Inderdaad ik schrok er gewoon van! Ik dacht ow neeeeeee! Daniel moet gewoon lekker in een spaans zingen als hij daar de kans voor krijgt....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef YPrue het volgende:
Pff, Daniel heeft 'Another day in paradise' echt slecht gezongen. En Stephan had bij 'Forever young' wel heel erge haast met zingen in het begin.![]()
Ik heb alleen Daniel, Mike, klein meisje met donker haar en Stephan gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
superhero87 Wat is jou mening van vanavond?
Daschaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Klein meisje met donker haar: Ontiegelijk slecht, heeft echt geen stem. Ze kan wel goed bewegen maar het klonk voor geen meter. En de jury vond het helemaal geweldig![]()
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Stephan: Ik wil alleen nog even zeggen dat jullie eens moesten weten hoe moeilijk het is om hier op het podium te staan, dus hou op met dat geboe![]()
![]()
![]()
wou je stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
je kan zeker niet stemmen vanuit nederland?
Toch wel op Stephanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha jah 1 keer om het te proberen![]()
Maar het lukt niet![]()
Naja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee me schatje Daniel natuurlijk![]()
Moet je stephan er nou bij zien zitten... super zenuwachtig.... best zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Naja..
Ik vind Tooske echt Top. Hoe ze dat Duits ook uitspreekt zonet: Bitte, Bitte in het Nederlands terwijl het gewoon, spreek uit: Biete,Biete is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |