Zijn we nu geen vriendjes meer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Arcee -- met pijn in mijn hart, maar ik moet gewoon mijn eerder gegeven ++'jes teniet doen. We zijn het amper nog eens wat BB betreft. Zijn mening staat haaks op de mijne. Waar is die tijd gebleven...
cuall gaat dit morgen allemaal corrigeren. Laten we maar verder gaan met jouw lijst, anders wordt het een chaos.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Jappie zijn lijst staat Gert op 39. In Versabommie's lijst op 41 terwijl hij hem geen punten gaf. Voor doca geldt hetzelfde. Klopt ook niet.
edit: demins punten net zo. Versabommie heeft duidelijk Jappie's lijst helemaal niet gebruikt.
quote:
ja nu weet ik oook niet meer welke ik gebruikt heb, jullie spelen mindfucking spelletjesquote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Ook doka klopt niet. Versabommie heeft duidelijk niet Jappie's lijst gebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ga ik nu stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het niet andersom denk je?quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nu weet ik oook niet meer welke ik gebruikt heb, jullie spelen mindfucking spelletjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja als dat dan nog bewust was had ik er nog wat mee kunnen doen hier en daarquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het niet andersom denk je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heim in das Reichquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan het einde van de tunnel...quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op groen lichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das t witte lichtquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef demins het volgende:
[..]
Aan het einde van de tunnel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gecondoleerd!quote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das t witte lichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef demins het volgende:
[..]
Gecondoleerd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je kunt ook een vrijwillige exit doen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ha, ik heb nog maar negentien punten. Dat gaat de goeie kant uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop