Thanks voor de complimentjes!! Ik was dus aan het fotograferen op de bruiloft en ineens pakte mijn moeder mijn toestel afstaat normaal een hele zware straf op, maar de foto maakt het helemaal goed!
Liam Ik vind je haartjes geweldig Djulian heeft dus bovenop en aan de zijkant van zichzelf al korter haar en aan de achterkant langer, maar bij Liam kan je er zo lekker met handen door heen gaan volgens mij
Benthe, die eerste foto... zo mooi! Ik wil eigenlijk ook een Liam. Dat haar, die ogen. Wauw!!! Djulian, wat word jij groot! En een mooi snoetje heb je! Bras-Cas doet me steeds versteld staan, ik vind hem zo grappig... eerst die luiers en nu weer met die autos. O-ver-al! hahaha Kai, knapperd, ik vind het zooonde van je haar. Maar je blijft een prachtige man!!! En Demi, wat word je groot, meisje!! De gezusters Bo en Janneke... wat een mooie meiden, en janneke ziet er zo heerlijk knuffelig uit! Suusje, op de foto als je wakker word is niet grappig he meisje? Maar je ziet er superschattig uit... Noah, lekker snottebellen tussen de bladeren..
Geluk zit in een klein Wolkje Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?