Turlijk joh, hoef je mij geen toestemming voor te vragen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 18:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo Notaris Cuall... klop klop....![]()
Kan ik gaan stemmen???
Wie neemt er nou het spelletje te serieus?quote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef sportvlek het volgende:
o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo.
Weet ik, wou ff testen of je het nog een beetje bij kan houden na de kater waar je vanochtend last van hadquote:Op zondag 13 november 2005 18:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Turlijk joh, hoef je mij geen toestemming voor te vragen hoor![]()
Je moet gewoon zeggen dat je gaat stemmen, dan wachten ze wel tot je lijst er staat![]()
Was Gert echt in Parijsquote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Was het leuk in Parijs Gert? Fijn dat je er weer bent![]()
Nou zolang alles sportief blijft gaan heb ik er zelf niet zo veel problemen mee, maar APK was het niet met deze regel eens, het is zijn spel, dus ik wil dat hij eerst aangeeft wat hij wil.quote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef sportvlek het volgende:
o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo.
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmenquote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zolang alles sportief blijft gaan heb ik er zelf niet zo veel problemen mee, maar APK was het niet met deze regel eens, het is zijn spel, dus ik wil dat hij eerst aangeeft wat hij wil.
Voorlopig tellen je stemmen nog mee, de uiteindelijke beslissing ligt bij APK![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef Maurisico het volgende:
Hallo allen, ben een weekendje tamelijk offline geweest- sociale activiteiten heb ik ook buiten FOK-.. Leuk dat er hier meer gebeurt dan in het huis....vrijlwillge exits..Peter 6000, Luciano... een semi-vrijwillige exit van Vulture. die ontpopt zich trouwens geheel buiten zijn schuld om tot de Tanja van de Servival game... Vulture wil weg, maar als een zwangere Groningse coffesjopmedewerker wordt ie in het huis gehouden door CUall van de Tonnekreek! Eerst wordt er een extra stemronde uitgeschreven, nu wil Vulture zelfstandig exit, wordt 'm weer 24 uur bedenktijd gegeven.....Wat zit daar nou weer achter??
Maar goed, dit soort spanningen en intriges maakt het spel alleen maar leuker. CUall- ouwe Hummie van me -ga zo door![]()
![]()
ja hoor, in de geest van dit spel vol met humor en satire moet je dat zeker zo zien, net als mijn twee --puntjes van zo even...quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooie samenvatting
![]()
CUall van de Tonnekreek moet ik dat nou als compliment opvatten
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
Flugeltje++ ze vroeg me gister om haar avatar aan te passen. zo iets intiems heeft een vrouw me online nooit gevraagd![]()
Oja Sportvlek mensen worden er hier niet uitgestemt omdat ze kliekjes hebbenof juist niet.quote:o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo
quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmen
Als je eruit bent mag t niet meer
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja je hebt gelijk, de regels moeten in acht genomen worden![]()
Ik zal de lijst gelijk aanpassen
nog even en ik word weekhartig
Nu even niet stemmen volgt een rectificatie
ja dat dacht ik wel lieverd dat jij daar over zou gaan zeikenquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmen
Als je eruit bent mag t niet meer
Hij is leuk, mocht wel een keer anders hè. Ralph [heuh wie?] is een beetje uit nu....quote:
juist.quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....
Het is flugel zelf!!quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hij is leuk, mocht wel een keer anders hè. Ralph [heuh wie?] is een beetje uit nu....
Begrijp ik goed dat het nu Lieske voorstelt? Of zit ik ernaast? En als dat zo is, waarom dat brilletje?
Kijk, en dat vind ik dan weer jammer. Ga je ff een strandwandelingetje maken en hup -- 2 punten kwijt. Jammer, jammer,jammer. Ik ga terug naar de SC.quote:Op zondag 13 november 2005 17:04 schreef Day het volgende:
Cuall ++ ==> voor het bij houden van de punten EN voor de Zwitserland-opmerking! Dat was de mooiste uitspraak van vandaag!![]()
M-en-A ++ ==> voor de mooie streamverslagen. Je bent echt een bikkel dat je het zo volhoudt.![]()
PH52 -- ==> ken ik niet, zie ik ook (bijna) niet in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |