Wie zou me kunnen aanmelden voor het nipo gebeuren lijkt me interesant, ik doe ook al mee aan intomart e ndat werkt perfect heb al bijna 350 euro eraan verdiend aan bonnen , krijg zoveel onderzoeken en is leuk om te doen ik ben tevreden met intomart en misschien met nipo ook wie weet
wat grapjas dat is echt waar in twee jaar die ik meedoe met intomart heb ik dat al verdiend kon er al veel mee doen en bijelkaar was het zoveel dus niks grapjas
Zal ik je dan ook gelijk aanmelden voor een cursus Nederlands?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
wat is dat het nipo gebeuren ik snap er echt niks van hihi hoezo lol is dat iets grappigs want ik snap er niks van maar als het echt zo leuk is wil ik mij ook wel aanmelden wie wil mij ook aanmelden want ik wil ook wel 350 euro aan bonnen verdienen ja wie niet maar dat wil ik wel eerst weten wat het precies is voordat ik mij aanmeld hihi misschiend at serieuze mensen in dit topic kunnen reageren als ze dit bericht gelezen hebben om mij te vertellen wat het precies is hihi misschien is het wel heel leuk en kunnen we allemaal meedoen komt het bonnensysteem eigenlijk niet vanuit de tweede wereldoorlog dus wat kan je eigenlijk met die bonnen eten kopen of zijn het vvv bonnen maar toch vraag ik me af wat het nou is dat nipo gebeuren hihi hoezo lol ik zit hier een heel verhaal te typen over iets waarvan ik niet weet wat het is misschien is ts wel een oud omatje die denkt dat we nog met bonnen werken hihi hoezo lol