In Oss, ja. Buiten Oss, neequote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Burbo het volgende:
Wordt ook niet bezorgd zeker?
Geen idee. Er kan gewoon achter gezeten worden.quote:Op maandag 14 november 2005 14:27 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Hoogte van het buro ?
Blokker of Kwantum, geloof ikquote:En waar komt deze vandaan (Ikea, Kwantum etc.)
ja.quote:Is helemaal uit elkaar te halen ?
Ja.quote:En is het wel een stevig geheel ?
Rechtquote:Afgeronde randen van het "tafelblad" of recht ?
kan niet. Het blad zit daar aan de onderkant (de staanders) vastquote:Aangezien ik er denk ik een klein stuk vanaf zal halen van de rechterkant.
Zie OP voor woonplaats.quote:Bied onder voorbehoud ¤25,- (ophalen natuurlijk, heb je postcode ? Kan ik kijken waar ik ongeveer moet zijn)
sorry, heb ff geinformeerd maar heb geen vervoer om em op te halenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wooz, hij is in principe nog steeds voor jou.
Vincent de Vuilnisman haalt hem gratis voor je op!quote:Op woensdag 7 december 2005 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schop [the sequel]
Staat in de weg, dus moet uit de weg. Wie o wie?
En inmiddels ben ik al voorzien van een bureau...quote:Op maandag 21 november 2005 14:43 schreef Kauki het volgende:
Op dit moment kan ik er niks mee, maar ik hoop zeer binnenkort op kamers te gaan, dus ik hou het even in mijn achterhoofd...
(Verkapte tvp)
Nogmaals...quote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Enorme rotschop...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |