abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 13:16:53 #201
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32229189
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
ach ik vond dat ik het gewoon met mauriscio uit moest vechten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 13 november 2005 @ 13:21:52 #202
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32229315
edit: foutje
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 13 november 2005 @ 13:23:34 #203
242 Pinball
Electric Monk
pi_32229361
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
Kan je toch best nog een keer doen?
Zitten blijkbaar toch geen consequenties aan.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 13 november 2005 @ 13:24:27 #204
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32229387
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spel
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zondag 13 november 2005 @ 13:27:58 #205
242 Pinball
Electric Monk
pi_32229459
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:

Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spel
Roel is dan misschien geen PSV, maar hij gaat toch zeker wel Europa in. Dus voorlopig kan je wel blijven denk ik.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32229495
Alle stemmen van gisteren heb ik verwerkt en er is een fout ontstaan bij Doka, die heeft de -- punten voor Isabeau niet verwerkt, dit zal ik corrigeren.
Verder klopt de lijst tot nu toe

Hier mijn stemmen:
++ Henk Jansen, ik vind dat henk nog lang niet mag vertrekken
++ PC eend, dat is er eendje die mijn naam goed uitspreekt, CUall
-- Jappie, die weet nog steeds niet hoe hij mijn naam moet uitspreken ik heet geen kewl

Scanman: 49
Isabeau: 43 correctie van zaterdag -2 = 41
APK: 41
Snaptnix: 41
M-en-A : 37
Sanne: 36
Gert: 35
Cuall: 35
Teamlead: 35
Flugeltje: 35
Pinball: 35
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
PC eend: 33
Milagro: 31
Kribbet: 31
Versabommie: 31
Lovebear: 31
Coos: 29
Petitdali: 27
Latevogel: 27
Demins: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Style: 23
Jappie: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Maurisico: 21
Muizemeis: 21
Kissa 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
MissHobje: 19
Knurft-zork3: 19
Falco: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Djoj: 17
Yolande 17
PH52: 17
Henk.jansen: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 13
Ferdii: 11

zondag 13 november 2005 @ 13:31:29 #207
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32229552
Ik ga ff stemmen...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  zondag 13 november 2005 @ 13:38:32 #208
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32229715
Here are the votes from the Voorne Puttense jury. Germany..... zero points!

APK ++ : Correctie van de stem van PH52 (Hoe durf je?)

PH52 -- : Zeker jaloers dat hij/zij mij en APK punten in mindering brengt ivm vermeende relatie? Mijn god!

Falco ++ : Staat veel te laag en is nog steeds hier ondanks vertrek van "zijn" Linda.

Scanman: 49
APK: 43
Isabeau: 41
Snaptnix: 41
M-en-A : 37
Sanne: 36
Gert: 35
Cuall: 35
Teamlead: 35
Flugeltje: 35
Pinball: 35
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
PC eend: 33
Milagro: 31
Kribbet: 31
Versabommie: 31
Lovebear: 31
Coos: 29
Petitdali: 27
Latevogel: 27
Demins: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Style: 23
Jappie: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Maurisico: 21
Muizemeis: 21
Falco: 21
Kissa 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
MissHobje: 19
Knurft-zork3: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Djoj: 17
Yolande 17
Henk.jansen: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
PH52: 15
Frizti: 13
Ferdii: 11

Game on!
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32229782
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen

maar om eerlijk te zijn voel ik me toch niet zo meer thuis in het huis dus....

Breaking News:

* TheVulture verlaat alsnog vrijwillig het User Survival huis

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 november 2005 @ 13:53:59 #210
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32230091
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen

Breaking News:

da's totaal onnodig en een belediging voor alle stemmers die je in het huis hielden, ondankbaar mormel, je blijft erin en krijgt van mij om 0:00 2 - minpunten omdat je zo niet met mensen omgaat!

pi_32230349
quote:

[..]

Breaking News:

. waar slaat dat nou weer op TheVulture, dat vind ik dus helemaal niet leuk we levelen juist zo goed, ik wil dat je blijft

theVulture zijn 24 uur bedenktijd zijn ingegaan
  zondag 13 november 2005 @ 14:06:50 #212
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32230456
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef cuall het volgende:

[..]

. waar slaat dat nou weer op TheVulture, dat vind ik dus helemaal niet leuk we levelen juist zo goed, ik wil dat je blijft

theVulture zijn 24 uur bedenktijd zijn ingegaan
Vulture wil nog een laatste beetje eergevoel redden, maar daar is het al veel te laat voor GNAGNAGNA!
pi_32230658
quote:

[..]

Breaking News:

Thevulture je bent toch geen opgever
pi_32230865
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury. Germany..... zero points!

Game on!
pi_32231330
* TheVulture legt zijn motivatie om te vetrekken uit...

Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie

Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...

Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd )
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....

Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
  zondag 13 november 2005 @ 14:40:46 #216
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32231417

Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als Dido er uit lag...
chantalcoolsma.nl
  zondag 13 november 2005 @ 14:41:04 #217
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32231426
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:

Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie

Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...

Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd )
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....

Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
zoals ik al zei, een belediging aan iedereen die je in het huis terughaalde.

Het zou je sieren als je nog enigzins respectvol gaat handelen en gewoon op de lijst blijft tot je eruit gestemd bent.

pi_32231663
quote:

Doe toch gewoon lekker mee.
Zie t alseen sint cadeau iets voor in je schoen,van iedereen die gestemt heeft om je erin te houden.
Het spel is ook heel leuk om met je te spelen, en gaan je hier ook missen
  zondag 13 november 2005 @ 14:52:20 #219
130054 demins
We weten niks
pi_32231745
quote:

Pffff Dramaqueen!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zondag 13 november 2005 @ 14:55:45 #220
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32231857
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:52 schreef demins het volgende:

[..]

Pffff Dramaqueen!
* versabommie highfived Demins!
pi_32231862
quote:

TheVulture, als je echt bij je standpunt blijft moet je je naam zelf uit de lijst verwijderen

Realiseer je wel dat je dan ook niet meer mag stemmen hé.

Ik hoop dat het een tijdelijke verstandsverbijstering is en dat je gewoon je naam laat staan
pi_32232827
Ik snap dat mensen die op me gestemd hebben om me erin te houden teleurgesteld zijn maar ik besefte me dat als ik blijf geen haar beter ben als de bewoners uit BB die zich huichelachtig voordoen... gegokt, verloren: jammer maar helaas maar het is niet anders...

Maar ik hoop dat jullie mijn beslissing respecteren en me niet gaan haten
pi_32232857
quote:
Op zondag 13 november 2005 14:49 schreef lovebear het volgende:

[..]

Doe toch gewoon lekker mee.
Zie t alseen sint cadeau iets voor in je schoen,van iedereen die gestemt heeft om je erin te houden.
Het spel is ook heel leuk om met je te spelen, en gaan je hier ook missen
Ik ga niet definitief weg Lovebear, blijf zeker hiero posten en de strijd in de gaten houden als trouwe ex-bewoner!
  zondag 13 november 2005 @ 15:28:25 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32232863
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat mensen die op me gestemd hebben om me erin te houden teleurgesteld zijn maar ik besefte me dat als ik blijf geen haar beter ben als de bewoners uit BB die zich huichelachtig voordoen... gegokt, verloren: jammer maar helaas maar het is niet anders...

Maar ik hoop dat jullie mijn beslissing respecteren en me niet gaan haten
Ik zet je gewoon in de terug lijst alvorens ik je punten geef
pi_32232947
Misschien een compromis: Ik haal mezelf niet van de lijst maar ik stem ook niet meer.Een soort van passieve bewoner die wacht tot ie buiten wordt gezet, is dat misschien een idee...

dan kunnen de haters hun gang gaan en de fans me proberen te behouden... zelf ben ik Zwitserland...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')