Ofwel jezelf pijpen.
Vaak vinden mensen het vies, of vinden ze het iets voor homo's. Ik ben het hier niet mee eens. Het is gewoon een manier om te masturberen. Voor mij zijn er een aantal redenen waarom ik er lol aan beleef:
-Het gevoel van een tong om je eikel is gewoon heerlijk, net zoals het gevoel dat eraan gezogen wordt. Als je geen vriendin hebt of ze is er een tijdje niet kun je het dus mooi zelf doen.
-Het voorvocht smaakt gewoon niet slecht (zoetig en opwindend). Als je je met de hand masturbeert blijft het er toch maar uit druppen, waarom zou je het er niet aflikken?
-Het likken aan een lul is eens wat anders dan een poes. Ik moet er niet aan denken iemand anders te pijpen. Door het met jezelf te doen kun je die ervaring toch hebben.
-Het geeft een hele aparte sensatie, totaal anders dan masturberen met de hand en gepijpt worden door iemand anders. Op het moment dat je je lul in je mond hebt voel je meteen wat lekker is en hoe je moet likken/zuigen. Je hoeft niemand duidelijk te maken hoe je het het lekkerst vindt want je doet het zelf!
-Misschien wel de belangrijkste reden: het is gewoon erg geil. Ik vind mijn eigen lul mooi en word er opgewonden van als ik hem tot de helft in mijn mond kan hebben.
Ik denk dat vooral de laatste reden veel mensen die het fysiek zouden kunnen, ervan weerhoudt het te doen. Zij vinden het gewoon vies. Als je het de eerste keer probeert zal het niet zo'n heel plezierige ervaring worden: last van je rug en je kunt maar net het topje likken. Als je er niet echt nieuwsgierig naar bent zul je niet gauw verder komen. Alleen als je er lol aan beleeft doe je het vaker en kun je het uiteindelijk ook veel beter.
Ik heb geen idee hoeveel mensen het fysiek kunnen, maar ik denk wel dat veel mensen het kunnen terwijl ze zelf denken van niet. Je moet in het begin gewoon de juiste houding vinden. Ook zonder een slank postuur of een grote lul kun je er dan bij.
Doordat ik het vaker gedaan heb kan ik er nu vrij gemakkelijk bij, ik hoef maar voorover te buigen en me met mijn handen naar mijn kruis te trekken (staand of zittend) en ik kan hem in mijn mond nemen zonder last van mijn rug of nek te krijgen.
Hoeveel mannen hier kunnen zichzelf nou pijpen en hoeveel hebben er plezier aan en doen het ook geregeld?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik
hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.