Wat een achterbakse hoerenjong zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
De vrouw komt binnen die hij net een aantal nominaties aan de broek probeerde te praten en Rob opeens heel overdreven vrolik: "Hééé Chantal!!!"
hij voelt zich nu onoverwinnelijk.. Menno is exit.. zijn eerste doel is bereikt.. vanaf het moment dat Rob terugkwam, heeft hij er alles aan gedaan om Menno eruit te werken.. Dus alle redenen om aan te nemen dat dat nu weer gaat lukkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Rob word blijft behoorlijk vervelend denk ik komende week
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Joost houdt niet van pijpen. Heel apart...
Die mist m als kiespijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef style het volgende:
Rob wordt met de minuut vervelender, dit is echt niet meer normaal.
Ik begrijp waarom zijn zoon hem totaal niet mist, die is dolblij om even van zijn vader verlost te zijn.
Die irritaties komen vast nog wel. Goeie (drog)reden om ze te nomineren als het groepje kleiner wordt en de messen nog erger worden geslepen dan ze al zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef sleepy1958 het volgende:
Gewoon even een vraagje tussendoor. heeft er iemand in huis wel eens een, ook maar
een heel kleintje, puntje van kritiek/afgunst uitgesproken over de relatie van Dido/Roel?
Het is volledig geaccepteerd daar. dan doen ze het als stelletje toch echt wel goed.
Dat zal wel aan Brenda liggen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Joost houdt niet van pijpen. Heel apart...
Hij was al vervelend maar t word deze week iig gruwelijk vervelendquote:
Hij begint nu echt naast zijn schoenen te lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Rob word behoorlijk vervelend denk ik komende week
ROb heeft in de eerste week al aangekondigd dat hij een strategie heeft om te bepalen met wie hij over willen blijven (zie zijn LOI psychologie-gesprekjes). Hij wou Menno er niet voor niks uithebben. Die pikte eerst Ingrid in (daar ging zijn 'ik verover een vrouw-theorie) en was bovendien een geduchte concurrent van hem. Geloof me, er komt zelfs een moment dat hij Roel eruit wil hebben. Voor nu zijn z'n pijlen gericht op Chantal en Ingrid. Ingrid omdat ze op hem gaat stemmen, Chantal omdat ze z'n leiderschap niet pikt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij voelt zich nu onoverwinnelijk.. Menno is exit.. zijn eerste doel is bereikt.. vanaf het moment dat Rob terugkwam, heeft hij er alles aan gedaan om Menno eruit te werken.. Dus alle redenen om aan te nemen dat dat nu weer gaat lukken
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij begint nu echt naast zijn schoenen te lopen.
Gewoon om te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe aardige fijne knappe aardige Robquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
tafkar is rob maar waar staat tafkar voor.
En Menno werd er uitgestemd omdat hij zogenaamd een spel speelde.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
ROb heeft in de eerste week al aangekondigd dat hij een strategie heeft om te bepalen met wie hij over willen blijven (zie zijn LOI psychologie-gesprekjes). Hij wou Menno er niet voor niks uithebben. Die pikte eerst Ingrid in (daar ging zijn 'ik verover een vrouw-theorie) en was bovendien een geduchte concurrent van hem. Geloof me, er komt zelfs een moment dat hij Roel eruit wil hebben. Voor nu zijn z'n pijlen gericht op Chantal en Ingrid. Ingrid omdat ze op hem gaat stemmen, Chantal omdat ze z'n leiderschap niet pikt.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Toffe aardige fijne knappe aardige Rob
The Asshole Formerly Known As Rob, is me gisteren verteld.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Toffe aardige fijne knappe aardige Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |