das niet nodig, want die spreekt nederlands alsof het Moederstaal is ...omdat haar moeder nederlands is ...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
En die Michelle Hunziker wil ik best een paar weken bijles Nederlands geven![]()
Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien...
Wat een drollen daar in Deutschland. Mensen die doorgaan naar de workshops die hier in Nederland niet eens de theaterronde zouden halen![]()
jaaahahaha dat was echt niet om aan te zien! en de jury vond het geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.![]()
+quote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef CANARIS het volgende:
Oh ja natuurlijk
daarom heeft Nederland ook zulke "GEWELDIGE " winnaars tot nu toe gehad.
ooit DSDS in het verleden gezien ?
Jah normaal kijk het wel, maar normaal was het toch op zaterdag?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Caro_lientje het volgende:
Ben ik nou echt de enigste die Deutschland sucht den Superstar zit te kijken? Ik wacht nog steeds op de uitslag en het duurt allemaal zo lang...
Ik krijg hier in Duitsland geen Nederlandse zenders dus moet ik maar de Duitse kijken. De reclames duren eindeloos. Waarom kijk ik deze shit überhaupt?
O ja...Tooske, ga eens fatsoenlijk Duits leren!!! Kijken andere fokkers DSDS??
Bij welke ronde zijn ze?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Caro_lientje het volgende:
Van mij mogen vanavond de volgende drie kandidaten weg:![]()
Didi Knoblauch![]()
[afbeelding]
Julian Kasprzik![]()
[afbeelding]
Gian-Luca Krykon![]()
[afbeelding]
Dus de workshopronde laat maar zeggen? Net zo ver als in Nederland?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Vanavond zongen ze voor het eerst voor een klein publiek. Vorige week was de laatste recall.
Vanavond zongen tien jongens en drie vliegen eruit.
Volgende week zijn de tien meisjes aan de beurt.
dat is mooi maar niet heusquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb net even gekeken, zaterdag idd herhaling![]()
21:15
Deutschland sucht den Superstar
(Top 20) RTL
Show, 60 Minuten
Dan maar de herhaling checken op internetquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is mooi maar niet heusDan zit ik bij Idols
![]()
Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Caro_lientje het volgende:
Volgens mij idd 14 finalistenIk weet helaas niet hoever ze in Nederland zijn...
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Dan maar de herhaling checken op internet![]()
Ixnap..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.
Elke workshop gaan er 4 door naar de liveshows.
In de wildcardronde (24-11) wordt er nog 1 gekozen.
En hebben we dus 13 kandidaten
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ixnap..Kan het helaas niet zien of ik moet er heen gaan. Maar dat is me toch net iets te ver.
Ik heb me aangemeld op www.dsds.de. Daar kan je een heleboel korte filmpjes bekijken met media player.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?
Nee, nog niet....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even kijken. IsTooske
er ook?
Belangrijke afspraken in verband met een optreden op tv. Maar wat precies ben ik nooit achter gekomen.quote:
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Niemand kanDaniel
overigens overtreffen.
Al is Daniel een sukkelIk wou naar een concert (je moet toch wat
) en toen werd het concert twee dagen van tevoren afgezegd omdat meneer 'wichtige TV-termine' had
Deze is wel okquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat een lelijke jongens... zo op het eerste gezicht
Daniel dus..... leuke jongenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daniel dus..... leuke jongen![]()
hey mijn foto doet het niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Ow echt? ok hij mag winnenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor je Daniel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |