Ik projecteer het ook op mezelf. Ondanks alles heb ik mijn VWO wel gehaaldquote:Op maandag 14 november 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is soms echter weer slechter voor iets anders.
Hmmm, misschien een reden om eens meer bier te gaan drinkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Voor de studenten onder ons goed nieuws : Bier is goed voor de gezondheid
Mjah, over het algemeen is schoolverzuim toch een vrij ernstig probleemquote:Op maandag 14 november 2005 11:20 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook mijn HAVO gehaald, maar toch.
Dat is een mooi woord voor aanrander?quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef qu63 het volgende:
Ik weet al wat ik ga worden!
ik word erotomaan![]()
Zo heel bont heb ik het nooit gemaakt. Verre weg het meeste verzuim was ook min of meer opgelegd.quote:Op maandag 14 november 2005 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, over het algemeen is schoolverzuim toch een vrij ernstig probleem
nopequote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een mooi woord voor aanrander?
Overmatig versterkte geslachtsdrift (= libido) met overdreven verliefdheid zónder seksuele bijgedachtenquote:
Oh, toch niet zoals Lupa dusquote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Overmatig versterkte geslachtsdrift (= libido) met overdreven verliefdheid zónder seksuele bijgedachten
Veel aanranders lijden daar wel aan overigens.
Je bemnt geschorst geweest?quote:Op maandag 14 november 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heel bont heb ik het nooit gemaakt. Verre weg het meeste verzuim was ook min of meer opgelegd.
zondr sexuele bjigedachten?quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Overmatig versterkte geslachtsdrift (= libido) met overdreven verliefdheid zónder seksuele bijgedachten
Veel aanranders lijden daar wel aan overigens.
Ik ben nooit volledig geschorst geweest, al heb ik wel een paar keer een soort van "laatste waarschuwing" in ontvangst genomen. Mij is wel een paar keer gedurende een langere tijd voor bepaalde lessen de toegang ontzegd.quote:
Ik denk dat dat wel mogelijk is. Wat zijn precies sexuele bijgedachten?quote:Op maandag 14 november 2005 11:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
zondr sexuele bjigedachten?
laat dan maar
Stout meisjequote:Op maandag 14 november 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nooit volledig geschorst geweest, al heb ik wel een paar keer een soort van "laatste waarschuwing" in ontvangst genomen. Mij is wel een paar keer gedurende een langere tijd voor bepaalde lessen de toegang ontzegd.
Hoezo 'te goud'?quote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
lekker uitgeslapen. werd uit bed gebeld door postorder bezorgbedrijf. mn ingelijste poster was aangekomen.. misschien volgende keer toch maar hier pas in laten lijsten, want de lijst is iets gouder van kleur dan ik had verwacht/gehoopt
nou ja, misschien even aan wennen, hij hangt best mooi
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
lekker uitgeslapen. werd uit bed gebeld door postorder bezorgbedrijf. mn ingelijste poster was aangekomen.. misschien volgende keer toch maar hier pas in laten lijsten, want de lijst is iets gouder van kleur dan ik had verwacht/gehoopt
Oh, best wel. Ik was niet echt een braaf meisje. Nu nog steeds niet, maar het is nu wel een heel stuk beter dan dat het was.quote:
welke poster?quote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Hmmm, te bling-bling oid?quote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Puberteit is best een veelvoorkomend verschijnselquote:Op maandag 14 november 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, best wel. Ik was niet echt een braaf meisje. Nu nog steeds niet, maar het is nu wel een heel stuk beter dan dat het was.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zal wel even wat pics maken later op de dag, als de zon er niet op staat
quote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zal wel even wat pics maken later op de dag, als de zon er niet op staat
Aie, da's wel minder idd..quote:Op maandag 14 november 2005 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik wilde een zilverkleurige lijst, wat ik nu zie is goudkleurig volgens mij
Maar wanneer stopt zoiets?quote:Op maandag 14 november 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Puberteit is best een veelvoorkomend verschijnsel![]()
Zet er een reminder over in je foonquote:Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef het_fokschaap het volgende:
nu wel weer een grote doos erbij. vanavond niet vergeten de boel bij het afval te zetten
Voor katten is het ook leuk.quote:Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef het_fokschaap het volgende:
nu wel weer een grote doos erbij. vanavond niet vergeten de boel bij het afval te zetten
spam!quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[spammodus]
Boek: Dean Koontz - De nachtmerrie
Mijn laatste review.
[/spammodus]
quote:Op maandag 14 november 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[spammodus]
Boek: Dean Koontz - De nachtmerrie
Mijn laatste review.
[/spammodus]
Ik zit tussen die wijken in, maar in de wijk waar ik woon geen gedonder.quote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef het_fokschaap het volgende:
'Relbranden R'dam op Franse leest geschoeid'
niet zozeer op basis van sociale achterstand of dat er geen wijkagent is, maar op basis van na-aperij
Misschien is het wel mijn tweede puberteit dan.quote:Op maandag 14 november 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zei dat het al minder was geworden![]()
Mijn katten hebben genoeg om mee te spelen. Hmm, * Alicey makes mental reminder voor een plantenspuit en een wasmiddel dat bloedvlekken er uit wast.quote:
Probeer dan maar een schattig pubertje te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is het wel mijn tweede puberteit dan.
Dat lukt wel hoor. Het komt niet dagelijks voor dat ik echt onredelijk, lastig en labiel ben.quote:Op maandag 14 november 2005 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Probeer dan maar een schattig pubertje te zijn![]()
Mjah, imitatie-gedrag lijkt hier een logische conclusie. Alhoewel je je kunt afvragen waarom het dan niet in de arme wijken van Enschede, Groningen of Tilburg gebeurt, en wel in Rotterdam. Imitatie is ws niet de enige player in townquote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef het_fokschaap het volgende:
'Relbranden R'dam op Franse leest geschoeid'
niet zozeer op basis van sociale achterstand of dat er geen wijkagent is, maar op basis van na-aperij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |