http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.phpquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef Harmen1984 het volgende:
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!![]()
Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef porter het volgende:
hij is dan ook half-nederlands
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te wetenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Marando het volgende:
[..]
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!
Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
Ja ok, dat is wel leuk inderdaad. Zo kunnen wij in Nederland ook nog een beetje trots zijn op die gozer!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef porter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Coelho het volgende:
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).quote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef Marando het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...![]()
Ja, ik weet wie je bedoelt. Dat is inderdaad een andere Daniel. Wij hebben het over Daniel die momenteel te zien/horen is in DSDS3.quote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
tja... maar die was wel vèèèt lekkuhquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:._O-.
Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
GEWELDIG!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?
Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
ECHT?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
Mailtje sturen naar Bild: Wir haben noch eine hübsche blonde Holländerin für Sie im Angebot, sie heißt Chantal Janzenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duitsers willen Tooske weg hebben
Bild van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?
Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |