2 of 3 is ook genoeg hoor...quote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
++ ChantalC. Daar zou ik misschien wel een keer 7 flessen witte wijn mee willen drinken. (Let op hè, ik zeg 'misschien'!)
Per persoon mag ik hopenquote:Op zondag 13 november 2005 09:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
2 of 3 is ook genoeg hoor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou...buiten BB ben je natuurlijk altijd heel speciaal voor mij. Maar de afgelopen week was het telkens mijn tranen verbijten als ik opnieuw zag dat je voor de zoveelste keer iets totaal anders dacht als ik. Misschien kunnen we het tij nog kerenquote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef Arcee het volgende:
Zijn we nu geen vriendjes meer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voeg jezelf ook even toe.quote:Op zondag 13 november 2005 10:20 schreef PH52 het volgende:
's morgens.
Ik ga stemmen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsnog.quote:Op zondag 13 november 2005 10:21 schreef APK het volgende:
[..]
Voeg jezelf ook even toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef Kleintje het volgende:
Teamlead, Versabommie en Day... TNX voor jullie stemmen!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Maar laten we er lekker over ophouden. Zo belangrijk was het dacht ik nou ook weer niet.
Blijkbaar hebben wij verschillende opvattingen over 'ophouden'.quote:Op zondag 13 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Pinball -2 : Reageerde me net even te heftig op het gebeuren van gisteren.
owwwwwwwwwwwww... jij ook bedankt!!!quote:Op zondag 13 november 2005 10:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10 december wordt de lijst ingekort tot 12 personen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:00 schreef PH52 het volgende:
Even brainstormen.
Er staan nu bijna 60 users in de lijst. Het zal duidelijk zijn dat als we zo door gaan we nooit de beker voor de meest gewaardeerde user uit zullen reiken. Als we nu eens bv vanaf 15 november beginnen met het wijzigen van de puntentelling en overgaan tot de in de OP vastgelegde puntentoedeling, dus geen 2 pluspunten maar 1 en 2 ( of misschien wel 3 ) minpunten. Op die manier krijgen we misschien een overall winnaar tegen de tijd dat BB afgelopen is.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotchquote:Op zondag 13 november 2005 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste stemmen na mijn comeback:
++ Lovebear (mijn favoriete user)
++ Snaptnix (ook lief en collega-Brabo) Brabanders moeten elkaar steunen omdat ze bij BB nooit gewaardeerd worden (zie Linda en Menno)
-- Ferdii (heb ik echt niks mee
He, de weg is nog lang Bommie en ik waardeer je zeer. morgen maak ik het goed!quote:Op zondag 13 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk dat zijn berichten. Nu zal ik wel weer een lading minnegies krijgen van anderenquote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, de weg is nog lang Bommie en ik waardeer je zeer. morgen maak ik het goed!
Hij is natuurlijk gewoon maurisico's biatch, niks van jou bij.quote:Op zondag 13 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
opzouten, ik heb mijn nek uitgestoken door roel te kiezen om mijn lot aan te koppelen. Als ik eruit had gelegen hadden jullie me ook niet gehoord en nu eindigde ik dus boven de anderen en meen ik recht te hebben op de prijs!quote:Op zondag 13 november 2005 12:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk gewoon maurisico's biatch, niks van jou bij.
Alsof Willem II en RBC wedden wie er gaat degraderen, en PSV halverwege komt melden dat zij bovenaan staan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat 'my ass is yours' punten naar maurisico waren inderdaad wel gepast geweest ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop