Niet als je zo laat naar pas bent gaan slapen.quote:Op maandag 14 november 2005 08:23 schreef Alicey het volgende:
Heb je al gebeld waar ze blijven Lupa?
Vroeg opstaan is verder goed voor je.
Aliceyquote:
Zo laat dat je zelfs geen fatsoenlijke zinnen meer kunt maken.quote:Op maandag 14 november 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet als je zo laat naar pas bent gaan slapen.
De morgenstond heeft goud in de mond.quote:Ze kwamen uiteindelijk om acht uur. Had ik nog wel een half uur in bed kunnen liggen.
Rechtstreeks vanuit Amsterdam?quote:Op maandag 14 november 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alicey
Weer weg uit Amsterdam en netjes op mijn werk. Iets te laat vanwege de file, maar 3 kwartier
LOL Ik wilde eerst typen 'pas zo laat naar bed bent gegaan', maar we lagen natuurlijk al lang in bed voordat we gingen slapen.quote:Op maandag 14 november 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
Zo laat dat je zelfs geen fatsoenlijke zinnen meer kunt maken.
quote:De morgenstond heeft goud in de mond.
Yepsquote:
bent gegaan.quote:Op maandag 14 november 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Ik wilde eerst typen 'pas zo laat naar bed bent gegaan', maar we lagen natuurlijk al lang in bed voordat we gingen slapen.
quote:![]()
Dat krijg je met zo'n gezellig schaap.quote:Op maandag 14 november 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps
Te gezellig om op zonadgavond al weg te gaan
Ja, schaap is erg gezelligquote:Op maandag 14 november 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n gezellig schaap.
De zondagavondrel heb je gemist.quote:Op maandag 14 november 2005 10:15 schreef miss_sly het volgende:
En heb ik nog iets gemist, interessante gesprekken, rellen, leuke dingen?
Een naar en apart dubbel gevoelquote:Op maandag 14 november 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
ow, was er een zondagavondrel? Wat jammer dat ik die gemist heb! Wie,waarover?
liv verveelde zichquote:Op maandag 14 november 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een naar en apart dubbel gevoel
[Feedback] ff flink zeiken tegen die mods...
Grapjes in R&P ?
Veel plezier.
Mooi foto's heb jij altijdquote:Op maandag 14 november 2005 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen ook weer.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er gemakshalve maar van uit gegaan dat mentoruur niet doorging. Hopen dat het ook daadwerkelijk zo is. Hij had gezegd dat er alleen mensen hoefden te komen die hij apart bij zich roepte, dus ik had een eerste uur vrij in mijn ogen
. Maar 2 uur les zometeen
.
OMGquote:Op maandag 14 november 2005 10:55 schreef Reya het volgende:
Alicey![]()
[Feedback] ff flink zeiken tegen die mods...
Ik wacht nog steeds op antwoord![]()
Wel een leuke rel om niets, trouwensquote:Op maandag 14 november 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
OMG
Die reactie had ik nog niet eens gelezen.
Och, sommigen hebben wel een punt, maar het is imo allemaal ietwat overtrokken..quote:Op maandag 14 november 2005 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel een leuke rel om niets, trouwens![]()
De rel is zo al heet genoeg. Dank u.quote:Op maandag 14 november 2005 11:02 schreef Reya het volgende:
Ik kan er overigens ook een topic in R&P over openen. Zal vast heel erg gewaardeerd worden![]()
Ik probeer ook een low profile te houdenquote:Op maandag 14 november 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rel is zo al heet genoeg. Dank u.
Spijbelen is okquote:Op maandag 14 november 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn eerste uur spijbelen uit onwetenheid in meer dan 3 jaar.
En weer thuis.
goed zo!quote:Op maandag 14 november 2005 11:09 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn eerste uur spijbelen uit onwetenheid in meer dan 3 jaar.
En weer thuis.
Als ouders moet je juist inzien dat spijbelen goed is voor de ontspanning van kinderenquote:Op maandag 14 november 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Aanmoedigen om te spijbelen.
Dat hebben mijn ouders nou nooit gedaan.
Aan de andere kant hebben die volgens mij ook nooit geweten dat ik wel eens een uurtje off nam.
Het is soms echter weer slechter voor iets anders.quote:Op maandag 14 november 2005 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ouders moet je juist inzien dat spijbelen goed is voor de ontspanning van kinderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |