Hé Sportvlek, relax man, je wordt niet buitengesloten... je mag slechts niet meer meedoen aan het spel, want je had een exit, toch? Iemand met jouw naam moet dat toch begrijpen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef sportvlek het volgende:
[..]
ja dat dacht ik wel lieverd dat jij daar over zou gaan zeikenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar lieverd ik wens niet buitengesloten te worden en jij bent de ergste kliek van allemaal
lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik post vaak zat hier dus dat is ook gezeik. als je gewoon even klikt opiemansd naam dan kun je dat zien ik zit alleen niet als een halve gare de hele tijd te posten in die slowxhat topics nee. dat moet zeker als je er bij wilt horen.
Ik heb van jou ook minpunten gekregen... Die heb je mooi teruggehad...quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef sportvlek het volgende:
[..]
juist.
ik vind het echt heel erg zielig als ik hier niet zou mogen stemmen meer van het kliekje.
waarom zou dat niet mogen.
ik zal het je vertellen: omdat ik bepaalde likkers hier vaak minpunten geef en die hebben het voor elkaar geslijmd dat ik niet meer mag stemmen.
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal goed gaan nadenken over methodes om de boel hier te verstieren daar kun je van op aan.
als het zo moet.
stelletje mongolen
quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is flugel zelf!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik zou het eigenlijk ook gewoon gezellig willen houden en iedereen gewoon laten stemmen, maar APK was er gisteren wel heel duideelijk in dat als je eruit ligt dat je ook niet meer mag stemmen, dit om eventuele wraak en sabotage acties te voorkomen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....
zoals ik al zei relax.....die Teamlove en die Leadbear stemmen ook nooit op mij... nou en... bovendien nou maak je in levende lijve ook eens mee hoe intens gemeen BB kan zijn....Sportvlek sterkte en houdt de eer aan jezelf... its just a game! toevoeging: Mag ik je spreuk onder je posts onder de aandacht brengen: "vandaag is vandaag, morgen is morgenquote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef sportvlek het volgende:
[..]
juist.
ik vind het echt heel erg zielig als ik hier niet zou mogen stemmen meer van het kliekje.
waarom zou dat niet mogen.
ik zal het je vertellen: omdat ik bepaalde likkers hier vaak minpunten geef en die hebben het voor elkaar geslijmd dat ik niet meer mag stemmen.
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal goed gaan nadenken over methodes om de boel hier te verstieren daar kun je van op aan.
als het zo moet.
stelletje mongolen
quote:Op zondag 13 november 2005 19:41 schreef sportvlek het volgende:
lieverdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef style het volgende:
Maurisico ++ omdat hij het me niet kwalijk neemt dat ik en blond en vrouwelijk benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kribbit ++ nog maar een extra steuntje in de rug
PH52 -- gewoon, omdat die naam me helemaal niets zegt
Scanman: 47
Isabeau: 43
APK 41
Snaptnix: 39
M-en-A : 39
Flugeltje: 39
Pinball: 37
Gert 37
Sanne: 36
Teamlead: 35
Cuall 33
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
PC eend: 33
Kribbet: 33
Coos: 31
Milagro: 31
Versabommie: 31
Lovebear: 31
Petitdali: 29
Latevogel: 27
Demins: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Style: 25
Maurisico: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Jappie: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Falco: 21
MissHobje: 21
Kissa 21
Muizemeis: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
Knurft-zork3: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Yolande 17
Djoj: 15
Henk.jansen: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 13
PH52: 11
Ferdii: 11
Isabeau neem alsjeblieft mijn wijziging mee, ik had de punten van PH52 er bij opgeteld in plaats van er van afgehaaldquote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga na styleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.want ik moet van de pc af)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn dank is groot.quote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik verander het evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Style een vrouw... en nog een blonde ook wel te verstaan...DAMN..dacht dat je een kerel was..quote:
Nee bdankt, lekkere samenwerking jullie, wie is er weer de dupe?quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Graag gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAT EEN GELUL...dus door JOUquote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oja Sportvlek mensen worden er hier niet uitgestemt omdat ze kliekjes hebbenof juist niet.
Je word gestemt naar gedrag.
Jij heb bijv al een oordeel over mensen terwijl je zelf nooit mee post en niet goed leest.
Als jij je buiten gesloten voelt heb je t toch echt wel aan jezelf te danken.
Jappie dat maak ik wel goed met jequote:Op zondag 13 november 2005 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
WAT EEN GELUL...dus door JOU [afbeelding]..heb ik nu 2 punten minder....pfff wat een angsthazen hier zeg...as if ik ze nog zou kunnen inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Promises promises....voorlopig zit ik hier nog met een volle zak blaasquote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jappie dat maak ik wel goed met jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een vrouw een vrouw een woord een woord.quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Promises promises....voorlopig zit ik hier nog met een volle zak blaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop