Inderdaad ik schrok er gewoon van! Ik dacht ow neeeeeee! Daniel moet gewoon lekker in een spaans zingen als hij daar de kans voor krijgt....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef YPrue het volgende:
Pff, Daniel heeft 'Another day in paradise' echt slecht gezongen. En Stephan had bij 'Forever young' wel heel erge haast met zingen in het begin.![]()
Ik heb alleen Daniel, Mike, klein meisje met donker haar en Stephan gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
superhero87 Wat is jou mening van vanavond?
Daschaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Klein meisje met donker haar: Ontiegelijk slecht, heeft echt geen stem. Ze kan wel goed bewegen maar het klonk voor geen meter. En de jury vond het helemaal geweldig![]()
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Stephan: Ik wil alleen nog even zeggen dat jullie eens moesten weten hoe moeilijk het is om hier op het podium te staan, dus hou op met dat geboe![]()
![]()
![]()
wou je stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
je kan zeker niet stemmen vanuit nederland?
Toch wel op Stephanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha jah 1 keer om het te proberen![]()
Maar het lukt niet![]()
Naja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee me schatje Daniel natuurlijk![]()
Moet je stephan er nou bij zien zitten... super zenuwachtig.... best zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Naja..
Ik vind Tooske echt Top. Hoe ze dat Duits ook uitspreekt zonet: Bitte, Bitte in het Nederlands terwijl het gewoon, spreek uit: Biete,Biete is![]()
Jij ff Geluk!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS DANIEL IS DOOR!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
erg he.... er was niemandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik tel,, 15 posts achter elkaar C_A.
Schaam je!
jah .... hoorde je het publiek weer?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
En Stephan niet eens op 'de onzichtbare krukken'![]()
Waarom zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben zo happy.... nu wil ik zeker weten volgende week naar de mottoshow
Jepquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah .... hoorde je het publiek weer?
omdat mijn schoonzusje en ik voor Daniel zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)
Ik ben niet Anti Idolsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
IK HEB HET!
Alle Anti-Idols mensjes stemmen gewoon op Stephan!
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon leuk.... Duur? Ik rij in een leaseauto, tank gratis tot de duitse grens..... en kaartjes zijn 25 euro..... valt mee toch
jah dta is wel super overdreven... elkaar bespringen als ze door zijn (mannen op mannen.... iets coor CDPquote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jep![]()
Was zijn die Tobias en Nevio eng zijn!
Oe en wat zijn de duitsers altijd zo overdreven irritant bezig! Elke keer als iemand doorwas ging iedereen op elkaar springen alsof ze dolgelukkig waren dat diegene door was![]()
we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederlandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben niet Anti Idolsen ik ben VOOR stephan. Maaja ik stem niet
![]()
Misschien wel smsenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |