Ik zag het als een tip aan de Gooise vrouwen was om hun hondje voortaan aan te lijnenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef Fusion het volgende:
Ik snapte niet echt wat ze met die scène bedoelden, misschien symbolisch dat er nu goede tijden aan gaan breken voor Cheryl of zo? Of goed karma omdat ze net Claire uit de brand geholpen had.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 november 2005 21:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Martin Morero wordt zo goed gespeeld.![]()
Ch'rul! Ch'rul! Houw dat vaast Ch'rul!!quote:Op maandag 28 november 2005 15:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Helemaal mee eensGisteren ook als ie zich zogenaamd opeens herinnert dat hij nog een hele hoop liedjes in moet zingen, "Jesus, jessusss"
![]()
Vond het een leuke aflevering maar tot nu toe wel de minste.
Idd, ze begint in haar rol te groeien.quote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me ook minder aan Linda ga ergeren.
Of jullie beginnen te wennen aan haarquote:Op maandag 28 november 2005 18:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Idd, ze begint in haar rol te groeien.
Zal wel zo'n achtergrondzangeresje hebben gezetenquote:Op maandag 28 november 2005 22:23 schreef Aventura het volgende:
Werd-ie nou gepijpt in dat voorstukje?!
En..en..werd ie nou ge..uhm..dingestquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef E.T. het volgende:
Aflevering staat nog op video.. straks ff terugkijken
KEIHARD GEPIJPT bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
En..en..werd ie nou ge..uhm..dingestoffe was ie zo opgewonden omdat dat Cheryl zo tegen hem praatte?
van mij mag het een hit worden!! was ie op 538?quote:Op maandag 28 november 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
"Echte Liefde" op de radio
Het accent is weggelaten
pfff RTL fm geloof ik....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:34 schreef klossie het volgende:
van mij mag het een hit worden!! was ie op 538?
Topper.quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef Fusion het volgende:
Wat een kutstreek van Willemijn tegen Claire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |