En anders moet je zo spoedig mogelijk naar de huisartsquote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef iDex het volgende:
als je een tentanus injectie hebt gehad die 10 jaar geldig is dan gebeurt er niet zo veel
Ik heb nog nooit een tentanus injectie gehad...quote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef iDex het volgende:
als je een tentanus injectie hebt gehad die 10 jaar geldig is dan gebeurt er niet zo veel
Klopt.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb het meerdere malen gehad met verschillende soorten knaagdieren, en het beste wat je kunt doen na het schoonmaken, is er gewoon van af blijven, en je duim zo min mogeijk gebruiken tot het weer redleijk geheeld is.
En nu ga je er achter komen hoe vaak je je duim gebruikt trouwens
een pleister op je duim? kan, maar word je huid en vlees week van, de pleister dondert er de hele tijd af, omdat hij op je duim niet goed vast kan, en elke keer als je vannacht onbewust je duim in je mond steekt, word je wakker.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tentanus injectie gehad...
[..]
Klopt.
Het is mijn rechterhand, (schrijfhand). Kan ik er geen pleister of bescherming overheen doen?
Dank voor je link Bluezz. Ik ga morgen toch maar even naar mijn huisarts.quote:Op zondag 13 november 2005 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Lees ff dit linkje :
http://www.medicinfo.nl/%(...)stbox/d_ls0752a.xml/
Klopt. Een pleister helpt niets. En het mag ook niet luchtdicht zijn hè? Dus ik mag geen verband (of iets wat lucht niet toelaat) omwikkelen!.quote:Op zondag 13 november 2005 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een pleister op je duim? kan, maar word je huid en vlees week van, de pleister dondert er de hele tijd af, omdat hij op je duim niet goed vast kan, en elke keer als je vannacht onbewust je duim in je mond steekt, word je wakker.
op zondag?quote:Op zondag 13 november 2005 01:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank voor je link Bluezz. Ik ga morgen toch maar even naar mijn huisarts.
Mag ik mijn wondje wel nat maken/houden, want het wordt een beetje droog. (lees: hard).quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hangt af van je perspectief. maar dat is offtopic.
En als je nou 's middags of 's ochtends dit topic leest?quote:Op zondag 13 november 2005 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenavond/nacht.
Dan is de hamster door midden denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef Wunk het volgende:
volgende keer gelijk terugbijten !!!
Waar zijn die te vinden? Rotterdam e.d?quote:Op zondag 13 november 2005 02:40 schreef YottaBrain het volgende:
Ga naar 24uurs-huisartsenpost, als je niet langer wilt wachten.
http://www.huisartsen.nl/quote:Op zondag 13 november 2005 02:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar zijn die te vinden? Rotterdam e.d?
ja, best wel....quote:Op zondag 13 november 2005 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Dat was niet de vraag.
Is het nou echt zo moeilijk om echt mee te werken aan een antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |