Als we de humor er nou eens voor zetten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb geen zin in uit de hand lopende ruzies of scheldpartijen, daar zit toch niemand op te wachten, dat lijkt er voor mij op dat die mensen in kwestie, zo geirriteerd worden door sommige hun betogen dat ze niets meer weten te doen dan een (persoonlijke) aanval tegen de personen in kwestie in te zetten, dat is wel eens een beetje jammer,
Mensen het tis een spelletje waar je hier gewoon ffies lekker op door kan gaan!
Volg de regels van het spel (motiveren, minpunten geven etc) en vergeet de humor erachter nou eens niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, die opmerking kost je minpunten na 12 uur
Nee nu nog niet nee. Maar zou niet de eerste keer zijn dat het in iets anders uitloopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, er is toch helemaal niks aan de hand.![]()
Yesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:51 schreef demins het volgende:
[..]
Als we de humor er nou eens voor zetten?![]()
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
Maar het stukje van de humor en spelletje was voornamelijk bedoeld voor Peter, dat ie niet zo kinderachtig moet zijn en gewoon normaal het spel mee moet doen. En anders niet zo moet zeiken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Yeswe willen H
U
M
O
R
![]()
.......heel veel FUN dus![]()
![]()
Was het jou ook al opgevallen ? Mij in ieder geval wel...eerder ook al dat onsportieve gedrag jegens sportvlek...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?![]()
Ja, dacht ff dat je pised werd...is soms lastig om een reactie van iemand die je niet kent juist te interpreteren..En ja, dan zeg ik tegen Peter6000 dat het maar een spelletje is, maar merk tevens aan mezelf dat ik het dus ook te serieus neem...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dacht je dat echt? Ik begon toch met "LOL"
Was ik de knipoog vergeten? Ik begi me te realiseren dat ik ECHT overal eenbij moet zetten als iets niet serieus is.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef Djoj het volgende:
[..]
...........maar merk tevens aan mezelf dat ik het dus ook te serieus neem...![]()
Mensen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Beledig niemand persoonlijk hier IMO. Vind alleen z'n opstelling erg kinderachtig. Maar goed zal wel aan mij liggen dan.
Persoonlijke beledigingen vind ik werkelijk schelden en iemand (of familieleden van...) uitmaken voor weet ik veel wat allemaal. Maar goed whatever. Je bent weer erg op dreef vandaag zullen we maar zeggen.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik neem je gewoon in de maling joh.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik neem je gewoon in de maling joh.
Geen idee...wat denk je zelf...ben je capabel genoeg ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef Sanne het volgende:
Kan ik gaan stemmen zonder de boel in het honderd te sturen?
Nog meer mensen een avatar nodig ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:22 schreef flugeltje het volgende:
++ Scanman (bedankt voor de geweldige avatar)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:08 schreef M-en-A het volgende:
++ Cuall vanwege haar grote inspanningen om de tellijst op orde te houden, en haar standvastigheid, ondanks alle commentaren die ze ondertussen heeft gekregen.![]()
Nou, eigenlijk wil ik wel een serie hebben... Eentje voor de zomer, eentje voor de herfst, eentje voor hartje winter... Ben behoorlijk aan het knutselen, maar dat 'uitknippen' van het poppetje om het in de achtergrond te plakken lukt me maar niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog meer mensen een avatar nodig ?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef versabommie het volgende:
Snaptnix + 2 zegt de term milf iets?![]()
SportvleRk -2 , wie de huur niet betaald mot eruit!
Kleintje +2 omdat het wel een grappig mokkel is…die wel naast me mag staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |