Lekkere verbasteringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen artiestennaam, gewoon een verbastering. Net als mensen die Pieter heten Piet genoemd worden ofzo
Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekkere verbastering
Pieter die Piet heet kan nog
Maar als je Harriet heet en je noemt jezelf Ariel.. Nou dat lijkt me beetje vergezocht
Dan kan ik ook wel als verbastering inplaats van mijn echte naam Tom , mijzelf Jan-Jaap gaan noemen![]()
Dan is het toch geen verbasteringquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt best vaak voor hoor, mensen die een andere roepnaam hebben dan dat ze werkelijk heten...
Nee, wel een artiestennaam idd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan is het toch geen verbastering
japzquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, wel een artiestennaam idd.
jah nu viel het inderdaad ook bij mij op!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik de krukkenstrijd voor de tweede keer zie dat het inderdaad erg opvalt hoe egocentrisch Ariel bezig was. er kon nauwelijks een applausje voor Renske af...
teleurgesteld zijn is goed en begrijpelijk, maar zij voelde zich al het zieligste hoopje mens nog voordat ze haar naam hoorde roepen door de jury. Ze snapte echt niet hoe Nederland haar nu al op die kruk kon zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef BVO het volgende:
Vrij normale reactie vond ik het.
Eindelijk??? Harriet, je bent al wel 5 hele zaterdagavonden live bij Idols geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
Ga je nu zelf elke zaterdag kijken?
Ariel: “Ik ben van plan om eindelijk weer eens te gaan stappen op zaterdagavond. Eindelijk kan ik weer eens zelf bepalen wat ik op die avond ga doen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |