ok dat is leuker. En vandaag vallen er dus 2 jongens af? Zaterdag 2 meiden en dan gaan ze met z'n tienen naar de liveshows?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal vrij slecht. Alleen Mike en Vanessa zijn wel goed.
Ik hoop ook dat huilie (:r) er vandaag uitvliegt!
Volgende week woensdag is er nog een ronde met alle meisjes, maar daarna worden ze samengevoegd.
Ik dacht 2.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik vind Vanessa, Daniel en Tobias de beste drie! Ik hoop dat één van de drie superstar wordt...
Weet iemand hoeveel kanididaten er vandaag uitvliegen??
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Didi is toch een vrouw?
Nu snap ik het niet meer.
toch? mijn duits is ehct klut.... owjah hij gata terug.... hij is doorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Yessssssssssssssssssssssssss Daniel door![]()
AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukkel. Fabian was veel leuker!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Shit huilie door!!!!!!!!!!!!!!!
mee eens!!!!!! Fabian zong wel goed ook.... en hij is zeker ook wel leuk!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukker. Fabian was veel leuker!
Tobias is die blonde toch? Beetje rockstem?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Caro_lientje het volgende:
Maar gelukkig zijn Daniel en Tobias verder! Joehoe!!![]()
geweldig toch? Dat boe geroep.... heeeeeerlijke tv is dat. Nou jah we kunnen wel gaan lachen dalijk bij de showsquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zit echt te balen dat huillie door is.Volgens mij was iedereen verbaasd en er waren mensen die boe riepen. Daarom geloofde hij het eerst niet.
Ik kan het ook niet kijken zaterdag..... Spanjaarden vieren eerste kerstdag op kerstavond dus helaas ik heb verplichtingenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Caro_lientje het volgende:
Ja dat is waar, we zullen huillie nog veel zien huilen
Maar het is wel opvallend dat de jongens beter zijn dan de meiden. Ik ben benieuwd wie er zaterdag uitvliegt, ik kan het alleen niet kijken helaas. Moet ik het achteraf maar op internet checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |