Die link van de UT Twente doet het hier nog.quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Fillipe, waarom werkt die link niet meer.
Iemand nog zo'n snelle link?
Waar vind ik die mapquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:16 schreef babba het volgende:
Eén tip:
Motion Blur uitzetten rijdt veel lekkerder! Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted Demo en verander g_MotionBlurEnable van 1 naar 0
Toch bedankt voor je uitlegquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:23 schreef babba het volgende:
[..]
Nee is dom van mij dat ik het er niet heb bijgezet
Neem een stuur, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Mikkie het volgende:
Pfff... wat is die Viper een gare kutkar zeg. In 't gras kun je er amper mee wegkomen doordat ie veel te veel wielspin heeft achter... en bochten nemen lukt ook amper. Kutapparaat.
Ik vind het leuk dat het lang duurtquote:Die roadblock-dingen zijn wel 't leukst... maar 't valt me wel op dat de politie sinds High Stakes veel beter is gewordenHP2 paar keer gespeeld, maar je moet er toch wel ff vaardigheid in krijgen merk ik. Beetje jammer alleen dat als je al die roadblocks hebt overleefd, dat je dan ook nog moet evaden...daar ben ik minder goed in. Ik krijg ze niet meer zo makkelijk afgeschud tegen die tijd
.
Ook de Viper Challenge.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Elmar, dat stukje ownt wel.Heb ik vanmiddag met precies dezelfde auto gedaan.
Aan het begin toen ik hem speelde, vond ik de DEMO maar vaag. Maar nu vind ik hem echt vet!Ik vind de Viper challenge, met die roadblocks, de leukste, welke jullie?
hangen je ballen uit het raamquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:10 schreef nlboy het volgende:
[..]
Start>Uitvoeren>regedit![]()
afbeelding
Uhhh...right![]()
Viper challenge...quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan het begin toen ik hem speelde, vond ik de DEMO maar vaag. Maar nu vind ik hem echt vet!Ik vind de Viper challenge, met die roadblocks, de leukste, welke jullie?
Idd, waar ik in NFSU2 op easy nog tegenstanders een rondje in kon halen, kan ik hier op easy maar netaan winnenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef LoggedIn het volgende:
De AI is wel een stuk beter gewordenzelfs op easy is het nog best moeilijk, dat was in nfsu2 toch wel ff anders
Ik vind Speedtrap wel geinig en daarna de Viper Challange.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Inderdaad. daar doe ik het eigenlijk voor. Net als de Gallardo :quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
ik had het al eerder gezegd in een post.. maar de graphics van de autos vind ik echt geweldigde auto's zijn echt mooi om naar te kijken.. kan niet wachten tot ik kan zien hoe mooi mn gecustomizede bmw glimt in de showcase
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |