abonnement Unibet Coolblue
pi_32238532
Dat betekent dus ook dat ze altijd met z'n 3en moeten zingen, of niet? Kunnen twee van hen nu gewoon stoppen?
Wie niet weg is, is gezien
  zondag 13 november 2005 @ 19:24:55 #52
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32239053
Er hoeft er maar 1 te zingen.
En die wissel die beschreven wordt geldt alleen als er maar 1 staat te zingen dan moet degene die wisselt 1 regel meezingen. Als er toch al 2 zingen kan de derde gewoon wisselen.

En een schema is er niet omdat ze op voorstel van Roel besloten hebben allemaal wakker te blijven en met z'n alle te zingen.
eurobilltracker.com
  Donald Duck held zondag 13 november 2005 @ 19:26:02 #53
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32239085
dat staat toch nergens, dat het alleen bij 1 geldt?
er staat dat wanneer je wisselt, je moet meezingen. Dat zou dus altijd gelden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32239096
het gaat al fout bij het aflossen: degene die aflost moet minimaal 1 zin meezingen, voordat de andere mag stoppen.
Quote BB-site vwb de opdracht: 'Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen'

O.a. Rob zag ik zonet de microfoon aan Dido geven en liep meteen weg. Weer de opdracht niet goed gelezen, de losers (vergelijkbaar met de opdracht met de stip buiten waarop ze moesten staan: opdracht mislukte toen op de overnames) . Leuk allemaal deze opdracht, maar als BB consequent is is deze opdracht (ook) al mislukt ! Alleen nog 14 uur wachten natuurlijk met melden ervan. gnagnagna.
  Moderator zondag 13 november 2005 @ 19:33:07 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32239255
Ik heb nog nooit mensen zo om elkaar heen zien lullen als in dit topic. LEES eerst eens wat de anderen te melden hebben en REAGEER dan pas!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 13 november 2005 @ 19:39:02 #56
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_32239462
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:33 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit mensen zo om elkaar heen zien lullen als in dit topic. LEES eerst eens wat de anderen te melden hebben en REAGEER dan pas!
Now rest my case !!!
pi_32239543
Ik hoorde Nathelie net al kwelen. Ik geloof dat ik nu steriel ben geworden....
pi_32239703
dat staat toch nergens, dat het alleen bij 1 geldt?
er staat dat wanneer je wisselt, je moet meezingen. Dat zou dus altijd gelden.

Hoe kan je nou als je met zn 3'en bij een microfoon staat, en een 4de persoon komt er bij met 3 microfoons 4 personen laten zingen?
Dat kan niet, (er vanuit gaande dat er 1 persoon door 1 microfoon mag zingen -omdat je anders ook wel buiten verder kunt gaan zingen met zn allen- ), dus is dit toch gewoon goed.
Big Brother heeft er gewoon (zoals Roel net ook al zei) niet bij stil gestaan dat ze met zn allen 24 uur doorgaan en er 3 bij de microfoons houden, dus dit zal BB echt niet als reden gaan geven voor het mislukken van de opdracht, cker niet nu ze zo enthousiast meedoen (voor zolang het duurt, vannacht om 5 uur zal het wel anders zijn, maar toch). Dus ik denk dat ze nog op de goede weg zijn, of ze het halen is een andere verhaal natuurlijk..
pi_32239771
Overigens doen Rob en Lieske net wel een poging om door te wisselen door een zin tegelijk door dezelfde microfoon te zingen
pi_32240050
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:48 schreef vdvaart het volgende:
Overigens doen Rob en Lieske net wel een poging om door te wisselen door een zin tegelijk door dezelfde microfoon te zingen
Homo's.
pi_32240229
Eindelijk een keer een leuke oprdracht.....
pi_32240235
alleen wat minder als chantal gaat zingen........... wow me oren
  zondag 13 november 2005 @ 20:12:56 #63
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32240524
pff wat en valse kraaien hahaha

de opdracht is al mislukt!!!!!!
ze hebben weer eens niet goed gelezen!
Born this way
pi_32241990
als er 3 zingen, dan zingen er 2 voor niets, die tellen dus niet echt mee, als die dan een heel nummer mee hebben gezongen, dan kunnen ze toch blijven? dan kan dan een andere microfoon weer afgelost worden...

of zie ik dat dan weer verkeerd... ?
pi_32242111
donna summer - On the radio

(Roel & domme ouwe trut remix)
pi_32242136
jezus mijn oren
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 13 november 2005 @ 21:11:17 #67
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32242289
ze moeten wisselen en dan samen minimaal één zin samen zingen maar als een nummer is afgelopen wisselen ze gewoon zonder dat de doen!!

week opdracht dus mislukt! wat een ganzen zat Menno er nog maar in!
Born this way
  zondag 13 november 2005 @ 23:54:44 #68
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32247209
roel staat te zingen met een flesje bier in zijn hand!!!

nogmaals mislukt!
Born this way
pi_32247797
Na hoelang was het alweer mislukt?
pi_32247798
Kan iemand mij uitleggen, hoe het nou in vredesnaam mogelijk is dat 8 volwassen mensen, die de hele dag niks te doen hebben en 1x per week een weekopdracht moeten doen, waarbij ze eten kunnen winnen voor de volgende week (waar ze allemaal erg op gesteld zijn) en dan ook nog eens 50.000 extra voor de pot kunnen winnen misschien als ze eens een keer een opdracht halen, de opdracht weer zo uitvoeren???

Ik kan het nog begrijpen dat als je bij de eerste weekopdracht een aantal details over het hoofd ziet, maar dit is al de zoveelste keer dat ze alle voorwaardes om de weekopdracht te halen gewoon compleet negeren..
De meeste vinden zingen ook nog eens leuk (of muziek luisteren), dus je zou het toch als een goed haalbare en leuke opdracht kunnen beschouwen!
Is er dan niet 1 persoon die erop komt om nog even de kleine lettertjes te lezen?
Komt nog es bij dat er maar 2 dingen zijn waarop er gelet moet worden tijdens het zingen:
- het wisselen
- het nuttigen van iets
Das toch niet zo moeilijk?
Dit lijkt me toch vergelijkbaar met die op de stip staan-opdracht, waarbij het wisselen ook al mis ging.
Nu kan ik me nog voorstellen dat BB soepel is en dat die regel alleen van toepassing is op het wisselen waarbij er nog maar 1 persoon staat te zingen, maar het eten, drinken, roken tijdens het zingen (is sowieso al onhandig) en dat kan je toch wel laten??
pi_32247904
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef vdvaart het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, hoe het nou in vredesnaam mogelijk is dat 8 volwassen mensen, die de hele dag niks te doen hebben en 1x per week een weekopdracht moeten doen, waarbij ze eten kunnen winnen voor de volgende week (waar ze allemaal erg op gesteld zijn) en dan ook nog eens 50.000 extra voor de pot kunnen winnen misschien als ze eens een keer een opdracht halen, de opdracht weer zo uitvoeren???

Ik kan het nog begrijpen dat als je bij de eerste weekopdracht een aantal details over het hoofd ziet, maar dit is al de zoveelste keer dat ze alle voorwaardes om de weekopdracht te halen gewoon compleet negeren..
De meeste vinden zingen ook nog eens leuk (of muziek luisteren), dus je zou het toch als een goed haalbare en leuke opdracht kunnen beschouwen!
Is er dan niet 1 persoon die erop komt om nog even de kleine lettertjes te lezen?
Komt nog es bij dat er maar 2 dingen zijn waarop er gelet moet worden tijdens het zingen:
- het wisselen
- het nuttigen van iets
Das toch niet zo moeilijk?
Dit lijkt me toch vergelijkbaar met die op de stip staan-opdracht, waarbij het wisselen ook al mis ging.
Nu kan ik me nog voorstellen dat BB soepel is en dat die regel alleen van toepassing is op het wisselen waarbij er nog maar 1 persoon staat te zingen, maar het eten, drinken, roken tijdens het zingen (is sowieso al onhandig) en dat kan je toch wel laten??
IDD er zijn toch wel een paar knappe koppen bij, ik bedoel die minimaal hogeschool hebben gedaan, of hoeft dat ook al geen voorwaarde meer te zijn?!?!?!
  maandag 14 november 2005 @ 00:34:19 #72
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32247947
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na hoelang was het alweer mislukt?
ik denk vanaf de eerste wissel al!
Born this way
pi_32248327
Wel mooi dat ze gewoon de hele nacht door moeten gaan terwijl het al mislukt is
  maandag 14 november 2005 @ 00:55:55 #74
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32248338
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi dat ze gewoon de hele nacht door moeten gaan terwijl het al mislukt is
hebben ze wel lol!
Born this way
  maandag 14 november 2005 @ 02:40:12 #75
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_32249976
joe just kol out maaj neem...

joef gat un frent....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')