krijg je van mij al pluspunten hehehequote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een compromis: Ik haal mezelf niet van de lijst maar ik stem ook niet meer.Een soort van passieve bewoner die wacht tot ie buiten wordt gezet, is dat misschien een idee...
dan kunnen de haters hun gang gaan en de fans me proberen te behouden... zelf ben ik Zwitserland...
quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een compromis: Ik haal mezelf niet van de lijst maar ik stem ook niet meer.Een soort van passieve bewoner die wacht tot ie buiten wordt gezet, is dat misschien een idee...
dan kunnen de haters hun gang gaan en de fans me proberen te behouden... zelf ben ik Zwitserland...
quote:Op zondag 13 november 2005 15:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ga je nu al skiënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:41 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je nu al skiënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
thanks beeb, we begrijpen elkaar alweerquote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cual Zwitserland is neutraal
Dat bedoelde hij waarschijnlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zwitserland als in: ik ben neutraal vanaf nu... ik stem niet meer zelf!
tuurlijk, mits je me pluspunten geeftquote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mag ik mijn haarkleur nog een keer gebruiken als excuus?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je gewoon weer mee gaat doenquote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk, mits je me pluspunten geeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je gewoon weer mee gaat doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
KLopt, moet haast welquote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies........in Zwitserland hebben ze ook wel ergens internetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Chur hebben ze een internetcafequote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies........in Zwitserland hebben ze ook wel ergens internetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Coos het volgende:
Cuall--2 Ja Cuall zo kan ik het ook. Zogenaamd een hoop werk op je nemen om vooral toch maar de z.g. "meelijdenstemmen" te trekken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kun je uiten door eindelijk mij eens een paar punten te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kun je uiten door eindelijk mij eens een paar punten te geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het leuk in Parijs Gert? Fijn dat je er weer bentquote:Op zondag 13 november 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
Bonsoirom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop