Dat is wel minderquote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sure! Alleen al 3 dagen kats last van mn linkerarmmet jou ?
Mooiquote:Op zondag 13 november 2005 12:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel mindermet mij gaat alles wel oke
Yepsquote:
Ja, maar we moeten de gewone mensen ook een kans gevenquote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
grmbl nu is mijn naam slowchat topic weer dicht. Maar ik had hem vannacht al gemaakt
Nee poesjquote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef pindapeller het volgende:
hallloe mensjes lekkere kater allemaal :p?
Ik heb mijn slaaptekort van de afgelopen periode eventjes herstelt deze weekquote:Op zondag 13 november 2005 12:07 schreef pindapeller het volgende:
hallloe mensjes lekkere kater allemaal :p?
Was ik al, deze weekquote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef Palau het volgende:
Ik wor verkouden ... das minder
Pff bij het volgende deel doe ik hem wel openquote:Op zondag 13 november 2005 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten de gewone mensen ook een kans geven![]()
*hoor wie het zegt*
Ben ik er vást nietquote:Op zondag 13 november 2005 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Pff bij het volgende deel doe ik hem wel open![]()
Het is serieus waarquote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef pindapeller het volgende:
het is toch niet eens zo koud buiten?
ik ga strax even naar wsv toe wedstrijd kijken maar hier schijnt de zon nu ook.
Ik ben het eigenlijk al heel lang, maar das van dat net niet verkouden.. van tijd tot tijd word ik ook nog schor, maar ik voel weer een bui aankomen.. ondertussen ga ik vanmiddag denk wel weer in korte broek en shirt voetballenquote:
Gisteren ook.. das irritant voor je longen als je hard loopt constant bij voetbalquote:
in een korte broek en shirtquote:Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk al heel lang, maar das van dat net niet verkouden.. van tijd tot tijd word ik ook nog schor, maar ik voel weer een bui aankomen.. ondertussen ga ik vanmiddag denk wel weer in korte broek en shirt voetballen
Ja, zo voetbal ik al heel het jaarquote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
in een korte broek en shirt
[afbeelding]
Ik ga zo naar 'n vriend, ik ga me daar vervelenquote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef pindapeller het volgende:
hier dus echt niet het is 11 graden en de zon schijnt goed dus het is hier niet koud.
verder vind ik zondag een saaie dag (bijna alle scholieren) verveel je je altijd. meer mense last van?
Hoezo?quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat minder hartjes in het vervolg![]()
![]()
ja ik zou ook wel heel graag werk willen op de zondagquote:Ik ga zo naar 'n vriend, ik ga me daar vervelen
Waarom is het niet elke week koopzondag of heb ik werk op zondag...
Maar jij is mijn liefquote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik nu nog naar dokkum kom
Nee, minimeet met noordelingenquote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef Palau het volgende:
Wat moet je in godsnaam in Dokkum doen? Da beeld daar bekijken?
Niet????!?!?!?!?!??!!!!!!!!!111oneone21111222two1221!11111!!!!!quote:
Ik heb medelijden met degenen die er naartoe gaan. Friesland... brrr...quote:
Groningenquote:Op zondag 13 november 2005 12:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met degenen die er naartoe gaan. Friesland... brrr...
quote:
vraag ik me ook af http://www.dokkum-online.nl/main.html staat dit:Winkeldief aangehoudenquote:Wat moet je in godsnaam in Dokkum doen? Da beeld daar bekijken?
Nee klopt maar als er wat gebeurd dan is het ook lekker raakquote:Op zondag 13 november 2005 12:25 schreef pindapeller het volgende:
[..]
vraag ik me ook af http://www.dokkum-online.nl/main.html staat dit:Winkeldief aangehouden
19-10-2001
Dokkum - Donderdag omstreeks 15.15 uur werden een jas (waarde 79 gulden 95) en zes broeken (waarde 89 gulden 95 per stuk) gestolen uit een winkel aan de Grote Breedstraat. De verdachte had de winkel verlaten met de spullen onder zijn kleren. Even later kon de man, een 21-jarige inwoner van Dokkum, buiten de winkel worden aangehouden. De man is overgebracht naar het bureau. Aangifte is gedaan door een 21-jarige inwoner van Harkema.
en nog wel op de frontpage![]()
kijk de datum er gebeurt daar echt nooit wat!
![]()
![]()
Gisteren een vrachtwagen omgeflikkerd vol met bietenquote:Op zondag 13 november 2005 12:27 schreef Palau het volgende:
Als er hier wat gebeurt is het altijd brand
ja als de man niet was aangehouden was de winkel definitief failliet gegaanquote:Nee klopt maar als er wat gebeurd dan is het ook lekker raak
Wow.. dat kan niet waar zijn. Waar was het rampenteam?quote:Op zondag 13 november 2005 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gisteren een vrachtwagen omgeflikkerd vol met bieten![]()
FF fotootje opzoekenquote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Wow.. dat kan niet waar zijn. Waar was het rampenteam?
Wie weetquote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef pindapeller het volgende:
[..]
ja als de man niet was aangehouden was de winkel definitief failliet gegaan![]()
![]()
gaat moeilijk omdat je nog niet zo hoog staat, iig, als je ze weet van gisteren:quote:Op zondag 13 november 2005 12:40 schreef pindapeller het volgende:
ik ben redelijk nieuwe user hiero ma ik vraag me af waar ik kan zien hoeveel posts ik heb gemaakt tot nu toe want kan ik nie vinde![]()
Op je nickname klikkenquote:Op zondag 13 november 2005 12:40 schreef pindapeller het volgende:
ik ben redelijk nieuwe user hiero ma ik vraag me af waar ik kan zien hoeveel posts ik heb gemaakt tot nu toe want kan ik nie vinde![]()
Yanela!quote:Op zondag 13 november 2005 12:40 schreef Talena het volgende:
Hoi!
nee, ik verveel me voornamelijk gewoon ouderwetsquote:Op zondag 13 november 2005 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Allemaal aan het bijkomen van de intocht
Maar daar is toch wel wat aan te doen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee, ik verveel me voornamelijk gewoon ouderwets
Wat een vrolijkheidquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen Goedemiddag dames en heren.
Het zonnetje schijnt weer eens!
Middag ijsmeisquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen Goedemiddag dames en heren.
Het zonnetje schijnt weer eens!
Goedemiddagquote:
Heb een dunne aan, doe nu maar een vest er overquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens wat truien gaan halen.
Moet je niet zoveel drinkenquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga me maar eens douchen
* XBM heeft koppijn![]()
Weet ikquote:
Me too, zoietsquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een dunne aan, doe nu maar een vest er over
Oi.quote:
Dat moet je zelf doenquote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens wat truien gaan halen.
Ja hequote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan heb je gelijk de juiste vinger te pakken
quote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi.
Dat mailadres in jouw pro is een goed gebruikende mailadres?![]()
Had ik ook altijdquote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef Eix het volgende:
Gdv, ben ik weer s die random reader van de Rabo kwijt, kan ik niet inloggen op online bankieren.![]()
Jawohlquote:Op zondag 13 november 2005 13:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi.
Dat mailadres in jouw pro is een goed gebruikende mailadres?![]()
ah, ga ik vandaag eens lekker gebruik van maken!quote:
Niet jijquote:Op zondag 13 november 2005 13:30 schreef tonks het volgende:
Ja ik ben er weer, jullie ook weer blij
quote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef Messenga het volgende:
Dussonwennig druk hier.
Noem eens ff 3 bezienswaardig heden 1 van de volgende steden:
- Oldenburg
zegt genoeg toch?quote:Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef Messenga het volgende:
Dussonwennig druk hier.
Noem eens ff 3 bezienswaardig heden 1 van de volgende steden:
- Magdeburg
ik drink het lieverquote:Op zondag 13 november 2005 13:57 schreef Ayaxola het volgende:
In al die Duitse steden is het bier wel een goede bezienswaardigheid
Naar mijn oma in Echt.quote:
Middagquote:
Goeiedag niet goedendagquote:
Het regende?quote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef tonks het volgende:
Kom net terug van me vriendin mariannazoo die was echt gruwlijk nat
Ben je ziek XBM?quote:Op zondag 13 november 2005 14:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* XBM heeft wat gegeten en voelt zich alweer een stuk beter![]()
Mooi hequote:
anti-climax..quote:
Ik werd wakker met koppijnquote:
Komt vanavond rond 7 - 8 uurquote:
Eigen schuldquote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik werd wakker met koppijn![]()
Iets teveel gezopen![]()
Misschien omdat het zondag is en al zo'n voorgevoel hadden dat jij langs kwamquote:Op zondag 13 november 2005 14:06 schreef tonks het volgende:
Wat een saaie chat is dit geworden zeg.
Zou hetquote:Op zondag 13 november 2005 14:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien omdat het zondag is en al zo'n voorgevoel hadden dat jij langs kwam
Nope ik weet het zelf ook nietquote:
Kick hoor Weermanquote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn weerberichten wordt op maandag tm donderdag tussen 6-7 uur smorgen's geplaast.
Vrijdag's tm zondag kan het wat later worden, hiervoor moet ik nog even een bepaalde tijd voor kiezen
25 glazen bier ongeveerquote:
Neequote:Op zondag 13 november 2005 14:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dus ga nu maar weer lekker in de GVH SC baggeren
Met mij gaat het welquote:
Iddquote:
Mooiquote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is dan met je linkerarm?
Met mij ook wel goed..alleen beetje brak enzo..
![]()
Dan moet je het 's nachts ook niet zo laat makenquote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat is dan met je linkerarm?
Met mij ook wel goed..alleen beetje brak enzo..
![]()
Jeetje, ik ben al bij 1 dronkenquote:Op zondag 13 november 2005 14:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
25 glazen bier ongeveer![]()
Hey k-Rin![]()
Dan weet je nu ook wat het verschil is tussen de Achterhoek en de rest van het landquote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben al bij 1 dronken. Ik drink dan ook bijna geen bier
Ik drink maar 1 á 2 flessen bier p/wquote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan weet je nu ook wat het verschil is tussen de Achterhoek en de rest van het land![]()
NotP was toffquote:Op zondag 13 november 2005 14:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
MooiNotP was je heen toch? hoe was het?
Ohh, Sinds donderdag krijg ik mn linkerarm even niet meer 180 graden gestrekt, heel vaag enzo
En misschien wat minder drinken.quote:Op zondag 13 november 2005 14:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je het 's nachts ook niet zo laat maken![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 14:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje, ik ben al bij 1 dronken. Ik drink dan ook bijna geen bier
Ik was er nog eerder dan jouw moeder manquote:Op zondag 13 november 2005 14:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee. ik mag hier zolang blijven als ik wil
Ik was er eerder dan jou pauper
Maarja, ik rij ook veel, dus daarom hèquote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij 10 word ik licht aangeschoten.
quote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik drink maar 1 á 2 flessen bier p/w. Anders word ik te dik
ach arm jongentje komt weer stoer doenquote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik was er nog eerder dan jouw moeder man
Dat ook jaquote:
I know, binnenkort maar ff naar fisio enzoquote:Op zondag 13 november 2005 14:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
NotP was toffstaat ergens in t vorige deeltje..
iets met superduper ofzo
![]()
jij hebt n vage arm ja.![]()
Ah, de bob dus.quote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja, ik rij ook veel, dus daarom hè
Jij komt altijd met al je andere Fok! vriendjes, daar weet ik genoeg van, dus stil maarquote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef tonks het volgende:
[..]
ach arm jongentje komt weer stoer doen
topic?quote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Qu63 was vanacht ook dronken, gaat hij ook nog eens zijn windows opnieuw opzetten die mafkees![]()
![]()
![]()
een keerquote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ook jaMoet een keer kunnen
![]()
1. Ik kan van de vier het beste rijden in het donker (de anderen zijn n8blind)quote:
Schoenen zijn gejatquote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef k-Rin het volgende:
Hebben jullie je schoen gezet?
En zat er nog wat in![]()
Je schoen zettenquote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef k-Rin het volgende:
Zit je elke week met een bezopen kop achter de computer dan?quote:
Moet ik heel mijn AT door zoekenquote:
En dan pas is ze liefquote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zit je elke week met een bezopen kop achter de computer dan?![]()
Bij mij zat er helaas niks in, had toch wel een liefdesbrief verwachtquote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef k-Rin het volgende:
Truequote:Op zondag 13 november 2005 14:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1. Ik kan van de vier het beste rijden in het donker (de anderen zijn n8blind)
2. Het is mijn verantwoordelijkheid als een ander de auto in puin rijdt
quote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buitenlander![]()
OMG!quote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Valt Sinterklaas op jequote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij mij zat er helaas niks in, had toch wel een liefdesbrief verwacht
Nee 1 van die zwarte pieten,quote:
Kan niet missen natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 14:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen id, ik weet niet hoe ze heetquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, ik weet niet hoe ze heet
??quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, ik weet niet hoe ze heet
Doei. Zie je laterquote:Op zondag 13 november 2005 14:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan niet missen natuurlijk
Maar ik ben weg
Hihihiquote:
Ik ben niet lief dus dan houd het opquote:Op zondag 13 november 2005 14:42 schreef AmyLee het volgende:
Ik verveel me kapotheb wel zin om lekker in t bos te wandelen met een lief persoon ofzo
maar helaas
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben niet lief dus dan houd het op![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]maar ik kan ook al niet bij t bos komen
![]()
Ik heb helemaal niks gehadquote:Op zondag 13 november 2005 14:44 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Heb je niks gehad van de Sint
Wil je een stukje dan?
er staan zeker bomen voorquote:Op zondag 13 november 2005 14:43 schreef AmyLee het volgende:
[..]maar ik kan ook al niet bij t bos komen
![]()
Dan moet ik met de bus, en heb geen strippenkaart enzoquote:Op zondag 13 november 2005 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo niet?anders neem ik je wel een keer mee naar een heel mooi plekje
guttegut, amd en jij zijn ook de heletijd bezeig de wulpse pubermeisjes van dit topic mee te lokkenquote:Op zondag 13 november 2005 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoezo niet?anders neem ik je wel een keer mee naar een heel mooi plekje
Dok ik welquote:Op zondag 13 november 2005 14:45 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dan moet ik met de bus, en heb geen strippenkaart enzo
* SpeedyGJ vangt em op en geniet ervan.quote:
Nu is mijn chocolade bijna opquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ vangt em op en geniet ervan.dat vind ik lief van je
quote:Op zondag 13 november 2005 14:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
guttegut, amd en jij zijn ook de heletijd bezeig de wulpse pubermeisjes van dit topic mee te lokken![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Kent iemand de band Creedence Clearwater Rivival?
joahquote:Op zondag 13 november 2005 14:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Kent iemand de band Creedence Clearwater Rivival?
Klaar?quote:
Morgen krijg je chocolade terugquote:
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 13 november 2005 14:50 schreef Boeman het volgende:
ik maak de volgende wel
quote:
Meeeet de slotjes in de hand door het ganze foklandquote:
5 December pas hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeet de slotjes in de hand door het ganze fokland![]()
Alweerquote:
dewatte?quote:Op zondag 13 november 2005 14:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeet de slotjes in de hand door het ganze fokland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |