Stormlooptopicquote:Op zondag 13 november 2005 20:00 schreef Beach het volgende:
-edit-
Of pallads gaan sjouwen....quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Krakers zijn luie flikkers![]()
Gaten moeten ophoeren en een baan gaan zoeken!
Maar 50% van de punten die je opnoemt is negatief. Oftewel, goed bezigquote:Op zondag 13 november 2005 19:55 schreef LENUS het volgende:
Wat voor functie hebben deze parasieten van de samenleving in onze maatschappij? Ik heb er lang over nagedacht, maar verder dan een vleesgeworden pamflet van de linkse kerk kan ik niet komen. Even een opsomming van de bijzondere bijdrage van deze "wereldverbeteraars" aan onze maatschappij.
1. Paratiseren op het systeem.
2. Vervolgens schijten op het systeem wat hen in leven houdt.
3. Te pas en te onpas overlast veroorzaken.
4. Allochtonen knuffelen waar het kan.
KRAKERS![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Gasten moeten ophoeren en een baan gaan zoeken!
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Gasten moeten ophoeren en een baan gaan zoeken!
Of pallets gaan sorteren net zoals KachelKeesquote:
Tuurlijk ken ik geen kraker, ik ga ook niet met zulke half zeven mensen om. Ik woon ook niet in zo'n strontwijk waar alles leeg staat en bekraakt wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef Batsnek het volgende:
Je kent vast geen enkel kraker, dus stop je vooroordelen lekker in weet ik veel wat voor godvergeten gat je maar kunt vinden.
Eensch. Doe eens onderzoek voordat je dit soort dingen post. En nee, ik ben geen kraker. En ja, het is ECHT moeilijk om betaalbare en redelijke woningen te vinden. Waarbij je niet 50x de huur per maand als jaarsalaris moet verdienen ofzoquote:Op maandag 14 november 2005 17:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Meeste krakers hebben ook een baan maar kunnen gewoon geen fatsoenlijke woonruimte vinden.
Kraken stimuleerd de woonmarkt ervoor te zorgen dat eigenaren niet hun huizen leeg laten staan, aangezien minder aanbod een hogere prijs betekend, kraken creëerd ook de mogelijkheid voor goedkoop wonen in de anti-kraak woningen, maar nee.. krakers zijn slecht.. liefst stonden de meeste huizen leeg en zou je zelf graag 3x zoveel moeten betalen..
Ik wordt echt moe van dit soort ondoordachte topics van "krakers zijn slecht"(of elk andere groep), ben je bijvoorbeeld ooit op een kraakfeest geweest?, daar zullen ze je niet 2 euro aftrogellen zoals in wel in bijna elke andere uitgaansgelegenheid gebeurd.
De meeste krakers zijn goede mensen die in ieder geval meer idealen hebben dan personen die ze alleen afkraken zonder verder na te denken wat hun (of zelfs hun eigen) rol is in de samenleving, daarnaast zal men hun er waarschijnlijk ook op afrekenen dat veel van hen zich tegen de maatschappij hebben gekeerd, sommige zijn dan ook door de maatschappij achtergesteld/uitgesloten.
Ik vraag me ook af of onze huidige maatschappij nou werkelijk iets waar we zo verschrikkelijk trots op moeten zijn?, ik vind van niet want er zijn te veel dingen mis mee.
Pleur dan op met je vooroordelen. De meeste krakers zijn student of hebben gewoon een baan; zijn netjes op zichzelf en het klinkt misschien heel beangstigend, maar ze zien er net zo uit als jou en mij. Ik ken een paar krakers ( ben er zelf geen ); en het enige verschil met de standaardnorm is dat ze iets vrijgevochtener zijn en zich niet zoveel aantrekken van wat andere mensen van ze denken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik geen kraker, ik ga ook niet met zulke half zeven mensen om. Ik woon ook niet in zo'n strontwijk waar alles leeg staat en bekraakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |