abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:05:57 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32205257
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:51 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zei dat je open staat voor de dialoog? Met zo'n opmerking laat je weer zien dat je niet achter je eigen uitspraken staat. Bovendien is sarkozy niet de kern van het probleem, dat gaf je zelf ook al aan met je post waarin je over je nicht vertelde.
Ik ga de dialoog aan, maar niet met hem. Ik kan niet meer met hem door één deur, simpelweg omdat hij de Moslim-enclude niet serieus neemt, hoewel dit niet echt een Islamitisch probleem op zich is verwacht ik dat de Moslims in Frankrijk, een hele grote groep dus, hem zullen boycotten (bij de verkiezingen) en niet meer de dialoog met het hem aangaan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:06:32 #2
13462 BansheeBoy
pi_32205265
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:48 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe zou de verhouding moslim/journalist/politie/aivd tegenwoordig in de gemiddelde moskee zijn?
Dat vraag ik me echt ook af. Ik kom ook weleens in die moskee en terwijl ik rondkijk vraag ik me af of er een "intruder" tussen zit, en zo ja wie? Die moskee is zo drukbezocht. Ik kan overigens wel vinden in die preek van de respectabele Imam Fawaz, alleen vind ik dat hij iets te mild is voor de Franse regering.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:08:13 #3
13462 BansheeBoy
pi_32205306
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:58 schreef milagro het volgende:

[..]

Opvallend wel, idd, ik heb de man weleens anders gehoord
Een mens heeft meerdere (schaduw)zijdes. Een imam als Fawaz beschouw ik als een realist, een bruggenbouwer.

²
pi_32205376
Deze was eerder en de OP is vollediger: Rellen en onrust in Frankrijk - Deel 18.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')