Oh shit daar zit ik nu ookquote:Op maandag 14 november 2005 20:10 schreef washandje het volgende:
Ben de hele dag al vast op 15.. echt kansloos
Zal ik alle antwoorden tot level 32 hier neerdumpen?quote:Op maandag 14 november 2005 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom niet uit 16, heb je een toevallig een enorme tip (of spoiler) voor me?
quote:Op maandag 14 november 2005 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hintje voor 32mm ik zie niks bijzonders erin, kan ik je misschien toevoegen op msn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op maandag 14 november 2005 22:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
mm ik zie niks bijzonders erin, kan ik je misschien toevoegen op msn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op maandag 14 november 2005 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Ik krijg veel informatie, maar ik zie niks bruikbaars ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Nou ja, misschien hoe je eraan komt?quote:Op maandag 14 november 2005 22:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zal ik alle antwoorden tot level 32 hier neerdumpen?![]()
(he we hebben feestdagensmilies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip: heb je alle usernames en wachtwoorden bijgehouden tot nu toe?quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hoe je eraan komt?
Maar jongens, ik wil 16 snappen.
Ik heb hemquote:Op maandag 14 november 2005 23:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tip: heb je alle usernames en wachtwoorden bijgehouden tot nu toe?
azza
goedzo, ik spreek je nog wel als je bij level 21 komtquote:
Daar ben ik dus nuquote:Op maandag 14 november 2005 23:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
goedzo, ik spreek je nog wel als je bij level 21 komt
zou je t mij uit willen leggen dan??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:35 schreef buzzer het volgende:
Oke, nu ik het systeem van deze puzzel snap ben ik er ook maar ingedoken..
wel leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:36 schreef Vava het volgende:
Erg leuk
Maar ik zit vast in level 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan alleen nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij 33,Buy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 09:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hintje voor 32Dit was trouwens de hint voor 31, ik zat helemaal op het verkeerde spoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Ik nietquote:![]()
Snap het idee wel, en heb de shit bijgehouden, maar welke letters moet je nou tellen... heb voor m'n gevoel alles al geprobeert en omgedraaid.Nuchter zijn is relatief.![]()
Hintquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:54 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Snap het idee wel, en heb de shit bijgehouden, maar welke letters moet je nou tellen... heb voor m'n gevoel alles al geprobeert en omgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vava op 15-11-2005 21:24:18 (spoiler vergeten) ]Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree![]()
wij zijn nu bij 47
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef Agiath het volgende:
[..]Thanks! maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij 33,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hint
JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ver was ik, maar ik snap niet wat de hekjes betekenen. Vast iets met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal vast wel ergens grandioos overheen kijken..Nuchter zijn is relatief.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:32 schreef Kroketter het volgende:
[..]
Jepzo ver was ik, maar ik snap niet wat de hekjes betekenen. Vast iets met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal vast wel ergens grandioos overheen kijken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Forum Opties Forumhop: Hop naar: