Denk het ook niet. Ga zo een topic in R&P openenquote:
Ik denk het.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Je partner moet dat dan maar als een uitdaging beschouwen![]()
Je vorige is zo hopeloos off-topic gegaan dat je maar weer een nieuw opent?quote:Op zondag 13 november 2005 17:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ga zo een topic in R&P openen
Daar ga ik maar even niet op inquote:Op zondag 13 november 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
Je vorige is zo hopeloos off-topic gegaan
Neuh iets heel andersquote:dat je maar weer een nieuw opent?
Mmm ja ik ben eik wel heel benieuwd naar de reactiesquote:Op zondag 13 november 2005 17:35 schreef Alicey het volgende:
Je moet de smaak maar te pakken hebben.
Is dat niet altijd de drijfveer om een topic te openen?quote:Op zondag 13 november 2005 17:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm ja ik ben eik wel heel benieuwd naar de reacties![]()
In R&P of KLB is inderdaad ook vaakde drijfveer puur iets van je af schrijven, maar daar zie ik jou dan weer niet voor aan.quote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat niet altijd de drijfveer om een topic te openen?
Nou het kan ook zijn om iets te delen dat je zelf geniaal vindt. Maar dan doe je het ook om de reacties, vooral degene waarbij ze je de hemel in prijzen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Alicey het volgende:
Is dat niet altijd de drijfveer om een topic te openen?
Maar dan open je geen topic op FOK! verwacht ik zo.quote:Op zondag 13 november 2005 17:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou het kan ook zijn om iets te delen dat je zelf geniaal vindt. Maar dan doe je het ook om de reacties, vooral degene waarbij ze je de hemel in prijzen.
Ik zou een paar keer op die poes springen. De harde hand aanpak heeft meer conflicten in de wereld opgelost dan elke andere vorm van politiekquote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Alicey het volgende:
Roosje trekt zich niets aan van mijn strenge toespraak. ik heb geen gezag meer in dit huis.
Ja, maar als ik ga stampen op mijn poes, gaat ze stuk.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zou een paar keer op die poes springen. De harde hand aanpak heeft meer conflicten in de wereld opgelost dan elke andere vorm van politiek![]()
Wat is je argument nu precies?quote:Op zondag 13 november 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
Ja, maar als ik ga stampen op mijn poes, gaat ze stuk.
Anarchisten in je huis!quote:Op zondag 13 november 2005 17:50 schreef Alicey het volgende:
Roosje trekt zich niets aan van mijn strenge toespraak. ik heb geen gezag meer in dit huis.
Slaan met een zweepquote:Op zondag 13 november 2005 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ga stampen op mijn poes, gaat ze stuk.
Zolang ik ze knuffel kunnen ze in ieder geval die plant niet mollen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:00 schreef Reya het volgende:
Of net zolang knuffelen totdat ze gehoorzaamt. Maar dat is meer mijn softie-tactiek![]()
Had je toch maar een Turkse man mee naar huis moeten nemen, die had er misschien een voor je kunnen makenquote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Ook geen zin om te koken vandaag, dus maar Turkse pizza's besteld.
Nouja, hij zal vast ook wel ingredieten nodig hebben. En misschien kosten 2 pizza's bij hem wel een avond sex ipv EUR. 8,50.quote:Op zondag 13 november 2005 18:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Had je toch maar een Turkse man mee naar huis moeten nemen, die had er misschien een voor je kunnen maken![]()
Dat is waar, het letsel wat ze me toebrengen is per ongeluk.quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Het valt nog mee; je mag nog bij je katten inwonen![]()
Als hij over iets inzit, slaat 'ie mij. Hoeft 'ie er geen andere fokkers mee lastig te vallenquote:Op zondag 13 november 2005 17:41 schreef Alicey het volgende:
In R&P of KLB is inderdaad ook vaakde drijfveer puur iets van je af schrijven, maar daar zie ik jou dan weer niet voor aan.
Idd. Erg gave achtervolgingen ookquote:
Audi S8 ^^.quote:
Ja die tyfus ondertitel van jequote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 13 november 2005 18:19 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als hij over iets inzit, slaat 'ie mij. Hoeft 'ie er geen andere fokkers mee lastig te vallen.
Ronin gezien, leuke film.
Niet zo vaak hoor, Lupa is eerder de pizzameis, die eet het bijna dagelijks.quote:
Jawel hoor. Alles gaat een beetje zijn gangetje zeg maar.quote:Alles beetje goed met Alice?
Geartsjuh, lang geledenquote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Heyhey!Ik had vandaag de enorme behoefte even hoi te zeggen tegen mijn kroeliewoelipoeliefok!vriendjes!
![]()
Ruben!
Alice!
Sven!
Haus!
Trin!![]()
En iedereen die ik vergeten ben.
quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
Heyhey!Ik had vandaag de enorme behoefte even hoi te zeggen tegen mijn kroeliewoelipoeliefok!vriendjes!
![]()
Ruben!
Alice!
Sven!
Haus!
Trin!![]()
Als jij met me klaar bent kunnen ze me doorgaans opvegenquote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef -Trinity- het volgende:
Ach liv, wil je zeggen dat het geen waarheid is, die ondertitel en sig?Als ik met je klaar ben, miep je wel anders.
quote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef Alicey het volgende:
Is met Geartsjuh ook alles goed? Ik heb je al een tijd niet gezien of gesproken of wat dan ook..
Met mij is alles tiege best zoals we dat in Fryslân zeggenquote:
Kan gebeuren. Verhuizen waarheen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef Geartsjuh het volgende:
Met mij is alles tiege best zoals we dat in Fryslân zeggen. Ik ben wel fok wat aan het verwaarlozen op dit moment. Heb het erg druk met school, stage regelen, misschien verhuizen binnenkort, etc etc. En fok trekt me ook niet zo de laatste tijd op een of andere manier. Maar het is goed om te zien dat de harde kern hier nog actief is
.
Heej! Zat jij niet naast me in dat restaurant in Den Haag?quote:Op zondag 13 november 2005 18:38 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Ruben!
Alice!
Sven!
Haus!
Trin!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |