quote:
Op maandag 14 november 2005 19:22 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
Nu klink je inderdaad als een dure klantonvriendelijke reparatieservice..... Tuurlijk doet die reparatieservice zelf niet meer dan het display vervangen, maar het is zeker niet nodig!
Dit is zoiets als je voorruit vervangen omdat je ruitenwisser versleten is :S
Dank je vriendelijk, maar behalve dat ik pc's en laptops repareerde heb ik ook niks met Dell hoor
![]()
. Ik ben benieuwd hoe jij in een korte tijd een beeldscherm wil fixen. Ik kwam keurig bij de klant langs en, zolang er sprake was van garantiewerk, repareerde kosteloos in 15 minuten een schermpje.
Als zo'n ding buiten de garantie is (over het algemeen 3 jaar), of je zo stom bent een carry-in garantie af te sluiten i.p.v. on-site-support is dat echt je eigen probleem. Persoonlijk heb ik er een schurfthekel aan om mijn pc of laptop op te moeten sturen en een paar weken kwijt te zijn.
ps. Ik werk zelf thuis nog altijd met een zelfbouw pc, hoef geen merkmeuk in huis.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.