Tip voor 33 pleasequote:Op vrijdag 18 november 2005 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wij zijn bij 58
we hebben er 2 gecheat 1 was gewoon raar en de ander had met muziek accoorden van doen .. die kennen we niet
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, wie heeft de username en het wachtwoord voor level 21? Ik heb via internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevonden, maar als ik die invoer krijg ik de melding 'WHy did You use a walkthrough for this one, while you could solve 19 on your own? Cheater! Your IP has been logged.'.
Een uitleg hoe ikJa daar zit ik nu dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou anders ook erg fijn zijn..
En ik kan niet eens een plaatje verkleinen, laat staan dingen over elkaar heen plakken.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehhehe, bij level 22 kreeg ik dit toen ik een oplossing probeerde
Als je oplossing voor 21 niet wil weten, dan de spoiler niet lezen!
zitten idd wel meer grappen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ja, bij dat hele alfabet langsgaanquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zitten idd wel meer grappen in
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
iemand een hint voor level 7, ik snap hem niet, weet dat het iets met dat snoeppapiertje te maken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2005 14:52 schreef Vava het volgende:
Heeft iemand een hint voor 32? Ik zit vast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |