abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32210070
Wie zou me kunnen aanmelden voor het nipo gebeuren lijkt me interesant, ik doe ook al mee aan intomart e ndat werkt perfect heb al bijna 350 euro eraan verdiend aan bonnen , krijg zoveel onderzoeken en is leuk om te doen
ik ben tevreden met intomart en misschien met nipo ook wie weet
pi_32210116
grapjas

ik moet poepen
yala sikim? guntene basiyim!
pi_32210154
wat grapjas dat is echt waar in twee jaar die ik meedoe met intomart heb ik dat al verdiend kon er al veel mee doen en bijelkaar was het zoveel dus niks grapjas
pi_32210207
Zal ik je dan ook gelijk aanmelden voor een cursus Nederlands?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32210255
hoezo lol hahahaha , maar ik hoop dat er ook serieuze mensen zich kunnen melden hihi
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:37:08 #6
115814 Drumpie
Zie Signature.
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:41:03 #7
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32210397
wat is dat het nipo gebeuren ik snap er echt niks van hihi hoezo lol is dat iets grappigs want ik snap er niks van maar als het echt zo leuk is wil ik mij ook wel aanmelden wie wil mij ook aanmelden want ik wil ook wel 350 euro aan bonnen verdienen ja wie niet maar dat wil ik wel eerst weten wat het precies is voordat ik mij aanmeld hihi misschiend at serieuze mensen in dit topic kunnen reageren als ze dit bericht gelezen hebben om mij te vertellen wat het precies is hihi misschien is het wel heel leuk en kunnen we allemaal meedoen komt het bonnensysteem eigenlijk niet vanuit de tweede wereldoorlog dus wat kan je eigenlijk met die bonnen eten kopen of zijn het vvv bonnen maar toch vraag ik me af wat het nou is dat nipo gebeuren hihi hoezo lol ik zit hier een heel verhaal te typen over iets waarvan ik niet weet wat het is misschien is ts wel een oud omatje die denkt dat we nog met bonnen werken hihi hoezo lol

Ik hoop dat je het snapt.
pi_32210435
Susanne, jij hebt een uitkering hé?
I was an atheist until I realized I was God
pi_32210474
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:28 schreef susanne33 het volgende:
cut
Mensen zoals jij verneuken Nederland.
www.nipo.nl
pi_32214837
...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')