Pardon? Kansloos?quote:Op zondag 13 november 2005 13:47 schreef Repeat het volgende:
Hahahahaha dit is echt zo fucking triest![]()
IK doe die pursuit mode, ik rij een golfbaan op, staan ze me op die golfbaan al op te wachten, die politieauto's. Hoe fucking kansloos wil je een spel maken![]()
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maarquote:Op zondag 13 november 2005 13:40 schreef Repeat het volgende:
IK vind het maar een beetje een kutspel, hoop doordat het komt doordat het nog een demo is en dat ze dat nog oplossen.
Ik kan bij mn stuur of gasgeven aan een pedaal koppelen, of rem aan een pedaal, maar dus niet gas en rem met 2 pedalen
De resolutie valt ook niet goed in te stellen
Die GTO rijdt tenminste normaal wegquote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen idee. Nog niet meegereden!
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanquote:
Draait hier ook prima met alles op high hoor, ik kan alleen maar kiezen uit 800x600 en 1024x768quote:Op zondag 13 november 2005 14:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij is het super. Draaiend op 1280×1024 met alles high. Video updaten dan maar
Het bestandje gameplay.bin vervangen in de map globalquote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Waar moet ik dat bestandje neerzetten eigenlijk?
om met een Lexus of GTO te kunnen rijden?
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteldquote:Op zondag 13 november 2005 14:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze stonden me op te wachten midden op een golfbaanDat is toch triest, elke weg die je kiest zetten ze een politieauto neer... Ja, dat is leuk ontkomen van de politie
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepquote:Op zondag 13 november 2005 14:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een beetje moeilijkheid mag ook wel hè. En ik heb het nog nooit gezien hoor, dat ze op een golfbaan stan opgesteld
Hou er maar mee op, om telkens maar te kotsen. Ik bedoel, maak jij het maar eens.quote:Op zondag 13 november 2005 14:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Moeilijkheid is niks mis mee, als ze het eerlijk doen. Als ze gewoon politieauto's opstellen waar je heen gaat is het gewoon nepEn daar heb ik geen zin in.....
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 13 november 2005 14:16 schreef Repeat het volgende:
Wat is dat nou voor argument![]()
Maarja, ik stel waarschijnlijk wat hogere eisen dan de gemiddelde gameshoppro gamer hierzo...
Mooie kikkerquote:Op zondag 13 november 2005 14:25 schreef CybPraetorian het volgende:
Ziet er toch goed uit:
[[url=http://img354.imageshack.us/img354/3826/caymansbehind9cc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)quote:Op zondag 13 november 2005 15:21 schreef Repeat het volgende:
Het ziet er idd wel goed uit (bij mij op 1024x768 en verder alles max)
Jammer dat ik die resolutie niet hoger krijg
Ja dat zie je in "Quickrace". Je hebt ook een optie "Challenge"quote:Op zondag 13 november 2005 15:23 schreef el_nuno het volgende:
hoe hebben jullie al die auto's dan ik heb alleen een mustang en een porsche
15,4" en een Ati Mobility X700.quote:Op zondag 13 november 2005 15:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je een TFT/CRT (schermgrootte?)
En wt voor een videokaart beschik j?
15'4 inch? TFT?quote:Op zondag 13 november 2005 15:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
15,4" en een Ati Mobility X700.
Maarja ik kan mn resolutie (1280x800) dus niet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |