Ik ontleed een doornhaai. Voor ik geneeskunde ging studeren deed ik biologie.quote:Op zondag 13 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
prachtige smile!
Edit: wat doe je op de 8e foto? Iets met schelpen?
quote:Op zondag 13 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, maar dat is de enige 'achterkant' foto die ik heb
Ik bedoelde alleen maar te zeggen: "Eigenlijk is het alweer best lang geleden dat we elkaar gezien hebben".quote:Op zondag 13 november 2005 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen van de middelbare school nou ook altijd. En ik ben minstens 15 jaar ouder dan toen![]()
Dacht ik ook, vooral op foto 6..quote:Op zondag 13 november 2005 15:20 schreef Bocaj het volgende:
Je lijkt wel een beetje op Sandra Bullock...
Oh ja...na dat auto-ongelukquote:
Dat klopt. Maar ik bedoelde dit jaar. Al was het geloof ik maar 5 minuten.quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja...na dat auto-ongelukecht een verjaardag om nooit meer te vergeten.
Lang geleden inderdaad!
excuus? ik ben van mening dat elke sc begonnen moet worden met 10 foto's van een vrouwelijke medeposterquote:
Och, ik gooi dit toch zo op slot. Maar in Rotterdam? Oh ja! Daar was ik inderdaad maar 5 minuten of zo haha. Moest de laatste trein halen en had allemaal tegenslag onderweg gehad. Daarom was ik ook zo laat. Stomme NS.quote:Op zondag 13 november 2005 15:32 schreef Jane het volgende:
Dat klopt. Maar ik bedoelde dit jaar. Al was het geloof ik maar 5 minuten.
In Rotterdam. En excuus voor de SC.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
excuus? ik ben van mening dat elke sc begonnen moet worden met 10 foto's van een vrouwelijke medeposter
Dat kan ook wel een keer een man zijn hoorquote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef versabommie het volgende:
excuus? ik ben van mening dat elke sc begonnen moet worden met 10 foto's van een vrouwelijke medeposter
benk veuls te verlegen voor!quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel een keer een man zijn hoor
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook wel een keer een man zijn hoor
quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef luciano het volgende:
Is dat niet de baby van Lois op die foto als ik me goed herinner van enkele jaren terug !! ??
We konden alleen Arnhem nog bereiken, thuiskomen ging niet meer. Ik was wel trein-moe daarna.quote:Op zondag 13 november 2005 15:36 schreef Jane het volgende:
Dan ben je wel lekker een dagje Nederland doorgereisd!
Leuk idee! Jij begintquote:Op zondag 13 november 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we niet eens een 'smoelenboek topic' maken van de bb-forumers?
geinigquote:Op zondag 13 november 2005 15:38 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we niet eens een 'smoelenboek topic' maken van de bb-forumers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |