Dat is wel minderquote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sure! Alleen al 3 dagen kats last van mn linkerarmmet jou ?
Mooiquote:Op zondag 13 november 2005 12:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel mindermet mij gaat alles wel oke
Yepsquote:
Ja, maar we moeten de gewone mensen ook een kans gevenquote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
grmbl nu is mijn naam slowchat topic weer dicht. Maar ik had hem vannacht al gemaakt
Nee poesjquote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef pindapeller het volgende:
hallloe mensjes lekkere kater allemaal :p?
Ik heb mijn slaaptekort van de afgelopen periode eventjes herstelt deze weekquote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef pindapeller het volgende:
hallloe mensjes lekkere kater allemaal :p?
Was ik al, deze weekquote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef Palau het volgende:
Ik wor verkouden ... das minder
Pff bij het volgende deel doe ik hem wel openquote:Op zondag 13 november 2005 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten de gewone mensen ook een kans geven![]()
*hoor wie het zegt*
Ben ik er vást nietquote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff bij het volgende deel doe ik hem wel open![]()
Het is serieus waarquote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef pindapeller het volgende:
het is toch niet eens zo koud buiten?
ik ga strax even naar wsv toe wedstrijd kijken maar hier schijnt de zon nu ook.
Ik ben het eigenlijk al heel lang, maar das van dat net niet verkouden.. van tijd tot tijd word ik ook nog schor, maar ik voel weer een bui aankomen.. ondertussen ga ik vanmiddag denk wel weer in korte broek en shirt voetballenquote:
Gisteren ook.. das irritant voor je longen als je hard loopt constant bij voetbalquote:
in een korte broek en shirtquote:Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk al heel lang, maar das van dat net niet verkouden.. van tijd tot tijd word ik ook nog schor, maar ik voel weer een bui aankomen.. ondertussen ga ik vanmiddag denk wel weer in korte broek en shirt voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |