quote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef Danoontjepowerrr het volgende:
Oke ik heb alles gelezen maar ik snap level 6 nog steeds niet! Help!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede hintquote:Op zondag 13 november 2005 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kijkeens goed naar de naam van het plaatje!
dr staat in het plaatje don't be so negative oidquote:Op zondag 13 november 2005 21:43 schreef wendytje het volgende:
level 3 PLEASE.... HELP ME
had er net zo goed in het turks kunnen staan, want ik SNAP HET NIET!quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr staat in het plaatje don't be so negative oid! dat zegt genoeg
!
hintje voor 32quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef Agiath het volgende:
Ik zit in level 32, tijdje geleden veel gespeeld, zit nu al lang vast
Alle vragen, stel ze maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
positive, negativequote:Op maandag 14 november 2005 08:57 schreef wendytje het volgende:
[..]
had er net zo goed in het turks kunnen staan, want ik SNAP HET NIET!
quote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
positive, negative
black, white
true, false
yes, no
ja dat had ik ook.... dat was naar 3 toe.... maar nu naar 4 toequote:Op maandag 14 november 2005 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
positive, negative
black, white
true, false
yes, no
ja, ik was er ineens zelf ook op gekomen....quote:Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is ook om van 3 naar 4 te gaan
43 inmiddelsquote:Op maandag 14 november 2005 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wij zijn hier op het 'werk' op lvl 40
quote:Op maandag 14 november 2005 14:56 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja, ik was er ineens zelf ook op gekomen....
nu de volgende weer.... 4 > 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zelf ook een beetje puzzelen hè!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]maar het is zo moeilijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel zelf ook een beetje puzzelen hè!
maar wel leukuit een aspergernest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |