Vergeet je de kerst, sinterklaas en pasen nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wil ik wel een serie hebben... Eentje voor de zomer, eentje voor de herfst, eentje voor hartje winter... Ben behoorlijk aan het knutselen, maar dat 'uitknippen' van het poppetje om het in de achtergrond te plakken lukt me maar niet....
Is echt heel leuk dat 'southparkknutselen'quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vergeet je de kerst, sinterklaas en pasen niet![]()
Ja he, ik zit er ook regelmatig, zet ze in mijn msnquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is echt heel leuk dat 'southparkknutselen'
De achtergrond krijg ik wel geselecteerd met het toverstafje, maar ik krijg dan nóg m'n poppetje niet naar voren.. Maar goed, dat gaat wel heel erg ver voor dit topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja he, ik zit er ook regelmatig, zet ze in mijn msn![]()
Blijven oefenen, met je toverstafje waaien over de achtergrond![]()
Als het je echt niet lukt dan mail je me maar wat plaatjes dan maak ik wel een serie voor je.
Eerst het hele plaatje selecteren en dan op de nieuwe achtergrond plakken. Dan ga je die achtergrond van het eerste plaatje selecteren met toverstafje en vervolgens "cut" of "knippen". Dat is het eigenlijk. Wel voordat je begint de twee plaatjes even evengroot maken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De achtergrond krijg ik wel geselecteerd met het toverstafje, maar ik krijg dan nóg m'n poppetje niet naar voren.. Maar goed, dat gaat wel heel erg ver voor dit topic
o shit, ik kan het gewoon nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst het hele plaatje selecteren en dan op de nieuwe achtergrond plakken. Dan ga je die achtergrond van het eerste plaatje selecteren met toverstafje en vervolgens "cut" of "knippen". Dat is het eigenlijk. Wel voordat je begint de twee plaatjes even evengroot maken.
Ja Sportvlek, het is gedaan met jequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef Day het volgende:
Sportvlek -- ==> Ken ik niet, staat toch al onderaan en mag er nu wel uit!
Exit: Sportvlek
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Sportvlek, het is gedaan met jemaar nu kun je wel zonder problemen alleen maar minpunten uit gaan delen
![]()
Neuh, weg is toedelokie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
Ja Sportvlek, het is gedaan met jemaar nu kun je wel zonder problemen alleen maar minpunten uit gaan delen
![]()
da bedoel ik....opzouten met die josti!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, weg is toedelokie.
Anders wordt het echt oorlog hier.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eruit was toch eruit, mocht je toch ook niet meer stemmen?
Maar anders is het wel mooie stunt ja![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga stemmen(en wat mij betreft mag iedereen blijvens temmen, of je er nou uit ligt of niet)
Luister eens effe tante, niks democratie hiero.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
Maar ik ben hier niet de enige, dus ........... graag wat reacties, doen we gewoon meeste stemmen gelden.
Ik zie mezelf ook nooit in de streamverslagen posten...quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:15 schreef Sanne het volgende:
-- ChantalC: heeft haar naam niet mee en zie ik nooit in de streamverslagen posten
Het feit dat ik erbij zette "geen motivatie" sloeg op het feit dat ik ff geen motivatie (geen zin) had om te gaan zoeken in de lijst wie punten verdiend en wie niet. Dat andere fokkers hiervan maken dat ik mijn keuze niet wil motiveren... Tja...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef cuall het volgende:
Je hebt ruim de tijd gehad om de motivatie te posten![]()
Joh, ga gewoon lekker weer stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het feit dat ik erbij zette "geen motivatie" sloeg op het feit dat ik ff geen motivatie (geen zin) had om te gaan zoeken in de lijst wie punten verdiend en wie niet. Dat andere fokkers hiervan maken dat ik mijn keuze niet wil motiveren... Tja...
Doe ik ook wel...quote:
Geen idee, volgens mij is ze boos omdat ze een standje kreeg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook wel...![]()
Cuall ging toch stemme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |