelen waar het kan.

KRAKERS

[ Bericht 1% gewijzigd door LENUS op 13-11-2005 20:09:07 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_32240149
-edit-

Ophoeren met die 'Talpa' posts.

[ Bericht 85% gewijzigd door The_Terminator op 13-11-2005 20:11:26 ]
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 13 november 2005 @ 20:01:25 #3
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32240178
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef Beach het volgende:
-edit-
Stormlooptopic

[ Bericht 12% gewijzigd door The_Terminator op 13-11-2005 20:12:21 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_32240215
Tja. Ik denk dat je altijd wel een anti-beweging nodig hebt.
pi_32240228
Het geeft niet.
Nee ik ben geen 14
pi_32240272
Helemaal gelijk.
  zondag 13 november 2005 @ 20:07:06 #7
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32240357
krakers zijn lievvv...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_32240516
Krakers
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_32240611
wat goed dat jij 4 vingers hebt om op te tellen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zondag 13 november 2005 @ 20:15:50 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_32240612
Krakers zijn luie flikkers

Gasten moeten ophoeren en een baan gaan zoeken!

[ Bericht 2% gewijzigd door Biogarde op 13-11-2005 20:31:56 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 13 november 2005 @ 20:17:14 #11
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_32240653
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Biogarde het volgende:

Gaten moeten ophoeren en een baan gaan zoeken!
Of pallads gaan sjouwen....
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_32240774
kankerkachels ook
Nee ik ben geen 14
pi_32240934
Is het nou zo moeilijk om een beetje ontopic te reageren? Ik heb onderhand genoeg van die 'Talpa' en 'kankerkachel' posts. Ophouden met die onzin, de eerstvolgende offtopic reactie wordt zonder pardon verwijderd.
  zondag 13 november 2005 @ 20:34:41 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_32241180
Idd. Tijdje terug zag ik wat krakers die iets schreeuwden over de kanker maatschappij. Maar ze vergeten wel dat ze elke maand hun hand ophouden voor een uitkering wat bij elkaar gebracht is door dezelfde kankermaatschappij.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_32241227
waarom zouden krakers werklozen zijn, anti-krakers zijn toch ook geen produktiemedewerkers
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32241282
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef LENUS het volgende:
Wat voor functie hebben deze parasieten van de samenleving in onze maatschappij? Ik heb er lang over nagedacht, maar verder dan een vleesgeworden pamflet van de linkse kerk kan ik niet komen. Even een opsomming van de bijzondere bijdrage van deze "wereldverbeteraars" aan onze maatschappij.

1. Paratiseren op het systeem.
2. Vervolgens schijten op het systeem wat hen in leven houdt.
3. Te pas en te onpas overlast veroorzaken.
4. Allochtonen knuffelen waar het kan.

KRAKERS

Maar 50% van de punten die je opnoemt is negatief. Oftewel, goed bezig
  maandag 14 november 2005 @ 01:09:54 #17
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32248563
*zucht*, je woont zeker nog bij je mamma.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 14 november 2005 @ 09:39:45 #18
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_32251803
quote:

Ik heb al een boek.
  maandag 14 november 2005 @ 09:42:30 #19
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_32251848
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:39 schreef Rio het volgende:

[..]
pi_32258027
quote:

I went clubbing. Softest coat ever.
  maandag 14 november 2005 @ 17:34:10 #21
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32263041
Meeste krakers hebben ook een baan maar kunnen gewoon geen fatsoenlijke woonruimte vinden.
Kraken stimuleerd de woonmarkt ervoor te zorgen dat eigenaren niet hun huizen leeg laten staan, aangezien minder aanbod een hogere prijs betekend, kraken creëerd ook de mogelijkheid voor goedkoop wonen in de anti-kraak woningen, maar nee.. krakers zijn slecht.. liefst stonden de meeste huizen leeg en zou je zelf graag 3x zoveel moeten betalen..
Ik wordt echt moe van dit soort ondoordachte topics van "krakers zijn slecht"(of elk andere groep), ben je bijvoorbeeld ooit op een kraakfeest geweest?, daar zullen ze je niet 2 euro aftrogellen zoals in wel in bijna elke andere uitgaansgelegenheid gebeurd.
De meeste krakers zijn goede mensen die in ieder geval meer idealen hebben dan personen die ze alleen afkraken zonder verder na te denken wat hun (of zelfs hun eigen) rol is in de samenleving, daarnaast zal men hun er waarschijnlijk ook op afrekenen dat veel van hen zich tegen de maatschappij hebben gekeerd, sommige zijn dan ook door de maatschappij achtergesteld/uitgesloten.
Ik vraag me ook af of onze huidige maatschappij nou werkelijk iets waar we zo verschrikkelijk trots op moeten zijn?, ik vind van niet want er zijn te veel dingen mis mee.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:43:57 #22
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_51207532
Vuile schoften zijn het!
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_51207676
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Of pallads gaan sjouwen....
Of pallets gaan sorteren net zoals KachelKees .

Krakers, zijn gewoon vieze luie kut honden. Dat dat allemaal maar zomaar kan, handel gaan kraken, als het na een paar jaar onbewoond is gebleven. Daar kan ik niet bij. Op de brandstapel ermee.
pi_51207980
Je kent vast geen enkel kraker, dus stop je vooroordelen lekker in weet ik veel wat voor godvergeten gat je maar kunt vinden.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:58:44 #25
184568 elilim
videre nec videri
pi_51208034
eens met de TS langharig kankertuig dat is het!
pi_51208074
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef Batsnek het volgende:
Je kent vast geen enkel kraker, dus stop je vooroordelen lekker in weet ik veel wat voor godvergeten gat je maar kunt vinden.
Tuurlijk ken ik geen kraker, ik ga ook niet met zulke half zeven mensen om. Ik woon ook niet in zo'n strontwijk waar alles leeg staat en bekraakt wordt.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:02:05 #27
81894 godigita
Trollercoaster
pi_51208118
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Meeste krakers hebben ook een baan maar kunnen gewoon geen fatsoenlijke woonruimte vinden.
Kraken stimuleerd de woonmarkt ervoor te zorgen dat eigenaren niet hun huizen leeg laten staan, aangezien minder aanbod een hogere prijs betekend, kraken creëerd ook de mogelijkheid voor goedkoop wonen in de anti-kraak woningen, maar nee.. krakers zijn slecht.. liefst stonden de meeste huizen leeg en zou je zelf graag 3x zoveel moeten betalen..
Ik wordt echt moe van dit soort ondoordachte topics van "krakers zijn slecht"(of elk andere groep), ben je bijvoorbeeld ooit op een kraakfeest geweest?, daar zullen ze je niet 2 euro aftrogellen zoals in wel in bijna elke andere uitgaansgelegenheid gebeurd.
De meeste krakers zijn goede mensen die in ieder geval meer idealen hebben dan personen die ze alleen afkraken zonder verder na te denken wat hun (of zelfs hun eigen) rol is in de samenleving, daarnaast zal men hun er waarschijnlijk ook op afrekenen dat veel van hen zich tegen de maatschappij hebben gekeerd, sommige zijn dan ook door de maatschappij achtergesteld/uitgesloten.
Ik vraag me ook af of onze huidige maatschappij nou werkelijk iets waar we zo verschrikkelijk trots op moeten zijn?, ik vind van niet want er zijn te veel dingen mis mee.
Eensch. Doe eens onderzoek voordat je dit soort dingen post. En nee, ik ben geen kraker. En ja, het is ECHT moeilijk om betaalbare en redelijke woningen te vinden. Waarbij je niet 50x de huur per maand als jaarsalaris moet verdienen ofzo
pi_51209139
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tuurlijk ken ik geen kraker, ik ga ook niet met zulke half zeven mensen om. Ik woon ook niet in zo'n strontwijk waar alles leeg staat en bekraakt wordt.
Pleur dan op met je vooroordelen. De meeste krakers zijn student of hebben gewoon een baan; zijn netjes op zichzelf en het klinkt misschien heel beangstigend, maar ze zien er net zo uit als jou en mij. Ik ken een paar krakers ( ben er zelf geen ); en het enige verschil met de standaardnorm is dat ze iets vrijgevochtener zijn en zich niet zoveel aantrekken van wat andere mensen van ze denken.

Maar basseer jij je mening lekker op fabeltjes over heksen die kinderen op eten, zichzelf plat spuiten en hun handen niet wassen na het plassen.
pi_51211053
Tja, ik ken krakers, en wat me nogal irriteert aan hun levensvisie is het volgende:

1. Omdat ZIJ van mening zijn dat woningbezitters niet verantwoord met hun eigendom omgaan, menen ze zichzelf het recht te kunnen toeeigenen om dat eigendom dan maar voor zichzelf op te eisen.

2. De meeste krakers die ik ken zijn bovengemiddeld intelligent, maar hebben moeite met het vinden van een baan, omdat ze zich niet willen/kunnen aanpassen aan de bedrijfscultuur binnen een bedrijf. Laatst heb ik een goede vriend van me aan een baan geholpen, waar hij na 3 weken al was ontslagen, omdat hij voor de 3e x dezelfde deadline niet was nagekomen.

Nu overweegt diezelfde vriend om dan maar in de WW te gaan zitten, zodat hij software kan ontwikkelen waar 'de maatschappij behoefte aan heeft' . Iets wat imho op zichzelf al tegenstrijdig is, want als de maatschappij daar behoefte aan heeft, dan moet hij een bedrijf beginnen, en betaalt men er vanzelf voor.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_51211410
Op zich heb je daar een punt; een huis dat niet mijn eigendom is, zou je vanuit ethisch oogpunt niet mogen vorderen. ECHTER; nu is het zo dat er enorme woningnood is, huurprijzen verschrikkelijk hoog liggen en huurbazen/woningcorporaties nog wel eens met allerlei achterlijke regeltjes komen en ze verschrikkelijk bureaucratisch te werk gaan. Woningcorporaties moeten zelf maar wat meer doen om leegstand te voorkomen.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:09:55 #31
175038 RiffRaff
Balle in me buik
pi_51212386
Zijn genoeg krakers die wel werken, maar daar hoor je die rechtse ballen zoals jij niet over.

Krakers
Rechtse ballen

Edit: Hmmm, ik had 't topic niet eens gelezen omdat ik er van uit ging dat er vooral anti-kraak opmerkingen zouden zijn.
Maar inderdaad, de meeste snappen 't.
Mwah, ik zou wel een amandelkoekje lusten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')