ach ik vond dat ik het gewoon met mauriscio uit moest vechtenquote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
Kan je toch best nog een keer doen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spelquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je toch best nog een keer doen?
Zitten blijkbaar toch geen consequenties aan.
Roel is dan misschien geen PSV, maar hij gaat toch zeker wel Europa in. Dus voorlopig kan je wel blijven denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spel![]()
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggenquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je toch best nog een keer doen?
Zitten blijkbaar toch geen consequenties aan.
da's totaal onnodig en een belediging voor alle stemmers die je in het huis hielden, ondankbaar mormel, je blijft erin en krijgt van mij om 0:00 2 - minpunten omdat je zo niet met mensen omgaat!quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen![]()
maar om eerlijk te zijn voel ik me toch niet zo meer thuis in het huis dus....
Breaking News:
* TheVulture verlaat alsnog vrijwillig het User Survival huis
.quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen![]()
Breaking News:
Vulture wil nog een laatste beetje eergevoel redden, maar daar is het al veel te laat voor GNAGNAGNA!quote:Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
.waar slaat dat nou weer op TheVulture, dat vind ik dus helemaal niet leuk
we levelen juist zo goed, ik wil dat je blijft
![]()
theVulture zijn 24 uur bedenktijd zijn ingegaan![]()
Thevulture je bent toch geen opgeverquote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Breaking News:
quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury. Germany..... zero points!
Game on!
zoals ik al zei, een belediging aan iedereen die je in het huis terughaalde.quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture legt zijn motivatie om te vetrekken uit...
Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie
Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...
Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd)
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....
Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
Doe toch gewoon lekker mee.quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie
Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...
Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd)
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....
Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
Pffff Dramaqueen!quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
* versabommie highfived Demins!quote:
TheVulture, als je echt bij je standpunt blijft moet je je naam zelf uit de lijst verwijderenquote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet definitief weg Lovebear, blijf zeker hiero posten en de strijd in de gaten houden als trouwe ex-bewoner!quote:Op zondag 13 november 2005 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe toch gewoon lekker mee.
Zie t alseen sint cadeau iets voor in je schoen,van iedereen die gestemt heeft om je erin te houden.
Het spel is ook heel leuk om met je te spelen, en gaan je hier ook missen![]()
Ik zet je gewoon in de terug lijst alvorens ik je punten geefquote:Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat mensen die op me gestemd hebben om me erin te houden teleurgesteld zijn maar ik besefte me dat als ik blijf geen haar beter ben als de bewoners uit BB die zich huichelachtig voordoen... gegokt, verloren: jammer maar helaas maar het is niet anders...
Maar ik hoop dat jullie mijn beslissing respecteren en me niet gaan haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |