Ik heb me aangemeld op www.dsds.de. Daar kan je een heleboel korte filmpjes bekijken met media player.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?
Nee, nog niet....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even kijken. IsTooske
er ook?
Belangrijke afspraken in verband met een optreden op tv. Maar wat precies ben ik nooit achter gekomen.quote:
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Niemand kanDaniel
overigens overtreffen.
Al is Daniel een sukkelIk wou naar een concert (je moet toch wat
) en toen werd het concert twee dagen van tevoren afgezegd omdat meneer 'wichtige TV-termine' had
Deze is wel okquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat een lelijke jongens... zo op het eerste gezicht
Daniel dus..... leuke jongenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daniel dus..... leuke jongen![]()
hey mijn foto doet het niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Ow echt? ok hij mag winnenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor je Daniel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |