Als we de humor er nou eens voor zetten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb geen zin in uit de hand lopende ruzies of scheldpartijen, daar zit toch niemand op te wachten, dat lijkt er voor mij op dat die mensen in kwestie, zo geirriteerd worden door sommige hun betogen dat ze niets meer weten te doen dan een (persoonlijke) aanval tegen de personen in kwestie in te zetten, dat is wel eens een beetje jammer,
Mensen het tis een spelletje waar je hier gewoon ffies lekker op door kan gaan!
Volg de regels van het spel (motiveren, minpunten geven etc) en vergeet de humor erachter nou eens niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, die opmerking kost je minpunten na 12 uur
Nee nu nog niet nee. Maar zou niet de eerste keer zijn dat het in iets anders uitloopt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:44 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, er is toch helemaal niks aan de hand.![]()
Yesquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:51 schreef demins het volgende:
[..]
Als we de humor er nou eens voor zetten?![]()
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
Maar het stukje van de humor en spelletje was voornamelijk bedoeld voor Peter, dat ie niet zo kinderachtig moet zijn en gewoon normaal het spel mee moet doen. En anders niet zo moet zeiken.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Yeswe willen H
U
M
O
R
![]()
.......heel veel FUN dus![]()
![]()
Was het jou ook al opgevallen ? Mij in ieder geval wel...eerder ook al dat onsportieve gedrag jegens sportvlek...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?![]()
Ja, dacht ff dat je pised werd...is soms lastig om een reactie van iemand die je niet kent juist te interpreteren..En ja, dan zeg ik tegen Peter6000 dat het maar een spelletje is, maar merk tevens aan mezelf dat ik het dus ook te serieus neem...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dacht je dat echt? Ik begon toch met "LOL"
Was ik de knipoog vergeten? Ik begi me te realiseren dat ik ECHT overal eenbij moet zetten als iets niet serieus is.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:57 schreef Djoj het volgende:
[..]
...........maar merk tevens aan mezelf dat ik het dus ook te serieus neem...![]()
Mensen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu weer de sfeer verpesten met persoonlijke aanvallen?![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Beledig niemand persoonlijk hier IMO. Vind alleen z'n opstelling erg kinderachtig. Maar goed zal wel aan mij liggen dan.
Persoonlijke beledigingen vind ik werkelijk schelden en iemand (of familieleden van...) uitmaken voor weet ik veel wat allemaal. Maar goed whatever. Je bent weer erg op dreef vandaag zullen we maar zeggen.
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik neem je gewoon in de maling joh.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik neem je gewoon in de maling joh.
Geen idee...wat denk je zelf...ben je capabel genoeg ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:09 schreef Sanne het volgende:
Kan ik gaan stemmen zonder de boel in het honderd te sturen?
Nog meer mensen een avatar nodig ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:22 schreef flugeltje het volgende:
++ Scanman (bedankt voor de geweldige avatar)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:08 schreef M-en-A het volgende:
++ Cuall vanwege haar grote inspanningen om de tellijst op orde te houden, en haar standvastigheid, ondanks alle commentaren die ze ondertussen heeft gekregen.![]()
Nou, eigenlijk wil ik wel een serie hebben... Eentje voor de zomer, eentje voor de herfst, eentje voor hartje winter... Ben behoorlijk aan het knutselen, maar dat 'uitknippen' van het poppetje om het in de achtergrond te plakken lukt me maar niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog meer mensen een avatar nodig ?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef versabommie het volgende:
Snaptnix + 2 zegt de term milf iets?![]()
SportvleRk -2 , wie de huur niet betaald mot eruit!
Kleintje +2 omdat het wel een grappig mokkel is…die wel naast me mag staan
Vergeet je de kerst, sinterklaas en pasen nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wil ik wel een serie hebben... Eentje voor de zomer, eentje voor de herfst, eentje voor hartje winter... Ben behoorlijk aan het knutselen, maar dat 'uitknippen' van het poppetje om het in de achtergrond te plakken lukt me maar niet....
Is echt heel leuk dat 'southparkknutselen'quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vergeet je de kerst, sinterklaas en pasen niet![]()
Ja he, ik zit er ook regelmatig, zet ze in mijn msnquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is echt heel leuk dat 'southparkknutselen'
De achtergrond krijg ik wel geselecteerd met het toverstafje, maar ik krijg dan nóg m'n poppetje niet naar voren.. Maar goed, dat gaat wel heel erg ver voor dit topicquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja he, ik zit er ook regelmatig, zet ze in mijn msn![]()
Blijven oefenen, met je toverstafje waaien over de achtergrond![]()
Als het je echt niet lukt dan mail je me maar wat plaatjes dan maak ik wel een serie voor je.
Eerst het hele plaatje selecteren en dan op de nieuwe achtergrond plakken. Dan ga je die achtergrond van het eerste plaatje selecteren met toverstafje en vervolgens "cut" of "knippen". Dat is het eigenlijk. Wel voordat je begint de twee plaatjes even evengroot maken.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De achtergrond krijg ik wel geselecteerd met het toverstafje, maar ik krijg dan nóg m'n poppetje niet naar voren.. Maar goed, dat gaat wel heel erg ver voor dit topic
o shit, ik kan het gewoon nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst het hele plaatje selecteren en dan op de nieuwe achtergrond plakken. Dan ga je die achtergrond van het eerste plaatje selecteren met toverstafje en vervolgens "cut" of "knippen". Dat is het eigenlijk. Wel voordat je begint de twee plaatjes even evengroot maken.
Ja Sportvlek, het is gedaan met jequote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef Day het volgende:
Sportvlek -- ==> Ken ik niet, staat toch al onderaan en mag er nu wel uit!
Exit: Sportvlek
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Sportvlek, het is gedaan met jemaar nu kun je wel zonder problemen alleen maar minpunten uit gaan delen
![]()
Neuh, weg is toedelokie.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef cuall het volgende:
Ja Sportvlek, het is gedaan met jemaar nu kun je wel zonder problemen alleen maar minpunten uit gaan delen
![]()
da bedoel ik....opzouten met die josti!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, weg is toedelokie.
Anders wordt het echt oorlog hier.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
eruit was toch eruit, mocht je toch ook niet meer stemmen?
Maar anders is het wel mooie stunt ja![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga stemmen(en wat mij betreft mag iedereen blijvens temmen, of je er nou uit ligt of niet)
Luister eens effe tante, niks democratie hiero.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
Maar ik ben hier niet de enige, dus ........... graag wat reacties, doen we gewoon meeste stemmen gelden.
Ik zie mezelf ook nooit in de streamverslagen posten...quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:15 schreef Sanne het volgende:
-- ChantalC: heeft haar naam niet mee en zie ik nooit in de streamverslagen posten
Het feit dat ik erbij zette "geen motivatie" sloeg op het feit dat ik ff geen motivatie (geen zin) had om te gaan zoeken in de lijst wie punten verdiend en wie niet. Dat andere fokkers hiervan maken dat ik mijn keuze niet wil motiveren... Tja...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:08 schreef cuall het volgende:
Je hebt ruim de tijd gehad om de motivatie te posten![]()
Joh, ga gewoon lekker weer stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het feit dat ik erbij zette "geen motivatie" sloeg op het feit dat ik ff geen motivatie (geen zin) had om te gaan zoeken in de lijst wie punten verdiend en wie niet. Dat andere fokkers hiervan maken dat ik mijn keuze niet wil motiveren... Tja...
Doe ik ook wel...quote:
Geen idee, volgens mij is ze boos omdat ze een standje kreeg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook wel...![]()
Cuall ging toch stemme?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is ze boos omdat ze een standje kreeg.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook wel...![]()
Cuall ging toch stemme?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef henk.jansen het volgende:
Cuall ++ Doet toch een hoop werk op de achtergrond (uitplauizen van de stemmen)
Gert ++ Hoort toch een beetje bovenin te blijven
Cynix ® -- Zie ik nooit in BB5 form
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:45 schreef cuall het volgende:
......enne over democratie, daar wil ik het dan nog wel eens over hebben, in samenspraak met de anderen hier![]()
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.
Mensen die er uit zijn kunnen er gewoon in het wilde weg op los stemmen, dat lijkt mij het spel niet ten goede komen.
Correcte redenering! Eensch!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Thnx voor je steun, die kan ik hard gebruikenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef demins het volgende:
++ voor Versabommie: altijd leuke posts, die wil ik in de top 12 op 10 december!
na 12en niet meer!quote:
Users moeten zichzelf ook in de lijst zetten met 17 punten, tochquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Ja, daar zit ook wat in, kan ernstige wraakacties veroorzaken. Ik ben veel te naiefquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus: Het lijkt mij een slecht plan. Mensen die nu nog in het spel zitten moeten af en toe flink nadenken omdat het stemmen op een bepaald persoon tegenstemmen op kan leveren.
Mensen die er uit zijn kunnen er gewoon in het wilde weg op los stemmen, dat lijkt mij het spel niet ten goede komen.
Ach, ik hang de filosofie van Baron de Coubertin aan.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:04 schreef cuall het volgende:
ps. de lijst is nog steeds op orde, geen verschillen![]()
Ja in het begin hebben er meerdere eerst alleen gestemd, zonder dat ze op de lijst stonden, sommigen hebben zich later zelf op de lijst gezet. Maar er zijn nog steeds users die wel stemmen, maar niet in de lijst staan. Ik vind dat dat gewoon zo moet blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zouden ook alleen maar mensen mogen stemmen die aan het spel meedoen !
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
En vanaf 11 december ben jij de baas.
![]()
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:14 schreef cuall het volgende:
Maar er zijn nog steeds users die wel stemmen, maar niet in de lijst staan. Ik vind dat dat gewoon zo moet blijven![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.
Wel zo eerlijk.
moeten heb ik nergens gelezen>?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Users moeten zichzelf ook in de lijst zetten met 17 punten, toch
Wat begrijp jij niet aan 'Vanaf nu' ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:19 schreef cuall het volgende:
ga dan maar lekker zelf uitzoeken wie dat allemaal zijn
![]()
Als ik Kribbet nu eens --2 geef, zou mijn ster dan rijzen?quote:
Ik lees selectiefquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan 'Vanaf nu' ?![]()
We moeten inderdaad wel een paar Joosten hebben om minpunten te gevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef APK het volgende:
Ikke lekker niet, vanaf nu tief ik ze allemaal in de lijst met 17 punten als ik weer mag stemmen.
Wel zo eerlijk.
Vertel ze dat in het huis ook evenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We moeten inderdaad wel een paar Joosten hebben om minpunten te geven![]()
![]()
Fuck the Roels!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:28 schreef versabommie het volgende:
Als ik Kribbet nu eens --2 geef, zou mijn ster dan rijzen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef demins het volgende:
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:56 schreef APK het volgende:
Ja, jij geeft de winnaar 2 punten.![]()
1-1 by the way.
Nederland - Italiequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:57 schreef demins het volgende:
Klop, klop, APK , mag ik even storen?
Maar goed, ik ga de pool bijhouden
Nederland - Italie
Scanman 3-1
Versabommie 3-2
Regenworm 2-2
Frizti 0-1
Demins 0-0
Coos 0-4
APK, heb jij nog een leuke prijs voor de winnaar?
Punten in het Servival Game denk ik aan...
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rustquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:15 schreef demins het volgende:
Poolen voor Nederland-Italie wel in SC Topic.
Blijf niet heen en weer rennen!
Ja hoor...Joost heb nu al de tiefus in omdat ie 2 keer minpunten hebt gekrijgtquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Open voor dat voetbal gedoe lekker een eigen topic een laat BB met rust![]()
![]()
Nee hoor dat komt wel goed, maar ik heb altijd al een pleuris hekel aan voetbal gehadquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Jappie het volgende:
Ja hoor...Joost heb nu al de tiefus in omdat ie 2 keer minpunten hebt gekrijgt![]()
In dat geval ben je uitgenodigd om om ca 22.30 uur nog even langs te komen in de Clib 37 (Deel 998) - De stijve van Coos! voor een borreltje en ff napraten over de wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor dat komt wel goed, maar ik heb altijd al een pleuris hekel aan voetbal gehad![]()
![]()
![]()
Deze stemmen tellen niet hoor, je moet een motivatie geven...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:04 schreef doka het volgende:
Ik schop graag tegen het gezag, dus mijn stemmen luiden vandaag als volgt:
Scanman--
APK--
Isabeau--
Scanman: 45
APK: 43
Gert: 41
Isabeau: 41
Pinball: 37
Snaptnix: 37
Sanne: 36
Teamlead: 35
CartWOman: 35
M-en-A : 35
Flugeltje: 35
Cuall: 35
Day: 33
Kribbet: 33
Milagro: 31
PC eend: 31
Versabommie: 29
Coos: 29
Lovebear: 29
Kleintje: 29
Petitdali: 27
Latevogel: 27
Jappie: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Demins: 23
Style: 23
Muizemeis: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Maurisico: 21
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
MissHobje: 19
Knurft-zork3: 19
Falco: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Djoj: 17
Henk.jansen: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
Mensen zet iedereen aub van hoog naar laag in punten in de goede volgorde![]()
Yeahhhhh...mn eerste ++ puntjes zijn binnen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
Djoj ++ is lief en hij wint nooit wat
Style ++ lieverd en vaker eens met elkaar
Frizti -- Heb eigenlijk niets tegen je om min te geven maar ken je t minst en je moet nu eenmaal die punten doen sorry![]()
Sorry lieverd heb verander wist dat je vrouw bent.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Djoj het volgende:
[..]
Yeahhhhh...mn eerste ++ puntjes zijn binnen...![]()
![]()
Ging al heel erg twijfelen aan mezelf...![]()
Dusuhhh liefdesbeertje, jij kan niet meer stuk bij mij, you saved my ass...![]()
Maaruhhh, for the record...hij is een zijtje hoor, just a detail...neem het je niet kwalijk..![]()
Ik geef toch een motivatiequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Djoj het volgende:
[..]
Deze stemmen tellen niet hoor, je moet een motivatie geven...![]()
Cuall, kom jij ff zeggen dat ut fout is...![]()
Niet echt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:34 schreef doka het volgende:
Ik geef toch een motivatieOf is die niet diepzinnig genoeg
![]()
Maar... Maar... ik haat niemand (uit het lijstje althansquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.
Je moet per persoon jouw diepgaande haat motiveren.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar... ik haat niemand (uit het lijstje althans). Zelfs jou niet
![]()
Maar jij bent de baas: is mijn stemming geldig of niet?
Nog niet, effe motivérùh.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef doka het volgende:
[..]
Maar... Maar... ik haat niemand (uit het lijstje althans). Zelfs jou niet
![]()
Maar jij bent de baas: is mijn stemming geldig of niet?
Tijd voor een nieuwe exit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:18 schreef doka het volgende:
Ik zie jullie wraak-stemmen met angst en beven tegemoet
Gert zit in Parijs.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Doka is kloon van Gert. Dat moet wel
Volgens mij hebben ze zelfs in Parijs internetquote:
Zit Doka ook in Parijs dan ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zelfs in Parijs internet
Was het maar waarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit Doka ook in Parijs dan ?[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
nee ga toch maar niet stemmen
Demins ++2 ...troostprijs voor het te traag openen van nieuwe SC topicsquote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
nee ga toch maar niet stemmen
OK, momentjequote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
ja hoor scan
weet je dat je mooie ogen hebt>?quote:Op zondag 13 november 2005 00:30 schreef lovebear het volgende:
ga maar bommie wacht wel
Dankjequote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
weet je dat je mooie ogen hebt>?
Laat versabommie dan even zijn lijst aanpassen, want er klopt niets meer van.quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef lovebear het volgende:
ik ga nu stemmen
Neuh, het was jouw fout niet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Weet je wat. Ik haal mijn lijst wel weg, kan ook natuurlijk.
Die plak ik zo wel onder de laatste lijst.quote:Op zondag 13 november 2005 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, het was jouw fout niet. [afbeelding]
Laat mij dan mijn liijst even onder die van lovebear zetten, okee?quote:
Ik heb geloof ik iets verkeerds geschreven, wat een stelletje op wraak (was het maar wraak) beluste personen zijn jullequote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
Henk Jansen -2, hij is mijn Joost hier en aangezien ik hem niet kan bitchslappen schop ik hem er liefst zo snel mogelijk uit!
Henk.jansen: 13![]()
hoezo ? ik heb jappies lijst gepakt en die aangepast ..quote:Op zondag 13 november 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Dan plak ik mijn lijst hier even onder, aangezien versabommie dus finaal in de fout ging.
Effe wachten!quote:Op zondag 13 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
kan ik nu stemnmen of moet scan eerst nog corrigeren?
Ik zat er al met een lijst tussendoor omdat jij zei dat je niet ging stemmen. Maar ik heb die lijst dus maar weer gedelete.quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo ? ik heb jappies lijst gepakt en die aangepast ..
ohw dat hebbik dan ff niet gezien, thnx voor het rechtzettenquote:Op zondag 13 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zat er al met een lijst tussendoor omdat jij zei dat je niet ging stemmen. Maar ik heb die lijst dus maar weer gedelete.
Dat waren de minpunten van zijn beste vriend Jappie, tochquote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Klopt weer iets niet. Gert staat op 41. Versabommie zei dat hij de lijst van Jappie had gebruikt, waar Gert dus op 39 stond. en in versabommie's lijst staat hij opeens op 41 terwijl hij hem geen punten heeft gegeven.
In Jappie zijn lijst staat Gert op 39. In Versabommie's lijst op 41 terwijl hij hem geen punten gaf. Voor doca geldt hetzelfde. Klopt ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat waren de minpunten van zijn beste vriend Jappie, toch
Even bijwerken
ik wacht nog steeds op groen lichtquote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Zal ik de juiste lijst hier even onder plaatsen, of wordt er inmiddels al weer gestemd?
Okee, momentje...quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op groen licht
Zijn we nu geen vriendjes meer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Arcee -- met pijn in mijn hart, maar ik moet gewoon mijn eerder gegeven ++'jes teniet doen. We zijn het amper nog eens wat BB betreft. Zijn mening staat haaks op de mijne. Waar is die tijd gebleven...
cuall gaat dit morgen allemaal corrigeren. Laten we maar verder gaan met jouw lijst, anders wordt het een chaos.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Jappie zijn lijst staat Gert op 39. In Versabommie's lijst op 41 terwijl hij hem geen punten gaf. Voor doca geldt hetzelfde. Klopt ook niet.
edit: demins punten net zo. Versabommie heeft duidelijk Jappie's lijst helemaal niet gebruikt.
ja nu weet ik oook niet meer welke ik gebruikt heb, jullie spelen mindfucking spelletjesquote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Ook doka klopt niet. Versabommie heeft duidelijk niet Jappie's lijst gebruikt
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.quote:
Is het niet andersom denk je?quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nu weet ik oook niet meer welke ik gebruikt heb, jullie spelen mindfucking spelletjes![]()
Ja als dat dan nog bewust was had ik er nog wat mee kunnen doen hier en daarquote:
heim in das Reichquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
En ik na jou want mama is jarig waardoor ik morgen naar fucking Duitsland moet.![]()
Aan het einde van de tunnel...quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op groen licht
je kunt ook een vrijwillige exit doen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ha, ik heb nog maar negentien punten. Dat gaat de goeie kant uit![]()
2 of 3 is ook genoeg hoor...quote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
++ ChantalC. Daar zou ik misschien wel een keer 7 flessen witte wijn mee willen drinken. (Let op hè, ik zeg 'misschien'!)
Nou...buiten BB ben je natuurlijk altijd heel speciaal voor mij. Maar de afgelopen week was het telkens mijn tranen verbijten als ik opnieuw zag dat je voor de zoveelste keer iets totaal anders dacht als ik. Misschien kunnen we het tij nog kerenquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 10:26 schreef Kleintje het volgende:
Teamlead, Versabommie en Day... TNX voor jullie stemmen!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Maar laten we er lekker over ophouden. Zo belangrijk was het dacht ik nou ook weer niet.
Blijkbaar hebben wij verschillende opvattingen over 'ophouden'.quote:Op zondag 13 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Pinball -2 : Reageerde me net even te heftig op het gebeuren van gisteren.
10 december wordt de lijst ingekort tot 12 personen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:00 schreef PH52 het volgende:
Even brainstormen.
Er staan nu bijna 60 users in de lijst. Het zal duidelijk zijn dat als we zo door gaan we nooit de beker voor de meest gewaardeerde user uit zullen reiken. Als we nu eens bv vanaf 15 november beginnen met het wijzigen van de puntentelling en overgaan tot de in de OP vastgelegde puntentoedeling, dus geen 2 pluspunten maar 1 en 2 ( of misschien wel 3 ) minpunten. Op die manier krijgen we misschien een overall winnaar tegen de tijd dat BB afgelopen is.
![]()
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotchquote:Op zondag 13 november 2005 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste stemmen na mijn comeback:
++ Lovebear (mijn favoriete user)
++ Snaptnix (ook lief en collega-Brabo) Brabanders moeten elkaar steunen omdat ze bij BB nooit gewaardeerd worden (zie Linda en Menno)
-- Ferdii (heb ik echt niks mee
He, de weg is nog lang Bommie en ik waardeer je zeer. morgen maak ik het goed!quote:Op zondag 13 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotch![]()
Kijk dat zijn berichten. Nu zal ik wel weer een lading minnegies krijgen van anderenquote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, de weg is nog lang Bommie en ik waardeer je zeer. morgen maak ik het goed!
Hij is natuurlijk gewoon maurisico's biatch, niks van jou bij.quote:Op zondag 13 november 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
Het had je natuurlijk gesierd als je de mensen waarvan je het verloor van punten zou voorzien. Ik zie jou nu eigenlijk als mijn beotch![]()
opzouten, ik heb mijn nek uitgestoken door roel te kiezen om mijn lot aan te koppelen. Als ik eruit had gelegen hadden jullie me ook niet gehoord en nu eindigde ik dus boven de anderen en meen ik recht te hebben op de prijs!quote:Op zondag 13 november 2005 12:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk gewoon maurisico's biatch, niks van jou bij.
Alsof Willem II en RBC wedden wie er gaat degraderen, en PSV halverwege komt melden dat zij bovenaan staan.
Wat 'my ass is yours' punten naar maurisico waren inderdaad wel gepast geweest ja.![]()
ach ik vond dat ik het gewoon met mauriscio uit moest vechtenquote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
Kan je toch best nog een keer doen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn lot niet meer aan een bewoner koppelen. Heb dat alleen bij Menno gedaan omdat ik hem de symphatiekste vond. Voor de rest kunnen ze me allemaal gestolen worden...
Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spelquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je toch best nog een keer doen?
Zitten blijkbaar toch geen consequenties aan.
Roel is dan misschien geen PSV, maar hij gaat toch zeker wel Europa in. Dus voorlopig kan je wel blijven denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
Als Roel er de volgende keer uit moet , pak ik ook als een kerel mijn biezen en stap uit deze competitie. Zo spelen grote kerels het spel![]()
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggenquote:Op zondag 13 november 2005 13:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan je toch best nog een keer doen?
Zitten blijkbaar toch geen consequenties aan.
da's totaal onnodig en een belediging voor alle stemmers die je in het huis hielden, ondankbaar mormel, je blijft erin en krijgt van mij om 0:00 2 - minpunten omdat je zo niet met mensen omgaat!quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen![]()
maar om eerlijk te zijn voel ik me toch niet zo meer thuis in het huis dus....
Breaking News:
* TheVulture verlaat alsnog vrijwillig het User Survival huis
.quote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dankzij de regels van het spel mocht ik terug het huis in... dus wie ben ik om dan nee te zeggen![]()
Breaking News:
Vulture wil nog een laatste beetje eergevoel redden, maar daar is het al veel te laat voor GNAGNAGNA!quote:Op zondag 13 november 2005 14:03 schreef cuall het volgende:
[..]
.waar slaat dat nou weer op TheVulture, dat vind ik dus helemaal niet leuk
we levelen juist zo goed, ik wil dat je blijft
![]()
theVulture zijn 24 uur bedenktijd zijn ingegaan![]()
Thevulture je bent toch geen opgeverquote:Op zondag 13 november 2005 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Breaking News:
quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
Here are the votes from the Voorne Puttense jury. Germany..... zero points!
Game on!
zoals ik al zei, een belediging aan iedereen die je in het huis terughaalde.quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture legt zijn motivatie om te vetrekken uit...
Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie
Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...
Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd)
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....
Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
Doe toch gewoon lekker mee.quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Aan de achterblijvers in het huis, met name Lovebear, Snaptnix en Cuall (en toch ook een beetje Bommie
Ik stel het zeer op prijs dat jullie me graag in het spel houden, echt waar, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om me bij mijn nederlaag van afgelopen donderdag neer te leggen. Ik ben toch van het type... een man een man, een woord een woord. Ik heb mijn lot in dit spel aan Menno gekoppeld en hoe unfair ik zijn exit (en dus die van mij) ook vind, Het is een weddenschap die ik ben aangegaan maar helaas heb verloren...
Ik ben trots genoeg om mijn nederlaag toe te geven (ook al heeft het twee dagen geduurd)
Ik vertrek dus definitief uit het spel, maar ik zal de strijd zeker blijven volgen....
Aan degene die mij een warm hart toedragen, heel veel succes... De anderen wens ik een snelle pijnlijke exit toe!
Pffff Dramaqueen!quote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
* versabommie highfived Demins!quote:
TheVulture, als je echt bij je standpunt blijft moet je je naam zelf uit de lijst verwijderenquote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga niet definitief weg Lovebear, blijf zeker hiero posten en de strijd in de gaten houden als trouwe ex-bewoner!quote:Op zondag 13 november 2005 14:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe toch gewoon lekker mee.
Zie t alseen sint cadeau iets voor in je schoen,van iedereen die gestemt heeft om je erin te houden.
Het spel is ook heel leuk om met je te spelen, en gaan je hier ook missen![]()
Ik zet je gewoon in de terug lijst alvorens ik je punten geefquote:Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat mensen die op me gestemd hebben om me erin te houden teleurgesteld zijn maar ik besefte me dat als ik blijf geen haar beter ben als de bewoners uit BB die zich huichelachtig voordoen... gegokt, verloren: jammer maar helaas maar het is niet anders...
Maar ik hoop dat jullie mijn beslissing respecteren en me niet gaan haten
krijg je van mij al pluspunten hehehequote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een compromis: Ik haal mezelf niet van de lijst maar ik stem ook niet meer.Een soort van passieve bewoner die wacht tot ie buiten wordt gezet, is dat misschien een idee...
dan kunnen de haters hun gang gaan en de fans me proberen te behouden... zelf ben ik Zwitserland...
quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een compromis: Ik haal mezelf niet van de lijst maar ik stem ook niet meer.Een soort van passieve bewoner die wacht tot ie buiten wordt gezet, is dat misschien een idee...
dan kunnen de haters hun gang gaan en de fans me proberen te behouden... zelf ben ik Zwitserland...
quote:
thanks beeb, we begrijpen elkaar alweerquote:Op zondag 13 november 2005 15:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Cual Zwitserland is neutraal
Dat bedoelde hij waarschijnlijk![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zwitserland als in: ik ben neutraal vanaf nu... ik stem niet meer zelf!
tuurlijk, mits je me pluspunten geeftquote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef cuall het volgende:
[..]
mag ik mijn haarkleur nog een keer gebruiken als excuus?
Als je gewoon weer mee gaat doenquote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tuurlijk, mits je me pluspunten geeft
KLopt, moet haast welquote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
[..]
.......in Zwitserland hebben ze ook wel ergens internet
![]()
In Chur hebben ze een internetcafequote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef cuall het volgende:
.......in Zwitserland hebben ze ook wel ergens internet
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Coos het volgende:
Cuall--2 Ja Cuall zo kan ik het ook. Zogenaamd een hoop werk op je nemen om vooral toch maar de z.g. "meelijdenstemmen" te trekken.![]()
Dat kun je uiten door eindelijk mij eens een paar punten te geven.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat kun je uiten door eindelijk mij eens een paar punten te geven.![]()
Turlijk joh, hoef je mij geen toestemming voor te vragen hoorquote:Op zondag 13 november 2005 18:55 schreef M-en-A het volgende:
Hallo Notaris Cuall... klop klop....![]()
Kan ik gaan stemmen???
Wie neemt er nou het spelletje te serieus?quote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef sportvlek het volgende:
o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo.
Weet ik, wou ff testen of je het nog een beetje bij kan houden na de kater waar je vanochtend last van hadquote:Op zondag 13 november 2005 18:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Turlijk joh, hoef je mij geen toestemming voor te vragen hoor![]()
Je moet gewoon zeggen dat je gaat stemmen, dan wachten ze wel tot je lijst er staat![]()
Was Gert echt in Parijsquote:Op zondag 13 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Was het leuk in Parijs Gert? Fijn dat je er weer bent![]()
Nou zolang alles sportief blijft gaan heb ik er zelf niet zo veel problemen mee, maar APK was het niet met deze regel eens, het is zijn spel, dus ik wil dat hij eerst aangeeft wat hij wil.quote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef sportvlek het volgende:
o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo.
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmenquote:Op zondag 13 november 2005 19:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zolang alles sportief blijft gaan heb ik er zelf niet zo veel problemen mee, maar APK was het niet met deze regel eens, het is zijn spel, dus ik wil dat hij eerst aangeeft wat hij wil.
Voorlopig tellen je stemmen nog mee, de uiteindelijke beslissing ligt bij APK![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef Maurisico het volgende:
Hallo allen, ben een weekendje tamelijk offline geweest- sociale activiteiten heb ik ook buiten FOK-.. Leuk dat er hier meer gebeurt dan in het huis....vrijlwillge exits..Peter 6000, Luciano... een semi-vrijwillige exit van Vulture. die ontpopt zich trouwens geheel buiten zijn schuld om tot de Tanja van de Servival game... Vulture wil weg, maar als een zwangere Groningse coffesjopmedewerker wordt ie in het huis gehouden door CUall van de Tonnekreek! Eerst wordt er een extra stemronde uitgeschreven, nu wil Vulture zelfstandig exit, wordt 'm weer 24 uur bedenktijd gegeven.....Wat zit daar nou weer achter??
Maar goed, dit soort spanningen en intriges maakt het spel alleen maar leuker. CUall- ouwe Hummie van me -ga zo door![]()
![]()
ja hoor, in de geest van dit spel vol met humor en satire moet je dat zeker zo zien, net als mijn twee --puntjes van zo even...quote:Op zondag 13 november 2005 19:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Mooie samenvatting
![]()
CUall van de Tonnekreek moet ik dat nou als compliment opvatten
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef Maurisico het volgende:
Flugeltje++ ze vroeg me gister om haar avatar aan te passen. zo iets intiems heeft een vrouw me online nooit gevraagd![]()
Oja Sportvlek mensen worden er hier niet uitgestemt omdat ze kliekjes hebbenof juist niet.quote:o ja het is beter om niet te gaan ouwehoeren dat mensen die er door dat kliekje hier er uit gestemt zijn niet meer zouden mogen stemmen of zo, tenzij jullie behooefte er aan hebben dat er iemand flink gaat lopen zieken, ook met kloons en zo. het is aal inteelt genoeg en mensen buitensluiten die niet bij jullie geweldige groepje horen dat doe je maar lekker in duitsland of zo
quote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmen
Als je eruit bent mag t niet meer
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....quote:Op zondag 13 november 2005 19:28 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja je hebt gelijk, de regels moeten in acht genomen worden![]()
Ik zal de lijst gelijk aanpassen
nog even en ik word weekhartig
Nu even niet stemmen volgt een rectificatie
ja dat dacht ik wel lieverd dat jij daar over zou gaan zeikenquote:Op zondag 13 november 2005 19:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall lieverd sporvlek mag niet mee meestemmen
Als je eruit bent mag t niet meer
Hij is leuk, mocht wel een keer anders hè. Ralph [heuh wie?] is een beetje uit nu....quote:
juist.quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....
Het is flugel zelf!!quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hij is leuk, mocht wel een keer anders hè. Ralph [heuh wie?] is een beetje uit nu....
Begrijp ik goed dat het nu Lieske voorstelt? Of zit ik ernaast? En als dat zo is, waarom dat brilletje?
Kijk, en dat vind ik dan weer jammer. Ga je ff een strandwandelingetje maken en hup -- 2 punten kwijt. Jammer, jammer,jammer. Ik ga terug naar de SC.quote:Op zondag 13 november 2005 17:04 schreef Day het volgende:
Cuall ++ ==> voor het bij houden van de punten EN voor de Zwitserland-opmerking! Dat was de mooiste uitspraak van vandaag!![]()
M-en-A ++ ==> voor de mooie streamverslagen. Je bent echt een bikkel dat je het zo volhoudt.![]()
PH52 -- ==> ken ik niet, zie ik ook (bijna) niet in de SC.
Hé Sportvlek, relax man, je wordt niet buitengesloten... je mag slechts niet meer meedoen aan het spel, want je had een exit, toch? Iemand met jouw naam moet dat toch begrijpen?quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef sportvlek het volgende:
[..]
ja dat dacht ik wel lieverd dat jij daar over zou gaan zeiken![]()
![]()
![]()
maar lieverd ik wens niet buitengesloten te worden en jij bent de ergste kliek van allemaal
lieverd![]()
![]()
![]()
en ik post vaak zat hier dus dat is ook gezeik. als je gewoon even klikt opiemansd naam dan kun je dat zien ik zit alleen niet als een halve gare de hele tijd te posten in die slowxhat topics nee. dat moet zeker als je er bij wilt horen.
Ik heb van jou ook minpunten gekregen... Die heb je mooi teruggehad...quote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef sportvlek het volgende:
[..]
juist.
ik vind het echt heel erg zielig als ik hier niet zou mogen stemmen meer van het kliekje.
waarom zou dat niet mogen.
ik zal het je vertellen: omdat ik bepaalde likkers hier vaak minpunten geef en die hebben het voor elkaar geslijmd dat ik niet meer mag stemmen.
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal goed gaan nadenken over methodes om de boel hier te verstieren daar kun je van op aan.
als het zo moet.
stelletje mongolen
quote:
Ja ik zou het eigenlijk ook gewoon gezellig willen houden en iedereen gewoon laten stemmen, maar APK was er gisteren wel heel duideelijk in dat als je eruit ligt dat je ook niet meer mag stemmen, dit om eventuele wraak en sabotage acties te voorkomen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Begint het spelletje nu eigenlijk niet té serieus te worden? Al die regeltjes enzo....
zoals ik al zei relax.....die Teamlove en die Leadbear stemmen ook nooit op mij... nou en... bovendien nou maak je in levende lijve ook eens mee hoe intens gemeen BB kan zijn....Sportvlek sterkte en houdt de eer aan jezelf... its just a game! toevoeging: Mag ik je spreuk onder je posts onder de aandacht brengen: "vandaag is vandaag, morgen is morgenquote:Op zondag 13 november 2005 19:32 schreef sportvlek het volgende:
[..]
juist.
ik vind het echt heel erg zielig als ik hier niet zou mogen stemmen meer van het kliekje.
waarom zou dat niet mogen.
ik zal het je vertellen: omdat ik bepaalde likkers hier vaak minpunten geef en die hebben het voor elkaar geslijmd dat ik niet meer mag stemmen.
fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zal goed gaan nadenken over methodes om de boel hier te verstieren daar kun je van op aan.
als het zo moet.
stelletje mongolen
quote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef style het volgende:
Maurisico ++ omdat hij het me niet kwalijk neemt dat ik en blond en vrouwelijk ben
Kribbit ++ nog maar een extra steuntje in de rug
PH52 -- gewoon, omdat die naam me helemaal niets zegt
Scanman: 47
Isabeau: 43
APK 41
Snaptnix: 39
M-en-A : 39
Flugeltje: 39
Pinball: 37
Gert 37
Sanne: 36
Teamlead: 35
Cuall 33
CartWOman: 33
Kleintje: 33
Day: 33
PC eend: 33
Kribbet: 33
Coos: 31
Milagro: 31
Versabommie: 31
Lovebear: 31
Petitdali: 29
Latevogel: 27
Demins: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Style: 25
Maurisico: 25
Arcee: 23
Supermom: 23
BlaBlub: 23
Jappie: 21
Cynix ® : 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Bus Watcher: 21
Falco: 21
MissHobje: 21
Kissa 21
Muizemeis: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Foreverblue: 19
Knurft-zork3: 19
WickedAngel: 19
ChantalC: 17
Kolomo: 17
Thevulture: 17
BorTheWolf : 17
Yolande 17
Djoj: 15
Henk.jansen: 15
doka: 15
Pimmutjuh: 15
Frizti: 13
PH52: 11
Ferdii: 11
Isabeau neem alsjeblieft mijn wijziging mee, ik had de punten van PH52 er bij opgeteld in plaats van er van afgehaaldquote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga na stylewant ik moet van de pc af)
Style een vrouw... en nog een blonde ook wel te verstaan...DAMN..dacht dat je een kerel was..quote:
Nee bdankt, lekkere samenwerking jullie, wie is er weer de dupe?quote:
WAT EEN GELUL...dus door JOUquote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oja Sportvlek mensen worden er hier niet uitgestemt omdat ze kliekjes hebbenof juist niet.
Je word gestemt naar gedrag.
Jij heb bijv al een oordeel over mensen terwijl je zelf nooit mee post en niet goed leest.
Als jij je buiten gesloten voelt heb je t toch echt wel aan jezelf te danken.
Jappie dat maak ik wel goed met jequote:Op zondag 13 november 2005 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
WAT EEN GELUL...dus door JOU [afbeelding]..heb ik nu 2 punten minder....pfff wat een angsthazen hier zeg...as if ik ze nog zou kunnen inhalen![]()
Promises promises....voorlopig zit ik hier nog met een volle zak blaasquote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jappie dat maak ik wel goed met je![]()
Een vrouw een vrouw een woord een woord.quote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Promises promises....voorlopig zit ik hier nog met een volle zak blaas![]()
Pas maar op Jappie, voor het het weet zit je in het kliekje van die BellaBeer!quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jappie dat maak ik wel goed met je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |