Als ik Kribbet nu eens --2 geef, zou mijn ster dan rijzen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
De hele O.P. is verdwenen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lees selectiefquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 'Vanaf nu' ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We moeten inderdaad wel een paar Joosten hebben om minpunten te gevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.
Wel zo eerlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel ze dat in het huis ook evenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We moeten inderdaad wel een paar Joosten hebben om minpunten te gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fuck the Roels!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:28 schreef versabommie het volgende:
Als ik Kribbet nu eens --2 geef, zou mijn ster dan rijzen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef demins het volgende:
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:56 schreef APK het volgende:
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1-1 by the way.
Nederland - Italiequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef demins het volgende:
Klop, klop, APK , mag ik even storen?
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rustquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef demins het volgende:
Poolen voor Nederland-Italie wel in SC Topic.
Blijf niet heen en weer rennen!
Ja hoor...Joost heb nu al de tiefus in omdat ie 2 keer minpunten hebt gekrijgtquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor dat komt wel goed, maar ik heb altijd al een pleuris hekel aan voetbal gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Jappie het volgende:
Ja hoor...Joost heb nu al de tiefus in omdat ie 2 keer minpunten hebt gekrijgtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In dat geval ben je uitgenodigd om om ca 22.30 uur nog even langs te komen in de Clib 37 (Deel 998) - De stijve van Coos! voor een borreltje en ff napraten over de wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor dat komt wel goed, maar ik heb altijd al een pleuris hekel aan voetbal gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze stemmen tellen niet hoor, je moet een motivatie geven...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef doka het volgende:
Ik schop graag tegen het gezag, dus mijn stemmen luiden vandaag als volgt:
Scanman--
APK--
Isabeau--om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman: 45
APK: 43
Gert: 41
Isabeau: 41
Pinball: 37
Snaptnix: 37
Sanne: 36
Teamlead: 35
CartWOman: 35
M-en-A : 35
Flugeltje: 35
Cuall: 35
Day: 33
Kribbet: 33
Milagro: 31
PC eend: 31
Versabommie: 29
Coos: 29
Lovebear: 29
Kleintje: 29
Petitdali: 27
Latevogel: 27
Jappie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Demins: 23
Style: 23
Muizemeis: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Maurisico: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
MissHobje: 19
Knurft-zork3: 19
Falco: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Djoj: 17
Henk.jansen: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
Mensen zet iedereen aub van hoog naar laag in punten in de goede volgordeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yeahhhhh...mn eerste ++ puntjes zijn binnen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
Djoj ++ is lief en hij wint nooit wat
Style ++ lieverd en vaker eens met elkaar
Frizti -- Heb eigenlijk niets tegen je om min te geven maar ken je t minst en je moet nu eenmaal die punten doen sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry lieverd heb verander wist dat je vrouw bent.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Yeahhhhh...mn eerste ++ puntjes zijn binnen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging al heel erg twijfelen aan mezelf...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dusuhhh liefdesbeertje, jij kan niet meer stuk bij mij, you saved my ass...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maaruhhh, for the record...hij is een zijtje hoor, just a detail...neem het je niet kwalijk..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geef toch een motivatiequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Djoj het volgende:
[..]
Deze stemmen tellen niet hoor, je moet een motivatie geven...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cuall, kom jij ff zeggen dat ut fout is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef doka het volgende:
Ik geef toch een motivatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Of is die niet diepzinnig genoegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar... Maar... ik haat niemand (uit het lijstje althansquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.
Je moet per persoon jouw diepgaande haat motiveren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop