Kef kefquote:
Wat je maar leuk vind, had liever nog een lief meisje naast me liggen..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kijk. Dat is ook leuk natuurlijk
Je mag hem komen ophaleN!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:01 schreef AmyLee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik ben heel goed voor mijn beesten
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat je maar leuk vind, had liever nog een lief meisje naast me liggen..
Sorryquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat je maar leuk vind, had liever nog een lief meisje naast me liggen..
Als jij die hamster komt ophalen dan betaal je alsnog voor die hamsterquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ooktoch maar een jongen dan denk ik
idd, vanmiddag had ik het nog niet echt maar begin het nu helaas wel duidelijk te voelen, tering zooiquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het doet pijn, ik weet het (onee, toch niet
Ja, dat was vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Jongeman vermoord in Hellevoetsluis....
![]()
* SpeedyGJ maakt het waarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:05 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Jongeman vermoord in Hellevoetsluis....
![]()
quote:
Gezellig tochquote:
Ik sta al met mijn heatseaker klaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
* SpeedyGJ maakt het waar![]()
Ik kom je halen mod![]()
![]()
![]()
Wilde ik ook zeggen eigenlijk hahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er is eens een echte mod van PUB aanwezig, dat bedoel je zeker
Ik was je lekker voor!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen eigenlijk haha
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik sta al met mijn heatseaker klaar
Boeiequote:
* SpeedyGJ zoekt maar kan het niet vinden.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En Messenga (?) óók natuurlijk!
Poosje geleden dat ik écht nog poosje meepostte in de slowchat..quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft 1 van je katten trek in een hamster Alicey?
Vast wel. Als er vlees in zit lusten ze alles.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Heeft 1 van je katten trek in een hamster Alicey?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel. Als er vlees in zit lusten ze alles.
Maar je gaat toch geen hamster voeren?
ZEGquote:
Ahhquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Poosje geleden dat ik écht nog poosje meepostte in de slowchat..Maar ging niet zo goed met school enzo, boze ouders, enz enz..
Ben je morgen thuis?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Wordt er schijtziek van. Én hij leeft langer dan toegestaan
Hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Wordt er schijtziek van. Én hij leeft langer dan toegestaan
Denk eens even terug naar vanavond weet je nog of is dat nu voorbijquote:
Ik ben morgen weg. (heel toevallig), maar wel op FOK te bewonderenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ben je morgen thuis?![]()
*blut is maar sponsoractie opzet: Bevrijd knabbel van moder8or
Inderdaad. Dat mormeltje leeft al 2,5 jaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hahaha
Een valse hamster die maar niet dood wil?
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Denk eens even terug naar vanavond weet je nog of is dat nu voorbij
ach je bluft toch alleen maarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen weg. (heel toevallig), maar wel op FOK te bewonderen
ZUCHTquote:
Da's best lang idd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat mormeltje leeft al 2,5 jaar![]()
De mijne zijn inderdaad niet ouder geworden dan dat..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze worden ronduit 1,5 / 2 jaar
Heb je tips.? Zal ik een hamsterval neerdonderenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De mijne zijn inderdaad niet ouder geworden dan dat..
Hoge tafels plaatsen waar ze van af kunnen vallen, al heb ik niet het idee dat ze daar aan gestorven zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je tips.? Zal ik een hamsterval neerdonderen
Wat kun ik niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hoe jij met dat beestje omgaatjij zou het niet eens kunnen
gelukkig
Ze is heel onschuldig hoor! (ze heet nanouk)quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er heel lief uit inderdaad.
Maar het is vast ook wel eens een krengetje.
Lief roze neusjequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Eix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog twee foto's dan maar.![]()
Mijn browser doet een beetje gek, zo nu en dan krijg ik een reactie-venster waar ik niet in kan tikken, vdaar.quote:
Het is al goed, ik geloof jequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn browser doet een beetje gek, zo nu en dan krijg ik een reactie-venster waar ik niet in kan tikken, vdaar.
dank!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wens je iig een fijne nacht toe
Als je het niet gelooft, dan film ik het welquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:20 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dan haat ik je echt voor alijd als je dat doet![]()
Hmm da's jammer.. Aan de andere kant kan dat ook de rangorde zijn. Ik ben er niet uit hoe de rangorde precies is bij de 2 katten die ik heb. Ze kunnen in de regel met elkaar over weg, al zijn ze elkaar soms wel even zat, maar dan blijft er altijd 1 de ander achtervolgen..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze is heel onschuldig hoor! (ze heet nanouk)We hebben nog een andere kat en hun mogen elkaar niet zo, en die andere kat mept haar wel eens. Dus nanouk meteen op de grond liggen, of achter de eetbak helemaal schuilen en helemaal bang. Durft echt nooit iets terug te doen!
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft, dan film ik het wel
Ok ga maarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb echt een enorm glas martini en een heerlijke joint voor me.
enorme zin om te stappen komt opeens bovendrijven.
keiharde trance aan...
laat mij maar gaan!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welneet, ze zijn een natuurlijke dood gestorven.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef Messenga het volgende:
Ah, dit is weer zo'n avond dat ik alleen nuttig ben voor de Op's
Daarom ben je toch hier ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef Messenga het volgende:
Ah, dit is weer zo'n avond dat ik alleen nuttig ben voor de Op's
Sneeuwquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Of mailen, op de post
<-- nieuwe avatar
Ik hou van sneeuwquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Sneeuw
als jij dta met knabbel doet doe ik hetzelfde met jou
Waarom niet? Heb je eens een keer geen school wegens sneeuwval, is het WEER niet goed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Weer 2 dagen het hele openbare leven platmaar
![]()
De post kwam niet terwijl ik net mn babydolltopje verwachtte, de supermartken waren dichtquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je eens een keer geen school wegens sneeuwval, is het WEER niet goed.
Vrouwen
Vorige keer danquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
De post kwam niet terwijl ik net mn babydolltopje verwachtte, de supermartken waren dichtmaar vrij was wel een pluspunt end e kat zien verdwijnen in de sneeuw
Ik pakte onze kat en die is klein en die zette ik erin ze verdween helemaal (er lag minimaal 50cm en opgewaaide stukken nog wel meer) heb er meteen eruit gehaald en binnen gedaan..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vorige keer dan. De kat van mijn buren was nog niet gewend aan de sneeuw, hij zet zijn eerste stap in de sneeuw, en zakte 10 centimeter weg
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik pakte onze kat en die is klein en die zette ik erin ze verdween helemaal (er lag minimaal 50cm en opgewaaide stukken nog wel meer) heb er meteen eruit gehaald en binnen gedaan..
Dan heb je toch sneeuwquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
Wij hadden geen sneeuw afgelopen jaar hier.![]()
Naja, een laagje van 1 mm soms...
Binnenkort weer hequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Was echt leuk om mee te maken zoveel sneeuw.
Ja er is te weinig drank om dronken te wordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:36 schreef Messenga het volgende:
OMG! Ro0o0ytje is kats aangeschoten
Nee, want dat krijg je soms ook vanzelf als het vriest. Dan word je wakker en is de dauw sneeuw zeg maar.quote:
Ik ben echt eens vreselijk op mijn muil gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, want dat krijg je soms ook vanzelf als het vriest. Dan word je wakker en is de dauw sneeuw zeg maar.![]()
Nou de kans zit er best hoog inquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef AmyLee het volgende:
[..]
We'll see heb ook wel zin in een elfstedentocht weer maar dat zal wel niet![]()
Ik heb er nog niet 1 bewust meegemaakt ja1997 maar toen was ik er niet in frlquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou de kans zit er best hoog in
Zo. Jij bent een jonge fokkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet 1 bewust meegemaakt ja1997 maar toen was ik er nieten tis toch een heel gebeuren
Ik ben eens in een 'hendige sjieke slip' geraakt met zon tien man tegelijk omdat de rotonde veranderd was in een ijsbaan. Had je opeens tien fietsers met een auto ernaast over ijs glijdend/vallend. Ik viel net niet omdat ik net voor het gladde stuk nog een beetje kon remmen, en toen met zware schooltas als brugger zijnde net voorkwam te vallen. Toen moest ik bij de rotonde een paar minuutjes op een vriend van me wachten om samen naar school te fietsen, dus zag ik toen iedereen vallen daar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben echt eens vreselijk op mijn muil gegaan
verbeterde mezelf al komt vast door de bier, die ik niet lustquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo. Jij bent een jonge fokker
Have funquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja er is te weinig drank om dronken te worden
Wij gaan uit.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben eens in een 'hendige sjieke slip' geraakt met zon tien man tegelijk omdat de rotonde veranderd was in een ijsbaan. Had je opeens tien fietsers met een auto ernaast over ijs glijdend/vallend. Ik viel net niet omdat ik net voor het gladde stuk nog een beetje kon remmen, en toen met zware schooltas als brugger zijnde net voorkwam te vallen. Toen moest ik bij de rotonde een paar minuutjes op een vriend van me wachten om samen naar school te fietsen, dus zag ik toen iedereen vallen daar.
Maar dat is al lang geleden.![]()
Kon erger aflopen zeg, als je minder geluk had.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef Alicey het volgende:
Ik ben wel eens achterover onderuit gegaan enop mijn achterhoofd gevallen. Op een paar minuutjes hoofdpijn en sterretjes na ging het toch wel weer daarna.
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Je moest zeker keihard lachen
![]()
Vallen kan ik ook erg goed ook als t neit glad isquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja. :'@ Aangezien nog een andere vriend aankwam fietsen en ook viel.Nooit hem zo blöd opeens zien kijken... Hij komt aanfietsen, merkt dat hij geen controle over de fietrs heeft, trekt een gezicht van 'Whaaaa!!!', valt en staat op en doet alsof niks gebeurd is.
![]()
idd... Hoewel ik tot nu toe ondanks de brokken die ik heb gemaakt altijd op mijn pootjes terecht ben gekomen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kon erger aflopen zeg, als je minder geluk had.Gelukkig was het alleen maar bij hoofdpijn!
Doe datquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:51 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik post 2 foto's van mijn nieuwe lampen
Als klein kind wist ik daar alles van.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:46 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vallen kan ik ook erg goed ook als t neit glad is![]()
WTF! Dat liedje wat ik nu op heb, The killing moon - Echo and the Bunnymen, zong hij net 'lalalaa'.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
lalala
Just like a kittne.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
idd... Hoewel ik tot nu toe ondanks de brokken die ik heb gemaakt altijd op mijn pootjes terecht ben gekomen.
Paar weken terug, ging met mn vader naar Goal kickoff, in de bios was een zwart/witte vloer allemaal vierkanten en op een gegeven moment ook een verhoging in die kleur. Amy loopt nietsvermoedend met haar dubbelfrisss, voelt pok (ik loop ergens tegen aan) en toen lach ze op haar rug, en op die verhoging stond een tafel met allerlei gasten, lachen natuurlijk. Leek wel of ik dronken wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Als klein kind wist ik daar alles van.
* Ooit eens een keer de coniferen met fiets en al is gevlogen, en vervolgens de hele fiets onder de bladeren zat. Zaten er zelfs van die bladeren en takjes tussen de remmen..
Ik vergis me soms op de trap, dan ben ik onder maar denk ik dat ik nog een tree omlaag moet. laatst op school, struikel ik half van de trap.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
Echt vallen doe ik niet, maarik ben wel goed in struikelen en evenwicht verliezen als er niets aan de hand is.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:53 schreef Eix het volgende:
[..]
WTF! Dat liedje wat ik nu op heb, The killing moon - Echo and the Bunnymen, zong hij net 'lalalaa'.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nu helemaal ja, in het donker
Ik sla soms uit het niets een enkel om..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vergis me soms op de trap, dan ben ik onder maar denk ik dat ik nog een tree omlaag moet. laatst op school, struikel ik half van de trap.![]()
Wat heb je?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:58 schreef AmyLee het volgende:
Iemand etwas trinken?
Amy loopt toch even richting kuhlschrank
Dat wist ik wel maar weet niet uit mn kop hoe je die zo doetquote:Op zondag 13 november 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is kuelschrank of kulschrank (met umlaut op de u.)
shit+" en dan daarna een lettertjequote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dat wist ik wel maar weet niet uit mn kop hoe je die zo doet(de u met umlaut dus)
Ik klooide altijd met alt codes.quote:
Daarom ben ik ook aanwezig ;quote:Op zondag 13 november 2005 00:07 schreef AmyLee het volgende:
weer wat geleerd, ik ben dom wat computers betreft
Dat heb je he, met een sneeuwwitje..quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Godver de alcohol is alweer uitgewerkt...![]()
Ahhquote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef AmyLee het volgende:
Voel me wel beetje zielig als enige vrouwelijk figuur
Moet ik even Alicey bijroepen?quote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef AmyLee het volgende:
Voel me wel beetje zielig als het enige vrouwelijk figuur hier
Hoezo zielig tussen al die mannen? Is toch juist prettig om geen concurrentie te hebben?quote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef AmyLee het volgende:
Voel me wel beetje zielig als het enige vrouwelijk figuur hier
wie zegt dat ik op mannen val:?quote:Op zondag 13 november 2005 00:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo zielig tussen al die mannen? Is toch juist prettig om geen concurrentie te hebben?
Een AmyLee kan er nog wel bij hoor.. Fungeer ik ook wel even als tijdelijke PUB Mammaquote:Op zondag 13 november 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
AmyLee voelde zich alleen als vrouw. Misschien dat jij haar wilt troosten.
Probleem opgelostquote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef Eix het volgende:
Ik speel wel ff voor travestiet.![]()
![]()
Dan voelt ze zich wat minder alleen.![]()
Waar is Fungeer?quote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een AmyLee kan er nog wel bij hoor.. Fungeer ik ook wel even als tijdelijke PUB Mamma
Hier nog steedsquote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar is iedereen?
Geen probleem dus.quote:
Nee hoor 90% heteroquote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ongeveer 90% van de vrouwen doet dat, dus dat leek mij de beste gok.
Maar je bent een lesbo?
Ik d8 dat je een Fok!ker/ster bedoeldequote:Op zondag 13 november 2005 00:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
fun·ge·ren als (ww.)
1 optreden als => dienen als, figureren als
Ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw ofzo maar kan wel meer dan onder de indrukzijn van een meid/vrouw vandaar die 90%quote:
Aha.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw ofzo maar kan wel meer dan onder de indrukzijn van een meid/vrouw vandaar die 90%![]()
Ah, kjquote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik d8 dat je een Fok!ker/ster bedoelde
Slaap lekker AmyLeequote:Op zondag 13 november 2005 00:41 schreef AmyLee het volgende:
* Amy gaat weer alleen haar koudje bed opzoeken
Knabbel leeft niet meerquote:Op zondag 13 november 2005 00:44 schreef AmyLee het volgende:
Oja moet eerst Hamstersnog voeren enzo
Mod geef knabbel een knuffel
![]()
echt weg
Weet ik nog niet, msch wel.quote:Op zondag 13 november 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker. Zie ik je morgen hier weer?
wanneer?quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lijkt mij erg gezellig![]()
[..]
Waar was jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |