Laat versabommie dan even zijn lijst aanpassen, want er klopt niets meer van.quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef lovebear het volgende:
ik ga nu stemmen
Neuh, het was jouw fout niet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Weet je wat. Ik haal mijn lijst wel weg, kan ook natuurlijk.
Die plak ik zo wel onder de laatste lijst.quote:Op zondag 13 november 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het was jouw fout niet. [afbeelding]
Laat mij dan mijn liijst even onder die van lovebear zetten, okee?quote:
Ik heb geloof ik iets verkeerds geschreven, wat een stelletje op wraak (was het maar wraak) beluste personen zijn jullequote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Henk Jansen -2, hij is mijn Joost hier en aangezien ik hem niet kan bitchslappen schop ik hem er liefst zo snel mogelijk uit!
Henk.jansen: 13![]()
hoezo ? ik heb jappies lijst gepakt en die aangepast ..quote:Op zondag 13 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Dan plak ik mijn lijst hier even onder, aangezien versabommie dus finaal in de fout ging.
Effe wachten!quote:Op zondag 13 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
kan ik nu stemnmen of moet scan eerst nog corrigeren?
Ik zat er al met een lijst tussendoor omdat jij zei dat je niet ging stemmen. Maar ik heb die lijst dus maar weer gedelete.quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo ? ik heb jappies lijst gepakt en die aangepast ..
ohw dat hebbik dan ff niet gezien, thnx voor het rechtzettenquote:Op zondag 13 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat er al met een lijst tussendoor omdat jij zei dat je niet ging stemmen. Maar ik heb die lijst dus maar weer gedelete.
Dat waren de minpunten van zijn beste vriend Jappie, tochquote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Klopt weer iets niet. Gert staat op 41. Versabommie zei dat hij de lijst van Jappie had gebruikt, waar Gert dus op 39 stond. en in versabommie's lijst staat hij opeens op 41 terwijl hij hem geen punten heeft gegeven.
In Jappie zijn lijst staat Gert op 39. In Versabommie's lijst op 41 terwijl hij hem geen punten gaf. Voor doca geldt hetzelfde. Klopt ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de minpunten van zijn beste vriend Jappie, toch
Even bijwerken
ik wacht nog steeds op groen lichtquote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Zal ik de juiste lijst hier even onder plaatsen, of wordt er inmiddels al weer gestemd?
Okee, momentje...quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op groen licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |