abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32222310
Zoals jullie misschien wel weten heeft onze favoriete hysterica Tooske de overstap gemaakt naar Duitsland om daar het derde seizoen Idols te presenteren. Deze reeks gaat woensdag van start en hopelijk gaan ze gratis filmpjes op hun site zetten. Al is het maar om te zien en horen hoe Toos het op z'n Duits doet.

Interview:
quote:
Das neue DSDS-Moderatoren-Duo Tooske Ragas und Marco Schreyl hatte seine TV-Premiere - als Co-Moderatoren von Ole Tillmann bei "Top of the Pops". Vor der Show gaben die beiden Moderatoren der DSDS-Redaktion ein kurzes Interview.

RTLmusik.de:
Welchen Titel/Musikrichtung würdest du beim Casting vorsingen?

Tooske:
Ich kenne ein Lied, das ist uptempo und ich glaube, nicht viele Leute singen das beim Casting: "It's got to be-e-e-e…" (Tooske singt von Fairground Attraction "Perfect"). Das ist ein so fröhliches Lied, dann sind alle direkt in guter Stimmung. Ich glaube, dass zu viele Bewerber zu langsame Songs singen und das ist nicht immer das Beste. Mit Balladen hat man, glaube ich jedenfalls, weniger Chancen beim Casting.

RTLmusik.de:
Hätte dein Mann Bastiaan Chancen das Casting mit Dieter Bohlen zu überstehen bzw. in die nächste Runde zu kommen?

Tooske:
NATÜRLICH! Er ist zwar ein bisschen zu alt, aber ich hoffe doch, dass Dieter Bohlen Bastiaans Talent auch erkennt. Wenn nicht, bekommt Dieter Ärger…

RTLmusik.de:
Tooske, wird dein Mann eigentlich auch zu den Shows nach Deutschland kommen?

Tooske:
Das hoffe ich schon.

RTLmusik.de:
Welche Musik hörst du privat am liebsten? Wer ist dein persönlicher Superstar?

Tooske:
Einen Superstar habe ich nicht. Mein Mann und ich hören uns viele verschiedene Sänger und Sängerinnen an. Ich bin auch nicht festgelegt auf eine bestimmte Musikrichtung. Höre ich beispielsweise ein Lied im Autoradio und es gefällt mir, dann kaufe ich das vielleicht. Aber wir hören uns auch viele alte Sachen an, das ist abhängig von meiner Stimmung. Zurzeit höre ich aber ganz gerne von Lucie Silvas „What You're Made Of“

RTLmusik.de:
Auf welche Motto-Show freust Du Dich am meisten bzw. welche Motto-Show würdest Du Dir wünschen?
Tooske:
Ich hoffe, dass es eine deutschsprachige Mottoshow geben wird. In Holland haben wir das auch gemacht. Ich glaube, dass deutschsprachige Titel wieder im Kommen sind und das wäre einfach schön, wenn es eine solche Mottoshow geben würde. Deutsch ist nämlich eine wunderschöne Sprache.

RTLmusik.de:
Mit DSDS schaffst du den Sprung nach Deutschland - Was schätzt du an Deutschland und was findest du weniger toll?

Tooske:
Bislang habe ich noch nichts gefunden, dass ich nicht mag. Bis jetzt sind alle sehr nett zu mir gewesen, und alles ist super organisiert. Ich habe viel Spaß in Deutschland, Marco ist auch toll und ich freue mich auf alles was noch kommen wird.

RTLmusik.de:
Und die holländischen Klischees über die Deutschen?
Tooske:
Nein, die sind sehr alt und haben wirklich nichts mehr mit den Deutschen zu tun, die ich oder Bastiaan kennen.

RTLmusik.de:
Was sind Deine speziellen Casting-Tipps?

Tooske:
Die richtige Songauswahl finde ich sehr wichtig. Außerdem sollte nicht zu sehr aufs Aussehen geachtet werden, denn zu viel Schmuck oder Schminke kann aussehen, als ob man etwas zu verbergen hätte. Deswegen mein Tipp für die Kandidaten: Sei einfach du selbst und viel Lachen, denn mit Humor klappt vieles besser.
Biografietje.
quote:
Tooske Ragas (geb. Breugem) wurde am 3. Juni 1974 in Zwolle/Niederlande geboren. Schon als Kind hat sie Jazz-Ballett getanzt und in einem Kinderchor gesungen. Nach dem Abitur reiste sie mit dem Theaterprogramm "Up with People" ein Jahr um die Welt und hatte Auftritte u.a. in Amerika, Kanada, Schweden, Norwegen, Dänemark, Deutschland und Holland. Zurück in den Niederlanden studierte Tooske an der Universität von Utrecht Englische Literatur. Nebenbei verdiente sie sich ihr Geld als Model. 1995 macht sie mit bei der "Soundmixshow" mit Henny Huismann – (die deutsche Ausgabe der Show lief bei RTL mit Linda de Mol.) Ein Jahr später wurde sie Miss Overijssel.
Anschließend war Tooske zwei Jahre lang Sängerin der Popgruppe "Bogy Bogy". Eine Woche nach ihrem Universitätsabschluss 1998 fing Tooske als VJ beim holländischen Musikkanal TMF an, der heute zu MTV gehört. Anfang 2002 ging sie nach New York und präsentierte von dort das Neueste aus dem Musikbusiness für MTV Europe. Wenig später kehrt sie erneut nach Holland zurück, um dort die erste Staffel von "Idols" (2002) zu präsentieren, der dortigen Variante von DSDS. Fast zeitgleich machte sie ihr Debut in der Musicalwelt als Constanze in dem Musical "De drie Musketiers" (Die drei Musketiere).

Mit ihrem Musical-Partner Bastiaan Ragas (Ex-"Caught in the Act") nahm sie die erfolgreiche Single "Alles" auf, die an die Spitze der niederländischen Charts kletterte. Tooske präsentierte auch die zweite Staffel der "Idols" (2004) in Holland, die holländische Show "Typisch '60" sowie die John Kraaijkamp Musical Awards 2004. Kürzlich wechselte sie von RTL 4 zum Sender AVRO, wo sie verschiedene Sendungen und Liveshows moderiert.

Tooske Breugem: "Ich finde es fantastisch, dass ich diese neue Chance geboten bekomme, DSDS zu moderieren. Der Sprung nach Deutschland ist etwas ganz Besonderes, und dann ist es noch eine Sendung, die ich wahnsinnig toll finde."
Supageil!
  zondag 13 november 2005 @ 01:27:01 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32222448
Ben benieuwd of ze overeind blijft tegenover Dieter..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32222594
Dieter is tof. .
Helaas is dat leuke vrouwtje met die blauwe ogen uit de jury.

http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
Op die pagina kun je zelf kandidaten beoordelen en wat audities zien. Zitten pareltjes tussen hoor.
pi_32227299
De winnares van de vorige serie, Elli, is echt heel erg goed, trouwens. Ik heb alleen geen flauw idee of ze ook succesvol is in Duitsland.

Qua uiterlijk vond ik het echt een kopie van Daniël Küblböck, die derde werd bij de eerste reeks en eigenlijk helemaal niet kon zingen, maar gewoon hilarisch was.

Voor de duidelijkheid: Elli is een vrouw, Daniël is een man. .
  ESF Reporter zondag 13 november 2005 @ 12:46:13 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_32228488
OMG Daniël, iedere Idols-top 10 zou eigenlijk een Daniël moeten hebben. Meesterlijke 'My way', briljante '99 Luftballons'. Wat 'n stem! En die reactie van 'm toen Gracia er uit ging was om te gillen.

Elli was ook m'n favoriet 't vorige seizoen, ik vraag me ook af of 't nog wat geworden is met haar carriere in Duitsland. Ze verdiende 't wel. Die familie van haar met die rookworsten telkens.
pi_32233154
Oh god ja, de Gracia rel. .

Gracia was wel goed, en Vanessa niet, dus het was volkomen terecht dat hij zo hysterisch deed.
Maar Gracia op het songfestival dit jaar was ook weer een giller. .
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:07:45 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_32378902
Gisteren een item over Tooske in RTL-Boulevard. Volgens mij mocht ze alleen het belspelletje aankondigen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:16:28 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32379201
Hoe deed ze het?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:18:50 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_32379284
Sprak vloeiend Duits. Denk dat ze daar wel kan doorbreken als Blonde Hollandse.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32380919
Zelfs die debiel die commentaar gaf vond het goed.Weet niet wie het was, vergeten, iig een of andere importduitser.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 19:29:58 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_32381245
Je kent Denny Christian niet

pi_32402720
http://www.rtl.de/videolounge/player.php?cat=99&lstart=5&video_id=23795&stream=ms_l

Fallin'. . .

Je kunt onderaan nog verder klikken naar meer filmpjes.

En als je dan ook even op Video-voting (op deze pagina bijv.) http://www.rtl.de/musik/superstar3_903724.php) aan de linkerkant in het menu klikt kun je zelf audities beoordelen en daar zit echt een fantastische auditie bij van een meisje dat What If van Kate Winslet zingt. Echt prachtig. Maar die jury kijkt zoooo zuur. .
pi_32425388
In Duitsland vinden ze het vast niet erg dat Tooske zo schreeuwt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32425673
ik ga ook weer kijken Op woensdag? Hoelaat? RTL?
pi_32428270
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook weer kijken Op woensdag? Hoelaat? RTL?
RTL om 20.15

Gisteren was het ook op TV
Er was een auditie van iemand met een gitaar (Daniel ofzo), hij was echt heel erg goed

De audities staan ook online , je moet je helaas wel registreren
pi_32428322
Ja, ik zag in een filmpje ook al iemand met een keyboard Lady Madonna van The Beatles zingen. Mogen ze dat in Duitsland?

Vind ik wel tof.
  zondag 20 november 2005 @ 16:43:24 #17
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_32428362
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik zag in een filmpje ook al iemand met een keyboard Lady Madonna van The Beatles zingen. Mogen ze dat in Duitsland?

Vind ik wel tof.
Eerder oneerlijke concurrentie.
pi_32428407
die Michael Jackson look-alike was echt

en dat vrouwtje van 30 met dr gordijnrail (of zo iets) met dr stripact.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_32428627
OMG die Veronica
pi_32431788
NU op RTL4.
pi_32431804
Ze krijst nog steeds. .
pi_32431863
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze krijst nog steeds. .
Inderdaad, ik hoorde het ook net
  maandag 21 november 2005 @ 03:23:58 #23
44797 Marando
Lief beertje
pi_32444289
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

RTL om 20.15

Gisteren was het ook op TV
Er was een auditie van iemand met een gitaar (Daniel ofzo), hij was echt heel erg goed

De audities staan ook online , je moet je helaas wel registreren
Yeah, die Daniel is echt goed ja!
We gaan vast nog veel van 'm horen!
Dat registreren is trouwens een peuleschilletje, kost je hooguit 1 minuutje.. en 't is gratis!
Time flies when you're having fun
pi_32446497
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!

Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 21 november 2005 @ 10:14:22 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32446553
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze krijst nog steeds. .
En nu ook nog in het Duits

Hoe eng...

dat ze maar mooi lekker daar blijft schreeuwen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:26:48 #26
44797 Marando
Lief beertje
pi_32677013
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef Harmen1984 het volgende:
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!

Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
Dan onderin naar: Die zweite Castingshow - Mannheim

En dan zie je, op dit moment althans, rechts onderin de link naar Carolina und Daniel.
Vervolgens krijg je een inlog venster. Je zult even moeten registreren maar dat gaat echt in 1 minuutje. Kost geen geld!!

Daniel gaat het ver schoppen in DSDS.. (is mijn voorgevoel )
.
pi_32688101
Daniel is ook half-nederlands, leuk om te weten voor jullie

[ Bericht 46% gewijzigd door porter op 01-12-2005 23:41:00 ]
pi_32731950
Tooske spreekt het Duits misschien vloeiend, maar dat accent! Ze maakt zichzelf belachelijk hoor, het klinkt echt niet. Ze had van te voren meer moeten oefenen.
Ik woon dus zelf in Duitsland en mijn Duitse vrienden hier vinden dat wel grappig en sommigen vinden het schattig klinken.

Ik vind het echt vreselijk...
pi_32740273
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef porter het volgende:
hij is dan ook half-nederlands
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!

Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
pi_32741451
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
pi_32742020
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Marando het volgende:

[..]

Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!

Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten

[ Bericht 5% gewijzigd door porter op 01-12-2005 23:33:04 ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 03:57:46 #32
44797 Marando
Lief beertje
pi_32773855
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef porter het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten
Ja ok, dat is wel leuk inderdaad. Zo kunnen wij in Nederland ook nog een beetje trots zijn op die gozer! Hij was vanavond trouwens nog op stap in dezelfde kroeg als ik. Hij is echt een toffe kerel, spontaan, vriendelijk, goeie uitstraling en hij heeft natuurlijk een fantastische zangstem!!

Voor alle mensen die RTL Television kunnen ontvangen.. niet vergeten te kijken zaterdagavond!! Dan komt hij weer op TV!
  zondag 4 december 2005 @ 01:14:26 #33
44797 Marando
Lief beertje
pi_32797252
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Coelho het volgende:
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...
  zondag 4 december 2005 @ 21:06:25 #34
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_32818266
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef Marando het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
  dinsdag 6 december 2005 @ 03:57:06 #35
44797 Marando
Lief beertje
pi_32854097
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
Ja, ik weet wie je bedoelt. Dat is inderdaad een andere Daniel. Wij hebben het over Daniel die momenteel te zien/horen is in DSDS3.

En deze Daniel is wel heel muzikaal!!
pi_32855695
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?

Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
pi_32855750
._O-.

Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
pi_32856667
Wel zielig. Ik heb op Tooske niet zo veel aan te merken, behalve dat ze me een wat saai en overdreven keurig trutje lijkt. Ik denk niet dat je er erg veel lol mee kunt beleven. Maar technisch gezien presenteert ze prima.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 10:22:34 ]
pi_32862309
Tooske ken ik alleen maar van de Duitse buis en moet eerijk zeggen dat ze een ongelovelijke saaie indruk maakt. Ze straalt de sexapeal uit van een verkouden langloopster uit Finland.

Haar Duits is schrikbarend Nederlands en ze heeft werkelijk geen fantasierijke presentatie.

Hunzicker is één en al Sex op 2 benen .

[ Bericht 1% gewijzigd door CANARIS op 06-12-2005 15:35:45 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:27:03 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32862341
Arme Tooske .
pi_32894472
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
._O-.

Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
tja... maar die was wel vèèèt lekkuh
pi_32894626
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?

Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
GEWELDIG!
pi_32905612
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
  woensdag 7 december 2005 @ 23:13:06 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32905655
Ik heb nooit een hekel gehad aan Tooske, ze deed het wel enthousiast enzo .
Maar goed, Chantal is ook , dus heb niet echt een voorkeur.
pi_32905666
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
ECHT?

Ik vind Chantal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
pi_32908485
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duitsers willen Tooske weg hebben
Bild van vandaag

Mailtje sturen naar Bild: Wir haben noch eine hübsche blonde Holländerin für Sie im Angebot, sie heißt Chantal Janzen

En die Michelle Hunziker wil ik best een paar weken bijles Nederlands geven

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 08-12-2005 01:15:28 ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:45:46 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_32976493
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit? Ik zat net een voorfilmpje van DSDS te kijken en daar kwam Tooske niet in voor. Wel een donkerharige Duitse van tegen de dertig.....
Is Tooske er dan echt uitgegooid?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_32980102
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit?

Kan me wel voorstellen waarom ze haar terugwillen
pi_32980557
Waarom ging ze weg dan..
pi_32980582
Omdat ze het 'gezelliger' wouden hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')