abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:30:27 #1
23821 coldplay
FTW Show me a garden...
pi_32201672
Ben na een slaapkamer opknapbeurt helemaal in de klus mood en heb in de badkamer mijn volgende slachtoffer gevonden

Plafond en muren zitten al netjes in de verf, mooie tegeltjes waren al aanwezig, maar de vloer is nog een klein probleem. Dit was oorspronkelijk een granito vloer, maar de vorige bewoners hebben daar overheen geverfd. Tenminste, ik denk dat het verf is en geen speciale coating, aangezien het nu begint los te laten

Op zich zag het er netjes uit en het heeft ruim een jaar prima gewerkt, maar nu laat het toch in rap tempo los (voornamelijk onder de douche, rest is nog prima). Nu is mijn vraag: wat kan ik het beste doen om dit weer netjes te maken? Ik heb tegelen overwogen, maar afgeschoten om budgetaire redenen De granito vloer in originele staat herstellen is ook geen optie, aangezien dat echt niet bij de mooie tegels past. Dus ik zoek een zelfde soort oplossing. Welke verf/coating/whatever kan ik het beste gebruiken voor dit klusje?
pi_32202154
Gewoon met tegelverf, bij iedere bouwmarkt verkrijgbaar
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:55:06 #3
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32202193
Alle loszittende delen verwijderen.
Reinigen met Levis Floor Cleaner; ingeval hardnekkinge "vetplekken" gebruikt men best Levis Brush Cleaner. Vervolgens spoelen met zuiver water en laten drogen. Eventuele beschadigingen bijwerken met een geschikte cementmortel. (opgelet: vers of gerepareerd beton dient ten minste 30 dagen te drogen)
Als grondlaag 1 laag Levis Floor Primer aanbrengen. Afwerken met 2 lagen Levis Floor Extra Resist.

Word normaliter voor garagevloeren gebruikt maar aangezien je toch wel van een zware toepassing kan sprken (temperatuurwisselingen,vocht,chemicalieen in een douche ook goed toepasbaar.

Hoe meer je verwijderd krijgt van de oude verflaag des te beter zal je kwaliteit zijn .

[ Bericht 0% gewijzigd door Foo_niks op 12-11-2005 18:53:52 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_32202218
Jij werkt bij levis?

En 30 dagen drogen, in een badkamer!
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:24:07 #5
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32204328
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef Deep het volgende:
Jij werkt bij levis?

En 30 dagen drogen, in een badkamer!
Lezen ,bij vers gestort beton moet er een droogtijd van 30 dagen in acht worden genomen voor de uitharding van het cement ,niet de droging na applicatie coating .
Gaat niet zo Deep zeker bij jou?
Klaar?
Ik niet!
pi_32210509
Haja slimmert, er staat toch dat het om een badkamer gaat, dus ik begrijp totaal niet waarom je deze nutteloze informatie dan toch geeft.

Maar anders rot je ff lekker op met je reclame enzo...
pi_32210856
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:44 schreef Deep het volgende:
Haja slimmert, er staat toch dat het om een badkamer gaat, dus ik begrijp totaal niet waarom je deze nutteloze informatie dan toch geeft.

Wat wil je nou bereiken joh
Iemand probeert je nuttig advies te geven en dan ga je zelf zo lopen bitchen?
Profiel opgeheven.
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:58:05 #8
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32210905
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:44 schreef Deep het volgende:

Oh sorry ,waar is de uitgang ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Foo_niks op 12-11-2005 23:16:16 ]
Klaar?
Ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')