Ik ben dus inderdaad te goed voor deze wereldquote:Op maandag 14 november 2005 01:42 schreef buzzztah het volgende:
[..]
En dát is dan ook de reden dat ik het niet wil kunnen... Stel je voor dat ik niet meer zou willen dat vrouwen slikken![]()
![]()
Waar denk je dat die rugklachten van zijn gekomen?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:24 schreef andromeda1968 het volgende:
Vroeger kon ik het, helaas nu niet meer (rugklachten) was best wel lekker.
Ik doel op het feit dat bv een stratenmaker die de gehele dag voorover staat en dus soepele hamstrings en een getrainde rug heeft het feitelijk makkelijk zou moeten kunnen een kantoor pikkie heeft er normaal gesproken meer moeite mee. Ook betonvlechters vloerenleggers ed zijn potentiele zelfpijpersquote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mijn beroep gebruik ik alleen mijn hoofd en sporten doe ik ook niet.
En voor de mensen die zeggen dat het niet mogelijk is:
Zelfs als je zo stijf bent als ik is het nog mogelijk. Je moet je alleen niet laten ontmoedigen als het de eerste keer niet lukt (want die kans is tamelijk groot).
bel Dikke Van Dale, deze moet er nog in...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Waterkipje het volgende:
potentiele zelfpijpers
Langzaam opbouwen. Zowel op lange termijn als op korte termijn. Daarmee bedoel ik dat je vantevoren altijd een beetje soepel moet zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:27 schreef Departak het volgende:
Bah, het slikken zou niet eens zo'n probleem zijn. Het probleem is de rug. Ik snap niet dat je ervan kan genieten terwijl je zo in de knoop ligt dat je amper normaal kan ademhalen
Toch wel een beetje nieuwsgierig dat je hier kwam kijken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan het niet en wil het absoluut niet kunnen![]()
Voordat ik dadelijk dezelfde opmerkingen over me heen krijgquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje nieuwsgierig dat je hier kwam kijken?
Je hebt het in ieder geval wel geprobeerd want je zegt dat je het niet kan.![]()
ik weet hem ik weet hem!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Kogando het volgende:
Je kan het laten, je kan het doen.. maar je kan het ook laten doen.
je gaat door voor de slacentrifuge.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet hem ik weet hem!!!!!
de afwas !!
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Voordat ik dadelijk dezelfde opmerkingen over me heen krijg
1. Ik wist niet wat autofellatio was dus denk wtf is dit voor topic
2. Ik weet niet of k t kan, en liever wil k dat niet weten. lijkt me prettiger als een vrouw t bij je doet. zo kun je toch niet ontspannen?
Dan is het Chinese Staatscircus ook fysiek onmogelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef speknek het volgende:
Volgens mij blijft het gewoon fysiek onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |