WTF heb ik ook .. nouja kijk maar dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ken je nog te kort om voor jou al mijn principes overboord te gooien en die msn troep te gebruiken
Ik heb icq![]()
Rob was even wakker, die moest naar de wc, maar ja dat is niks nieuws die loopt dagelijks te zeikenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat niet kan niet natuurlijk...
No probs hoor.. was maar een vraag enzo![]()
Pff wanneer wordt er nou iemand wakker in dat huis,..
Muizen jagen is ook al niet meer.
ik zeg toch ik heb ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
WTF heb ik ook .. nouja kijk maar dus![]()
Nee niet meer, heb LimeWire opgestart en ga zometeen slapen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
Heeft iemand serieus zn streams nog aan staan?
Weet waar je aan begint hè met vrouwen in de menopauzequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:16 schreef MissHobje het volgende:
Hee Pc_eend .. heb je msn ofzo ?
Daarom ben ik hier om te kijken of iemand waarschuwd.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
Oeps sorry Zworldquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:35 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is ook weer weg..............
Jupsquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:36 schreef BlaBlub het volgende:
En?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint hè met vrouwen in de menopauze![]()
Ik ga zo ook maar eens slapenquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee niet meer, heb LimeWire opgestart en ga zometeen slapen.
Goeie grapquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je mist die hete sex van Dido en Roel.. dom hoor![]()
Coos doet altijd raar, die moet je gewoon z'n gang laten gaanquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeee hier ook de streams uit en kijken of ik mannetje wakker kriijg
Waarom??quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeee hier ook de streams uit en kijken of ik mannetje wakker kriijg
Trusteeequote:Op zaterdag 12 november 2005 04:41 schreef SuperMOM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |