het hoeft niet per sé een VOC schip te zijn. Ik gebruikte VOC eigenlijk meer als voorbeeld zodat men weet wat ik ongeveer zoekquote:Op zondag 13 november 2005 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Da's geen VOC schip maar een later Linieschip, als ik het goed zie.
Dat is wel vloeken in de kerk hoor. Er is een groot verschil tussen retourschepen en linieschepen, zowel qua bouw als qua decoratiequote:Op zondag 13 november 2005 16:32 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
het hoeft niet per sé een VOC schip te zijn. Ik gebruikte VOC eigenlijk meer als voorbeeld zodat men weet wat ik ongeveer zoek
ik heb even gezocht naar wat ik gezocht heb en ik zoek volgens mij een retourschip.quote:Op zondag 13 november 2005 16:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is wel vloeken in de kerk hoor. Er is een groot verschil tussen retourschepen en linieschepen, zowel qua bouw als qua decoratie
die had ik ook al gevonden voordat ik dit topic opende, maar daar heb ik geen afbeeldingen gevonden van wat ik zoekquote:
toch wel iemand die weet hoe het schilderij heet?quote:Op zondag 20 november 2005 02:12 schreef Onderbroek het volgende:
[afbeelding]
weet iemand misschien hoe dit schilderij heet?
*duwt*quote:Op zondag 20 november 2005 02:12 schreef Onderbroek het volgende:
[afbeelding]
weet iemand misschien hoe dit schilderij heet?
Willem van de Velde LVquote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoek ook eens op Willem van der Velde, een bekens schilder van scheepsgezichten.
Het komt me wel bekend voor..., maar ik weet niet hoe het heet...quote:Op zondag 20 november 2005 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje dan maar naar TTK. Dit gaat toch meer in de richting van Kunst
als je weer weet wie het gemaakt heeft wel even laten weten hè?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor..., maar ik weet niet hoe het heet...
Maar het is geen Van de Velde volgens mij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |