Mogguh allemaal......valt me bij deze en ook die andere 2 caps in ene op dat dit zomaar moeder en dochter zoon zouden kunnen zijn...bijna zelfde mimiek en gelaatsstructuur.quote:
Same thought!quote:Op zondag 13 november 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat eitje van Roel ziet er goed uit... Jammer dat ik zelf geen eieren in huis heb....
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?quote:Op zondag 13 november 2005 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh allemaal......valt me bij deze en ook die andere 2 caps in ene op dat dit zomaar moeder en dochter zoon zouden kunnen zijn...bijna zelfde mimiek en gelaatsstructuur.![]()
bot mesquote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Roel het eitje iets te lang gebakken.... Hij krijgt 'm niet eens makkelijk gesneden
Nee, hij eet 'm met Cracottes.quote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Roel het eitje iets te lang gebakken.... Hij krijgt 'm niet eens makkelijk gesneden
roel wie wil nou zo'n moeder.quote:Op zondag 13 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.quote:Op zondag 13 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?
Wil je ze weer graag zien breien of zakjes vullen of bonen sorteren?quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg: 'nieuwe weekopdracht het huis in'
Wow Jappie wat diep!quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.![]()
maar dan wel iets leuks ajb... iets waarbij lekker veel ergernissen ontstaan, flinke discussies en waarbij ze verdomd weinig kunnen slapenquote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Maar Chantal zal niet blij zijn met het moeder/zoon deel van je bericht.quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.![]()
Laat maar komen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Ja he ? ...ik verbaas me er zelf ook een beetje over......Je ziet het niet vaak af aan Jappies posts.....maar daar zit kennelijk heel wat achter die facade verborgenquote:
Dat is voor ons als kijkers misschien niet zo leuk, maar ik kan me voostellen dat je na een maand of drie in zo'n huis zonder boeken, internet en TV je je echt stierlijk begint te vervelen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
En om het allemaal nog maar wat leuker te maken, spelen Rob en Joost maar weer eens een spelletje backgammon.
Er moeten toch leukere opdrachten te verzinnen zijn lijkt me....quote:Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je ze weer graag zien breien of zakjes vullen of bonen sorteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |