abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:38:00 #176
88233 Steve
Still the best.
pi_33677869
Ik kijk net de liveshow, en vond het best leuk. Aardige stem. Ik had liever anderen eruit zien gaan.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:34:00 #177
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_33688390
Ieder normaal denkend mens wel, maar die sms-en niet!

Ach, ik vond het toch al niets...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:53:27 #178
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33693148
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:

[..]

Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzo
Lekkere verbastering

Pieter die Piet heet kan nog
Maar als je Harriet heet en je noemt jezelf Ariel.. Nou dat lijkt me beetje vergezocht
Dan kan ik ook wel als verbastering inplaats van mijn echte naam Tom , mijzelf Jan-Jaap gaan noemen
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_33696528
Als ik Harriet heette noemde ik mezelf waarschijnlijk ook liever Ariel..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_33697614
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Lekkere verbastering

Pieter die Piet heet kan nog
Maar als je Harriet heet en je noemt jezelf Ariel.. Nou dat lijkt me beetje vergezocht
Dan kan ik ook wel als verbastering inplaats van mijn echte naam Tom , mijzelf Jan-Jaap gaan noemen
Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:02:31 #181
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33703392
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef Svensational het volgende:

[..]

Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...
Dan is het toch geen verbastering
pi_33703987
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dan is het toch geen verbastering
Nee, wel een artiestennaam idd.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:18:17 #183
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_33705907
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nee, wel een artiestennaam idd.
japz
pi_33709481
Ik vond Ariel eigenlijk best goed...
pi_33709576
Heeft niks met artiestennaam te maken hoor
pi_33709741
Ik moet zeggen dat nu ik de krukkenstrijd voor de tweede keer zie dat het inderdaad erg opvalt hoe egocentrisch Ariel bezig was. er kon nauwelijks een applausje voor Renske af...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33709824
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik de krukkenstrijd voor de tweede keer zie dat het inderdaad erg opvalt hoe egocentrisch Ariel bezig was. er kon nauwelijks een applausje voor Renske af...
jah nu viel het inderdaad ook bij mij op!
pi_33709890
Ariel is vaak té zegt ze zelf... te chagrijnig en egocentrisch in dit geval...
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:27:44 #189
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33709950
Op dit moment dacht ik echt; zo terecht dat je eruit mag.
Whatever I want.
pi_33710066
Ik snap nu wel waarom ze het zo goed met die Italiaanse relnicht kon vinden. ze kunnen allebei niet tegen hun verlies
  woensdag 4 januari 2006 @ 23:31:13 #191
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33712819
Vrij normale reactie vond ik het.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33712872
Ik begreep dr reactie wel hoor. Ik zou ook gewoon zo reageren denk ik.
pi_33713076
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Vrij normale reactie vond ik het.
teleurgesteld zijn is goed en begrijpelijk, maar zij voelde zich al het zieligste hoopje mens nog voordat ze haar naam hoorde roepen door de jury. Ze snapte echt niet hoe Nederland haar nu al op die kruk kon zetten.

Ik vond het ook niet terecht op basis van zaterdag maar ze was in haar workshop ook maar de nummer 3. dat was al een indicatie dat ze het wellicht moeilijk zou krijgen.

Ze had beter net zoals Ron kunnen reageren bij de vorige Idols. die zei ook dat ie het niet verwacht had maar die bracht het net op een wat normalere toon.
pi_33722687
Hoe is het nu met Ariel?

Ariel ziet haar Idols-avontuur stoppen als zij tijdens de eerste Liveshow van Idols door de jury naar huis wordt gestuurd. Een gesprek met haar.

Hoe voel je je?
Ariel: “Goed! Ik ben lekker aan het uitrusten. Ik merk wel dat ik een beetje verkouden en grieperig wordt nu. De dagen voorafgaand aan de Liveshow heb ik weinig geslapen. Je bent er toch iedere dag mee bezig. Nu kan ik het loslaten, maar word ik wel meteen ziek.”

Vind je de uitslag terecht?
Ariel: “Nee. Ik had wel verwacht om op de kruk te zitten. Er gingen een paar dingen niet zo lekker van tevoren. Het leek wel alsof het zo moest zijn. De jury was er niet blij mee dat ze tussen mij en Charissa moesten kiezen, maar dat was niet anders. Ik vond alleen de reden van de jury niet zo leuk. Het leek net alsof ze Charissa kozen alleen omdat ze zwanger was. Ik had geen eerste willen worden. Dat vind ik weggelegd voor iemand die meer te vormen is. Ik ben niet zo snel om te turnen in iets anders.”

Wat heb je met Oud en Nieuw nog gedaan?
Ariel: “Mijn vriend en mijn vriendinnen zijn mee naar huis gegaan. Daar hebben we getoost op het nieuwe jaar. Na een paar wijntjes ben ik lekker naar bed gegaan. ’s Ochtends uitgeslapen en op het gemak ontbeten.”

Hoe kijk je terug op je Idols periode?
Ariel: “Ik ben heel blij dat ik zo ver ben gekomen. Zeker als je bedenkt dat ik voor de lol heb meegedaan. Tijdens mijn auditie dacht ik: ‘Ik heb de bevestiging dat ik kan zingen als ik deze ronde doorga’. Toen ik steeds een ronde verder ging, werd ik veel enthousiaster. Het was heel leuk om in de finaleshows te staan. Maar het was nog leuker geweest als ik het een paar rondes had uitgehouden.”

Wat vond je het leukst om te doen?
Ariel: “Het duet tijdens het theater met Dàvide. Toen Dàvide eruit was, werd voor mij de sfeer anders. Hij is echt een maatje geworden van mij. Ik heb met hem een hele hechte band opgebouwd.”

En nu?
Ariel: “Nu heb ik eindelijk wat rust. Mensen hebben me nu gezien. Als er iemand iets met me wil doen, dan kunnen ze zelf naar me toe komen. Het lijkt me leuk om iets met een kinderprogramma te doen. Maandag sta ik weer voor de klas. En ook mijn werk als voice-over gaat gewoon door.”

Ga je nu zelf elke zaterdag kijken?
Ariel: “Ik ben van plan om eindelijk weer eens te gaan stappen op zaterdagavond. Eindelijk kan ik weer eens zelf bepalen wat ik op die avond ga doen.”

Wie tip je voor de overwinning en waarom?
Ariel: “Ik heb geen flauw idee. Ik vind ze allemaal heel erg goed. Iedereen heeft wel iets speciaals.”

Wie ga je heel erg missen?
Ariel: “Ik ben niet iemand die mensen snel gaat missen. Ik heb alle e-mailadressen en telefoonnummers van de andere kandidaten, dus ik heb dat zelf in de hand.”
pi_33728257
Ik vind haar toch wat verzuurd overkomen. "Kan ik eindelijk weer eens wat anders doen op zaterdagavond."

Hallo, wat denk dat wij de hele zaterdag doen? .
pi_33893002
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:

Ga je nu zelf elke zaterdag kijken?
Ariel: “Ik ben van plan om eindelijk weer eens te gaan stappen op zaterdagavond. Eindelijk kan ik weer eens zelf bepalen wat ik op die avond ga doen.”
Eindelijk??? Harriet, je bent al wel 5 hele zaterdagavonden live bij Idols geweest.

Triest was wel dat ze in de terugblik vertelde dat ze het zo jammer voor haar fans vond dat ze niet door was.
Fans die ze niet bleek te hebben dus.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_33920909
Ariël kan totaal niet tegen haar verlies... wel jammer van het grietje want ik vond ook dat ze er onterecht uit ging maar dan nog... draag het met stijl denk ik dan... en ga niet kinderachtig lopen doen dat je blij bent dat je eindelijk eens iets anders kan gaan doen... het was je droom, jammer dat ie voorbij is maar doe niet alsof het je dan niets meer interesseert.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:03:13 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33983650
Charissa is nu toch weg, zie je wel kut jury, dat hadden jullie gewoon gelijk moeten doen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:16:05 #199
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_34010793
Ik vond dr gezichtsuitdrukkingen altijd een beetje TE
Het was een leuke meid die ik best nog wel een paar weken had willen zien maar de reacties na haar verlies dacht ik
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_34099188
vind dr een plons de kikker bek hebben en blij dat ze er uit is !!!
..::*Life is What You Make it!*::..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')