quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is ze boos omdat ze een standje kreeg.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook wel...![]()
Cuall ging toch stemme?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef henk.jansen het volgende:
Cuall ++ Doet toch een hoop werk op de achtergrond (uitplauizen van de stemmen)
Gert ++ Hoort toch een beetje bovenin te blijven
Cynix ® -- Zie ik nooit in BB5 form
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:45 schreef cuall het volgende:
......enne over democratie, daar wil ik het dan nog wel eens over hebben, in samenspraak met de anderen hier![]()
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.
Mensen die er uit zijn kunnen er gewoon in het wilde weg op los stemmen, dat lijkt mij het spel niet ten goede komen.
Correcte redenering! Eensch!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Thnx voor je steun, die kan ik hard gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef demins het volgende:
++ voor Versabommie: altijd leuke posts, die wil ik in de top 12 op 10 december!
na 12en niet meer!quote:
Users moeten zichzelf ook in de lijst zetten met 17 punten, tochquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Ja, daar zit ook wat in, kan ernstige wraakacties veroorzaken. Ik ben veel te naiefquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.
Mensen die er uit zijn kunnen er gewoon in het wilde weg op los stemmen, dat lijkt mij het spel niet ten goede komen.
Ach, ik hang de filosofie van Baron de Coubertin aan.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:04 schreef cuall het volgende:
ps. de lijst is nog steeds op orde, geen verschillen![]()
Ja in het begin hebben er meerdere eerst alleen gestemd, zonder dat ze op de lijst stonden, sommigen hebben zich later zelf op de lijst gezet. Maar er zijn nog steeds users die wel stemmen, maar niet in de lijst staan. Ik vind dat dat gewoon zo moet blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
En vanaf 11 december ben jij de baas.
![]()
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
Maar er zijn nog steeds users die wel stemmen, maar niet in de lijst staan. Ik vind dat dat gewoon zo moet blijven![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.
Wel zo eerlijk.
moeten heb ik nergens gelezen>?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Users moeten zichzelf ook in de lijst zetten met 17 punten, toch
Wat begrijp jij niet aan 'Vanaf nu' ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:19 schreef cuall het volgende:
ga dan maar lekker zelf uitzoeken wie dat allemaal zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |